וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: יברויאן הושעה עד להודעה חדשה

12.3.2010 / 16:16

חלוץ מכבי ת"א הגיב לתיקול של ראלדס ובעקבות חילופי מהלומות עימו נזרק מהאימון, הושעה וצפוי לספוג גם קנס כבד

שלושה ימים לפני משחקה המסקרן של מכבי תל אביב נגד מכבי חיפה במסגרת המחזור ה-26 בליגת העל, ממשיך הבלאגן במועדון הצהוב. מכבי לא ניצחה בשלושת משחקיה האחרונים (שני הפסדים ותיקו במחזור האחרון) ונראה שהלחץ הרב במועדון נותן את אותותיו.

במהלך אימון הבוקר (שישי) זרק מנג'ר הקבוצה אבי נמני את החלוץ הארמני איליה יברויאן מהאימון. זמן קצר לאחר התקרית הוציא המועדון הודעה רשמית בה נמסר כי בעקבות התקרית, החלוץ אף מושעה עד להודעה חדשה. יבוריאן צפוי, אלא אם יקרה משהו יוצא דופן, להיות מחוץ לסגל הקבוצה במשחק נגד חיפה, ונראה כי בנוסף להשעייה ארוכה הוא עשוי לחטוף קנס כספי גבוה.

יברויאן נראה עצבני מאוד החל מתחילתו של האימון, דבר שנבע כנראה על רק אי תרגולו אמש בהרכב. היום, במהלך אחד המשחקונים הפנימיים שערכה הקבוצה, תיקל רונאלד ראלדס את יברויאן, שרתח על המכה שקיבל והגיב בדחיפות ובדברים קשים לעברו של הבלם הבוליביאני. לאחר שניר לוין ניסה להפריד בין הצדדים המשיך יברויאן בשלו וניסה לתקוף את ראלדס, אז החליט נמני שזה מספיק ושלח את הארמני למקלחת מוקדמת. יברויאן הנרגז נכנס להתקלח ועזב במהרה את מתחם האימונים בקרית שלום בזעם רב.

טומאסיץ', מלול ועזרן ערכו אימון מלא

באימון עצמו תרגל נמני את מה שמסתמן כהרכב הפותח לקראת המשחק נגד חיפה. על פי התרגול הטקטי נראה שנמני בטוח לגבי מרבית כאשר ליאור ז'אן יתופקד כבלם לצידו של ראלדס. שרן ייני ואנדריי קומאץ יפתחו בקישור האחורי. מקומם של יוסי שבחון ותמיר כחלון בחוליית הקישור נראה מובטח, בעוד יובל אבידור ומאור בוזגלו נאבקים על גופיית ההרכב שנותרה פתוחה בקישור. עמנואל מאיוקה יפתח כחלוץ בודד בחוד.

מהאימון היום נעדר הקשר גיז'רמו ישראלביץ', שסובל מכאבי גב, כאשר גם הקשר הסרבי איביצ'ה אילייב המשיך לקבל טיפולים בברכו הפגועה ולא התאמן. לעומתם, איגור טומאסיץ', דור מלול וגם יניב עזרן, שחזר מפציעה ארוכה בברך, ערכו היום אימון מלא.

אוהדי הקבוצה לא ממש ששים כנראה להגיע למשחק הקבוצה בקרית אליעזר, זאת לפחות ניתן ללמוד על פי קצב מכירת הכרטיסים שמתנהל בעצלתיים. מכבי קיבלה מחיפה 2,000 כרטיסים, כאשר נכון לעכשיו יותר מ-1,000 נשארו מיותמים. המכירה תימשך גם ביום שבת בקופה בקרית שלום בין השעות 10-14 בצהריים. מחירי הכרטיסים עומדים על 45 שקלים לנוער וחייל ו-90 למבוגר.

(עדכון ראשון: 12:16)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully