וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "באתי לפה לעבוד כמאמן ולא נתנו לי"

גרנט תוקף את ראשי פורטסמות: "לא קוימו הבטחות, יכלו להיות לנו עוד 10 נקודות". הערב בליגה: ברמינגהאם (ספורט2, 21:40)

אחרי שתקף את בית הדין האנגלי על החלטתו לפרק את פורטסמות ולהפחית נקודות ממאזנה, אברהם גרנט סוגר חשבון עם הנהלת הקבוצה, שלטענתו שיקרה לו ולא עמדה בהטחות שהבטיחה לו בטרם מונה למאמן. גרנט הקפיד לומר בשבועות האחרונים כי שקל לעזוב בחודש ינואר את פומפי, אך נשאר בזכות האוהדים והשחקנים.

"לא צריך דמיון מפותח כדי לראות שהיו לנו לפחות עוד 10 נקודות אם ההנהלה הייתה מקיימת לפחות חצי ממה שהבטיחה לי", צוטט גרנט על ידי "הסאן". "כשבאתי לקבוצה אמרתי שחסרים לנו שניים-שלושה דברים, אבל אז קרו עוד דברים, ולא בוצע מה שהוסכם עליו".

"אמרתי שצריך להחתים שלושה או ארבעה שחקנים נוספים בינואר, אבל אז התברר שהמועדון לא רוצה לחזק את הסגל אלא למכור ארבעה שחקנים. אולי זאת בדיחה שלא הבנתי. באתי לכאן לעבוד כמאמן כדורגל ולא נתנו לי לעבוד. קל היה לעזוב באותה תקופה בינואר ונשארתי רק בזכות האוהדים והשחקנים. לפעמים לוקחים החלטות מהלב, והלב שלי אמר לי להישאר".

בינתיים פומפי תפגוש הערב בפראטון פארק את ברמינגהאם (ספורט2, 21:40) במסגרת הליגה, ועל אף שנדמה שלפומפי אין סיכוי ממשי לשרוד (לאחר שהורדו לה תשע נקודות היא במרחק 14 נקודות מהקו האדום), בקבוצה זוכרים את הניצחון על אותה ברמינגהאם בגביע. "עוד לא נגמרה לנו העונה, יש לנו עוד הרבה מטרות", אמר גרנט.

המנג'רים נגד פיפ"א

המנג'רים בפרמיירליג לא מתכוונים להשלים עם החלטת פיפ"א, שפסלה את האפשרות לשימוש באמצעים טכנולוגיים במשחק הכדורגל. ריצ'רד ביוון, יו"ר איגוד המנג'רים בפרמיירליג, הצהיר כי חברי האיגוד לא מוכנים להשלים עם ההחלטה. גם ההתאחדות האנגלית הביעה זעם על ההחלטה, והתגובה לא איחרה לבוא.

"אנחנו נמשיך לדון עם מקבלי ההחלטות לגבי השימוש העתידי בטכנולוגיה", אמר ביוון, "ויש לזה עתיד, אין ספק". התחושה היא שלנשיא פיפ"א ספ בלאטר יש יותר מדי כוח, ולכן הם ינסו להשפיע על הוועדה המחוקקת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully