וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה ברבע גמר האלופות אחרי 0:4 על שטוטגרט

אלופת אירופה המשיכה בקלות לשלב הבא, עם הצגה גדולה של מסי שכבש צמד. גם בורדו עלתה, עם 1:2 ביתי על אולימפיאקוס

שלב שמינית גמר ליגת האלופות נחתם הערב (רביעי) עם שני משחקים שהשלימו את תמונת שמונה העולות לרבע הגמר, לקראת ההגרלה שתיערך ביום שישי הקרוב. אלופת אירופה ברצלונה שוב נהנתה מהכושר הנפלא של ליאונל מסי ומחצה את שטוטגרט עם 0:4 קליל ומרשים. במשחק השני, בורדו עבדה קשה כדי לגבור 1:2 על אולימפיאקוס, להשלים ניצחון כפול ולהבטיח שתי נציגות צרפתיות ברבע הגמר לראשונה מאז 2004.

ברצלונה - שטוטגרט 0:4

הם ראו את ריאל מדריד חולפת על פניהם בטבלת הליגה הספרדית ומפשלת בגדול באירופה, הגיעו דרוכים מתמיד מחשש ליפול גם כן למלכודת והכתירו את המשימה בהצלחה כבר בדקה ה-22. ברצלונה, אלופת אירופה המכהנת, רוצה להיות הראשונה מאז הקמת ליגת האלופות שמניפה את הגביע פעמיים ברציפות, והיא בהחלט בכיוון הנכון.

ה-1:1 בגרמניה במשחק הראשון התברר כמצוין עבור הקטלאנים, שנהנו ממבצע סולו של ליאונל מסי בדקה ה-13 ומהתקפה נהדרת שהתחיל הארגנטינאי והסתיימה עם השני של פדרו בחלוף תשע דקות כדי להוביל בבטחה במחצית. לאחר שעה של משחק החליט מסי שזה הזמן להשלים צמד בסיום עוד מהלך קבוצתי מבריק, וגם המחליף בויאן קרקיץ' הצטרף לחגיגה דקה לסיום. ברצלונה ניצחה 0:4 והתקדמה לרבע הגמר.

השוואבים החביבים, שהשתפרו בצורה משמעותית מאז מונה כריסטיאן גרוס למאמן והיו עדיפים על בארסה במשחק הראשון, גילו שבקאמפ נואו הסיפור אחר לגמרי. כמו כל שמונה הקבוצות הגרמניות הקודמות שביקרו באצטדיון וחזרו מאוכזבות. מסי עשה ככל העולה על רוחו כדי להתקדם לעבר הצדקת הטענה של השוער ויקטור ואלדס ("הוא יכול להפוך לגדול בהיסטוריה"), יא יא טורה נהנה מחופש התקפי בהיעדרו של צ'אבי והיה מעורב בשני השערים וגם תיירי הנרי הרגיש חופשי. ברצלונה ממשיכה בריצה מקבילה בליגה ובליגת האלופות, ותקווה להגרלה נוחה נוספת גם בסיבוב הבא.

דקה 13: גול! מסי קיבל את הכדור מטוריה בחצי המגרש, התקדם מצד ימין, חתך לאמצע באין מפריע ושיחרר בעיטה נהדרת בשמאל מחוץ לרחבה לחיבורים של להמאן. שער מבריק של מסי, 0:1 לבארסה.

דקה 22: גול! מסי מצא את טורה באגף השמאלי של רחבת שטוטגרט עם מסירת הקפצה, הקשר האחורי העביר כדור רוחב פשוט ופדרו לא התקשה לכבוש מקרוב את השני. 0:2 לברצלונה.

דקה 56: מסי הכין בנגיעה קטנה לטורה, שהפציץ מ-16 מטרים כדור שחמק ליד הקורה.

דקה 60: גול! פדרו פרץ בימין והציא אחורה לאלבס. הברזילאי המשיך עם מסירת עקב נפלאה ומסי בעט בשמאל תוך כדי סיבוב והכניע את להמאן. עוד שער נהדר, 0:3 לברצלונה.

דקה 68: אלבס הגביה נהדר מימין, מסי רץ לרחבה ונגח טוב, אבל להמאן הדף על הקו.

דקה 86: מסי שוב התעלל בהגנת שטוטגרט, אבל הקפיץ מעל להמאן החוצה.

דקה 89: גול! זלאטן המחליף בישל לבויאן המחליף שנכנס דקה קודם לכן, האחרון קיבל את הכדור לבדו מול להמאן וגילגל פנימה. 0:4 לברצלונה.

הרכב ברצלונה: ויקטור ואלדס, דני אלבס, קרלס פויול, ג'רארד פיקה, מקסוול, סרג'י בוסקטס (זלאטן איברהימוביץ', 66), יא יא טורה, אנדרס אינייסטה (בויאן קרקיץ', 88), פדרו, ליאונל מסי, תיירי הנרי (גבי מיליטו, 79).

הרכב שטוטגרט: יינס להמאן, סטפנו צ'לוצי (טימו גבהארט, 46), מתיו דלפייר, ג'ורג' נידרמאייר, כריסטיאן מולינארו, סמי חדירה, זדרבקו קוזמנוביץ', אלכסנדר חלב, כריסטיאן טראש, קאקאו, פאבל פוגרבניאק (צ'יפריאן מאריקה, 70).

בורדו - אולימפיאקוס 1:2

לצרפת לא היו שתי נציגות ברבע גמר ליגת האלופות מאז 2004. עד הערב. בורדו, שבשנה שעברה שילמה את שכר הלימוד שלה במפעל וספגה הפסדים כואבים, השלימה ניצחון כפול על אולימפיאקוס עם 1:2 במשחק הבית ורשמה ניצחון שביעי ברציפות במפעל (שניים פחות מהשיא של ברצלונה). אלופת צרפת שוב הציגה יכולת טקטית מופלאה, כזו שמאפשרת לה גם במשחק בינוני מאוד לסיים כמנצחת ולהבהיר לשאר הקבוצות שנותרו במפעל כי יש לה מה למכור גם בשלבים המאוחרים.

אולימפיאקוס סוף כל סוף כבשה העונה מחוץ למגרשה, אך שמרה על מאזן האימה כשלא רשמה ניצחון חוץ כבר למעלה משנתיים. שער מהיר של יוהאן גורקוף, בכדור חופשי מסובב שתפס את אנטוניוס ניקופולידיס רדום, קבע כי גם הפעם סוף הסיפור יהיה עגום מבחינת היוונים, שלמרות שער השוויון המצוין של המחליף קוסטס מיטרוגלו, ספגו מראשו של מרואן שמאק וינסו להציל את העונה בארבעת משחקי הליגה שנותרו ובעיקר בדרבי החם מול פנאתינייקוס ביום ראשון. בורדו של העונה, גם כשהיא לא בכושר מזהיר ואחרי תקופה של דעיכה בליגה, פשוט טובה ממנה.

דקה 5: גול! גורקוף סובב כדור חופשי נהדר מ-20 מטרים אלכסונית, ניצל מיקום רע של ניקופולידיס והשכין את הכדור מעליו בחיבורים הרחוקים. 0:1 מהיר לבורדו.

דקה 35: התקפה יפה של וונדל וגורקוף הסתיימה עם מסירת עקב לעבר שמאק, שבעט שטוח וראה את ניקופולידיס קולט.

דקה 39: טרמולינאס הקפיץ כדור מצוין לגורקוף, שנכנס לרחבה, דילג מעל פפאדופולוס שנפל, אבל נעצר אצל ניקופולידיס.

דקה 44: גורקוף ניסה הפעם מכדור חופשי מ-35 מטרים אלכסונית, שהסתובב נהדר ונעצר הפעם במשקוף של היוונים.

דקה 45: באחת ההתקפות הבודדות של אולימיפאקוס, דרבישייר כבר בעט למשקוף ופנימה, אבל השער נפסל בצדק בגלל נבדל.

דקה 60: דרבישייר פגע בפלאסיל וראה צהוב שני ואדום. אולימפיאקוס ב-10 שחקנים.

דקה 65: גול! הוצאת חוץ של ראול בראבו הגיעה למחליף מיטרוגלו, שהשתחרר מהשומר שלו וירה בימין למרכז השער של קראסו. אולימפיאקוס חוזרת, 1:1.

דקה 68: איזו שטות של קפטן בורדו. דיארה קיבל שני צהובים תוך דקה ועכשיו גם המארחת ב-10 שחקנים.

דקה 88: גול! טרמולינאס העלה כדור פנטסטי מצד שמאל, שמאק עלה בכוח מעל ראול בראבו האומלל ונגח בעוצמה פנימה. 1:2 לבורדו ועכשיו זה גמור. הצרפתים ברבע הגמר.

הרכב בורדו: סדריק קראסו, מתיו שאלמה, לודוביק סאנה, מיקאל סיאני, בנואה טרמולינאס, אלו דיארה (הורחק, 68), פרננדו, ירוסלאב פלאסיל (גרגורי סרטיץ', 84), יוהאן גורקוף, וונדל (ז'וסייה, 90), מרואן שמאק.

הרכב אולימפיאקוס: אנטוניוס ניקופולידיס, ואסיליס טורוסידיס, אולוף מלברג, אברם פפאדופולוס, ראול בראבו, ג'עווד זאירי (קוסטס מיטרוגלו, 63), אנצו מארסקה, ירוקליס סטולטידיס (כריסטיאן לדסמה, 80), לומאנה לואה לואה, חסוס דאטולו, מאט דרבישייר (הורחק, 60).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully