וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לריאל מדריד אין סבלנות

הקבוצה הלבנה רוצה להשתמש בקנאלס כבר בעונה הבאה. "זה לא מכשול שהוא בן 19, ראול ערך הופעת בכורה בגיל 17"

כנראה שההדחה המוקדמת מליגת האלופות והקסמים שצעיר אחר, לאונל מסי, מחולל בברצלונה, מביאים את ריאל מדריד לרצות להעביר את סרחיו קנאלס, היהלום של ראסינג סנטאנדר, כבר בקיץ הנוכחי, כך מפרסם העיתון 'אס'.

כזכור, קנאלס כבר נרכש לא מכבר על ידי הבלאנקוס לתקופה של שש שנים תמורת חמישה מיליון יורו עם סעיף יציאה בן 150 מיליון יורו. קנאלס היה אמור לסיים את העונה הנוכחית בקבוצה ממחוז קנטרבריה וכן לשחק שם גם בעונה הבאה על מנת להתחשל לפני שהוא עובר לסיר הלחץ הגדול בבירה, אלא שבמועדון הלבן כבר חולמים לראות אותו במדי הקבוצה בשנה הבאה.

ריאל, שכאמור שילמה חמישה מיליון יורו עבורו, תיאלץ להיפרד מעוד מיליון - קטן עליה - כדי להעבירו לסנטיאגו ברנבאו בתחילת העונה הבאה 2010/11. לריאל אין סבלנות, אבל במועדון פטרו את זאת בכך שאמרו: "הילד כבר הבהיר שהוא כישרוני ואיכותי להיות שחקן של ריאל", אמר גורם בקבוצה. "זה שהוא בן 19 זה לא מכשול. ראול ערך את הופעת הבכורה שלו במועדון בגיל 17".

מה שעוד עשוי לקדם את מהלך הגעתו של קנאלס לריאל היא אם גוטי לא ימשיך בעונה הבאה בקבוצה. לקשר הוותיק (33) של הקבוצה חוזה עד לסיומה של העונה הבאה, אלא שלא בטוח כי הוא אכן יממש אותו. זה תלוי באיך תסיים הקבוצה את העונה ובשחקן עצמו וברמת המוטיבציה שלו להמשיך. גוטי רמז בראיון על העתיד להגיע בסיום העונה, כשאמר: "אני מצפה לעזוב את מדריד, להיות במדינה אחרת, בעיר אחרת וליהנות מדברים אחרים".

אם גוטי לא יעזוב לבסוף, הרי שהבאתו של קנאלס תהיה תלויה יותר במאמן של ריאל בעונה הבאה. לפי העיתון 'מארקה', רשימת המועמדים לעונה הבאה צומצמה לכדי ארבעה והיא כוללת את מנג'ר ליברפול רפא בניטז, מנג'ר צלסי קרלו אנצ'לוטי, מאמן אינטר ז'וזה מוריניו ומאמן נבחרת אנגליה פאביו קאפלו, שלו זו תהיה קדנציה שלישית, אם אכן יגיע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully