וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד ניצחה 1:3 את ספורטינג חיחון

ריאל מדריד אוהבת כנראה לספוג ואז להתעורר. הבלאנקוס הפכו פיגור ל-1:3 על חיחון. סביליה איבדה גובה עם הפסד לאספניול

בעוד שברצלונה תשחק רק ביום ראשון, המחזור ה-27 בספרד יצא לדרך הערב (שבת), כשבמוקד, איך לא, עמדה קבוצת הפאר הגדולה של הליגה, ריאל מדריד. הבלאנקוס ממשיכים במסע ההתאוששות שלהם מההדחה המוקדמת מליגת האלופות, כאשר השיגו ניצחון תשיעי ברציפות בליגה.

הקבוצה של מנואל פלגריני אירחה בסנטיאגו ברנבאו, לראשונה מאז ההדחה על ידי ליון, את ספורטינג חיחון העיקשת וגברה עליה 1:3 לא לפני שנקלעה לפיגור במחצית השנייה. מהפך מהיר הקנה ניצחון ושלוש נקודות לריאל ששומרות אותה לעת עתה במקום הראשון, אלא אם ברצלונה תנצח בהפרש של חמישה שערים ומעלה את סראגוסה בחוץ.

סביליה המשיכה את השקיעה האיטית שלה אחרי ההדחה מליגת האלופות עם הפסד לאספניול של בן סהר (שלא שותף) 2:0. לפני כן, אתלטיק בילבאו אירחה בסן מאמס המאיים את חטאפה וסיימה עימה ב-2:2 בלבד. האחרונה בטבלה חרז הפתיעה את טנריפה בקרב תחתית עם ניצחון נאה 1:2. במשחק נוסף, דפורטיבו לה קורוניה נוצחה בריאזור על ידי ויאדוליד 2:0.

ריאל מדריד - ספורטינג חיחון 1:3

בשנה שעברה ריאל מדריד הייתה מומחית להרוס לאוהדיה את הבריאות. להיקלע לפיגור מוקדם, לרדוף אחרי היריבה כל המשחק ולעשות מהפכים דרמטיים בדקות הסיום. נראה שלאחרונה הקבוצה הלבנה חוזרת לסגל את המנהג, יש היאמרו, המגונה הזה. לפני שבועיים הבלאנקוס נקלעו לפיגור 2:0 בסנטיאגו ברנבאו מול סביליה וניצחו בדקה ה-92. גם הערב החבורה של מנואל פלגריני חזרה שוב על הריטואל. כנראה שהיא צריכה שער פיגור כדי להיכנס לפורמה, להתחיל לשחק וללהוט.

ריאל עלתה ללא קאקה וקארים בנזמה, כאשר מי שאיישו את חוליית הקישור הם לסאנה דיארה וצ'אבי אלונסו מאחור, ורפאל ואן דר וארט, כריסטיאנו רונאלדו ואסטבן גראנרו מקדימה. גונזאלו היגואין פתח כחלוץ בודד. ב-45 הדקות הראשונות ריאל דידתה על המגרש ולא עשתה כמעט מאום. שמונה דקות במחצית השנייה דויד באראל הדהים את הברנבאו כשפרץ מימין ושלח לתקרת השער של איקר קסיאס.

זה מה שגרם לריאל להתעורר. שתי דקות בלבד לאחר מכן הגיע השוויון. רונאלדו שלח כדור חופשי אימתני, השוער חואן קולינאס הדף ורפאל ואן דר וארט, שהיה במקום, עצר את הכדור, ספק עם היד ושלח טיל מחמישה מטרים פנימה. שתי דקות בלבד חלפו וריאל עלתה ליתרון מנגיחה של צ'אבי אלונסו. בדקה ה-68 פיפיטה היגואין, לאחר השלושער שלו בתחילת השבוע, הרשית את ה-20 שלו בליגה.

לאחר ה-0:0 בהתמודדות בסיבוב הראשון, הבלאנקוס משיגים ניצחון תשיעי ברציפות בליגה והם עם 68 נקודות. לריאל יחס שערים של 52+, כאשר לברצלונה (65 נקודות), שתתארח ביום ראשון בלה רומארדה של סראגוסה 48+. לריאל נכונים שני משחקי דרבי בשבוע הקרוב. הראשון באמצע השבוע באלופנסו קולוסיאום פרז של חטאפה, ובשבת תארח הקבוצה את אתלטיקו מדריד הלוהטת של קיקה סאנצ'ז פלורס.

בילבאו - חטאפה 2:2

הבאסקים ממשיכים לחלום על מקום באירופה בעונה הבאה ולא היו רחוקים מניצחון, אבל ספיגה מאוחרת מנעה מהם היצמדות לסביליה שבמקום הרביעיר. בילבאו הגיעה במומנטום מצוין, עם הפסד אחד בששת המשחקים האחרונים, ולא הפסידה גם הפעם, אבל הנקודה הזו לא תספק אותה. פאבלו אורבאיז כבש ראשון בדקה ה-13, אבל מאנו דל מוראל השווה בדקה ה-32 ואורבאיז עצמו הורחק כעבור שש דקות.

כעת היה נראה שהמשחק הולך בכיוון, אלא שדרק בואטנג ומיקו החמיצו ו-13 דקות לסיום הכשיל מיגל טורס האורח את מארקל סוסאטה בתוך הרחבה. טורס הורחק, שתי הקבוצות נותרו ב-10 שחקנים ופרננדו יורנטה כבש מהנקודה הלבנה את מה שנראה כשער הניצחון של אתלטיק. פדרו לאון חשב אחרת, השווה בדקה ה-86 וחתם 2:2 בסיום.

אספניול - סביליה 0:2

משהו רע עובר על סביליה, וזה לא קשה לראות. האורחים הגיעו למשחק לאחר ההדחה המפתיעה מול צסק"א מוסקבה בשמינית גמר ליגת האלופות שהיוותה מכה גדולה למועדון. ההפסד הצטרף לצמד המשחקים האחרונים בליגה, בהם לא הצליחה הקבוצה למצוא ניצחון, והרצף עתה עומד על שלושה משחקים. מנגד, הגיעה קבוצתו של בן סהר (שלא שותף) למשחק כשהיא יודעת שהיא חייבת לאוהדים שלה, אחרי התבוסה במחזור הקודם לטנריפה (4:1), וכשהיא מרגישה היטב את קירבתו של הקו האדום.

לא פלא אם כן, שהיא עלתה בטירוף למשחק, וכבר בדקה ה-8 עלתה ליתרון, כשהרמה נהדרת של קאייחון אל הרחבה מצאה את ראשו של אוסבלדו, שהתרומם גבוה ונגח פנימה. סביליה היתה חלשה מאוד באותן דקות, וכמעט ולא סיכנה את שערה של אספניול, אבל גם המארחים לא הצליחו להגדיל את יתרונם עד המחצית. ההופעה החלשה של האורחים עלתה להם ביוקר במחצית השניה, אז הענישה אספניול את ההגנה של סביליה בהתקפה מצויינת, בסיומה שוב מצא קאייחון את אוסבלדו וזה מצא השני שלו ושל המארחים. עד לסיום לקחה אספניול צעד אחורה והסתפקה בלמנוע מיריבתה להתקרב, בדרך לשלוש נקודות יקרות.

תוצאות נוספות:

חרז - טנריפה 1:2
לחרז: מריו ברמחו (6), אייתאמי (15). לטנריפה: נינו (49).

דפורטיבו לה קורוניה - ויאדוליד 2:0
לויאדוליד: נאוזט (40), האריס מדנויאנין (90).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully