וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: יברויאן התנצל וקיבל מחילה

13.3.2010 / 20:42

החלוץ, שהושעה בעקבות התקרית עם ראלדס, חזר להתאמן אחרי שהתנצל. ישראלביץ' ערך אימון מקוצר והוא בספק לחיפה

גיז'רמו ישראלביץ' קשרה של מכבי תל אביב, שסובל מכאבי גב, ערך היום (שבת) אימון מקוצר בלבד, והוא עשוי להחמיץ את משחקה של הקבוצה נגד מכבי חיפה ביום שני בקרית אליעזר. ישראלביץ' לא התאמן גם אתמול ובצוות המקצועי נוטים שלא לסכנו ולהותירו מחוץ לסגל במשחק בחיפה.

מי שחזר היום להתאמן וערך אימון מלא הוא איליה יברויאן, שהיה מעורב אמש בתקרית אלימה עם הבלם רונלד ראלדס כאשר בסיום אותה תקרית אף נזרק יבוריאן מהאימון והקבוצה הודיעה כי הוא מושעה עד להודעה חדשה. היום התנצל החלוץ הארמני בפני השחקנים ובקבוצה הוחלט למחול לו על התנהגותו והוא שב לאימונים. לפני האימון ביקש יברויאן את רשות הדיבור ואמר לשחקני הקבוצה: "אני מתנצל בפני כולם על מה שקרה, לא היתה לי כל כוונה לפגוע ואני מבטיח שזה לא ייקרה שוב".

עדיין לא ברור אם יברויאן ייכלל בסגל למשחק בחיפה או שיצפה במשחק מן היציע. השעייתו הקצרה של החלוץ אמנם הסתיימה, אולם טרם הוחלט מה יהיה עונשו ואם בכלל ייענש.

עובדיה ולוין ערכו תדריך מיוחד לשחקני החלק האחורי

בצוות המקצועי, המשיכו גם היום להתלבט לגבי ההרכב הפותח כאשר בתרגול הטקטי באימון, נוסה מערך של שלושה קשרים אחוריים, כאשר ניסו קפילוטו תופקד כבלם לצידו של רונלד ראלדס במרכז ההגנה וליאור ז'אן הוסט לקישור לצידם של אנדררי קומאץ ושרן ייני. בחלק הקדמי נראה שמקומם של יוסי שבחון, תמיר כחלון ומאיוקה מובטח ובמידה ויוחלט לוותר על קשר אחורי, יתחרו מאור בוזגלו ויובל אבידור על חולצת ההרכב הראשון.

צמד המאמנים, איציק עובדיה וניר לוין, קיימו הערב אסיפה טקטית מיוחדת לכל שחקני ההגנה של הקבוצה, ובה נכחו הבלמים, המגנים ושחקני הקישור האחורי. עובדיה ולוין ערכו את התדריך ההגנתי לקראת חיפה והתעכבו על ליקויים שהיו במשחק ההגנה הקבוצתי של מכבי בתקופה האחרונה. הם ביקשו מהשחקנים להקפיד על קו אחד בחלק האחורי, להיות אגרסיביים וראשונים לכל כדור ולנסות ולהרחיק את שחקני חיפה מהחלק האחורי של מכבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully