וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "מסי משפיע כמו ג'ורדן"

מאמן ברצלונה השווה את הכוכב שלו לכדורסלן שיקגו בולס האגדי. גורקוף: "לא משנה את מי נקבל, רק לא ברצלונה"

רויטרס

וידאו: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

אם מישהו במדריד או בגרמניה עוד העז לחלום על סנסציה אדירה במסגרתה תדיח שטוטגרט את ברצלונה משמינית גמר ליגת האלופות אחרי 1:1 במשחק הראשון, הרי שליונל מסי העיר אותו אמש (רביעי) והראה לו בדיוק מה זו סנסציה.

13 דקות בדיוק לקחו לקוסם הארגנטינאי כדי להעלות את בארסה ל-0:1 ובהמשך הוא המשיך לעשות ככל העונה על רוחו, כבש שער נוסף בקלות כמעט מתסכלת והוליך את אלופת אירופה ל-0:4 ולרבע הגמר, שזה כבר שלב אחד יותר מריאל מדריד.

מסי השווה את מאזן השערים של פטריק קלייברט באירופה במדי הבלאוגרנה - 21, ובקצב הזה הוא יעבור עוד השנה את מלך שערי ברצלונה במפעלים של אופ"א, ריבאלדו, לו 25 כיבושים יבשתיים. אגב, מסי כבש 31 מ-98 השערים של ברצלונה העונה בכל המסגרות, כלומר קצת יותר מכ-30 אחוזים.

בספרד עוסקים לא מעט באפשרות שברצלונה תגיע לגמר שיתקיים העונה בסנטיאגו ברנבאו של ריאל מדריד, אבל הנשיא ז'ואן לאפורטה, סירב להתייחס לכך: "יש עוד קבוצות חזקות במפעל ואסור לנו לחשוב על הגמר. נראה את מי נקבל בהגרלה. הצרפתיות הוכיחו כמה איכות יש להן, באיירן בפורמה טובה, אינטר הדיחה את צ'לסי וארסנל תמיד משחקת כדורגל טוב".

פפ גווארדיולה שפע מחמאות לשחקניו: "חדשות נהדרות להיות ברבע הגמר. שיבחתי את הקבוצה והיא הגיבה מצוין במגרש. המטרה שלנו היא לקבל את הטוב ביותר מזלאטן כי הוא שחקן ממימד אחר. אני רוצה לראות אותו יותר אגרסיבי מול השער. יא יא טורה שחקן נהדר והיה לו משחק נפלא. מסי? אנחנו יודעים שהוא מסוגל לטוב ביותר. לשחקנים הטובים ביותר יש השעפה גדולה. למייקל ג'ורדן הייתה השפעה טובה על הבולס, כך גם למסי".

השוער ויקטור ואלדס הוסיף: "אנחנו תמיד מנסים לשחק כדורגל יפה ואני נותן ציון 10 לקבוצה. בליגת האלופות, הדברים הקטנים הם החשובים ואנחנו צריכים להתקדם צעד אחרי צעד. כל יריבה ברבע הגמר תהיה קשה".

המאמן המפסיד כריסטיאן גרוס הודה: "חסר לנו האומץ מהמשחק הראשון בשטוטגרט. הופעה הגנתית טובה יותר הייתה עשויה לנטרל את מרכז השדה ולאפשר לנו להגיע לאותה כמות מצבי הבקעה. הם שיחקו בשביל הקהל וההדחה של ריאל מדריד נתנה להם אקסטרה מוטיבציה. לא יצרנו מצבים ונלחמנו כדי לעמוד בקצב שלהם". השוויצרי התייחס לכוכב המשחק, מסי, והפליא במחמאות: "הוא השחקן הטוב בעולם, פנטסטי וזה מדהים שהוא רק בן 22. ההשוואות למראדונה מוצדקות".

גורקוף: "עשינו לעצמנו חיים קשים"

קבוצה נוספת שהבטיחה הערב את מקומה ברבע הגמר היא בורדו, שניצחה את אולימפיאקוס 1:2, השלימה 1:3 בסיכום המשחקים והפכה לצרפתיה השנייה שתופיע בין שמונה הגדולות ביחד עם ליון.

הקבוצה של לורן בלאן הגיעה עם יתרון 0:1 ממשחק החוץ ואחרי שעלתה ליתרון במחצית הראשונה נראתה מלאת ביטחון, אבל 45 הבאות כמעט הפכו לסיוט, כשהיוונים השוו ל-1:1 למרות ששיחקו בעשרה שחקנים וידעו ששער נוסף יעלה אותם.

הקשר יוהאן גורקוף התייחס למשחק עצמו וגם את מי ירצה לפגוש ברבע הגמר: "עשינו לעצמנו חיים קשים במחצית השנייה, אבל המחצית הראשונה שלנו הייתה פנטסטית והיינו צריכים להוביל בה 0:2 או 0:3. לא משנה לי את מי לפגוש, רק לא את ברצלונה. שיחקתי לפני כמה ימים במשחק ידידות נגד נבחרת ספרד ובקושי נגעתי בכדור".

מאמנו לורן בלאן הוסיף: "הדקות 65-75, כשאלו דיארה הורחק ושיחקנו 10 מול 10, היו דקות של היסוס, אבל בסך הכל, התנהלנו נכון. פתחנו מצוין עם שער בבעיטה חופשית ושיחקנו היטב עד הדקה ה-65. אין ספק שהיינו ראויים להעפלה". המאמן התייחס לעובדה ששתי קבוצות צרפתיות ישחקו ברבע הגמר: "נצטרך לראות האם זה יקרה באופן קבוע. זה יכול לעזור לכדורגל הצרפתי להדביק את הפערים מאנגליה, איטליה וספרד". על המשך הדרך של קבוצתו אמר: "שש או שבע קבוצות רוצות את בורדו בהגרלה. אני אישית מעדיף להימנע מברצלונה. הם הפייבוריטים לזכיה במפעל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully