וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהרה: "יש הילה גדולה סביב גרנט"

אחרי ההעפלה לחצי גמר הגביע, קשר פורטסמות החמיא למנג'ר. גרנט עצמו כבר מביט קדימה: "רוצה לפגוש את צ'לסי בגמר"

לאחר שזהותן של שלוש מארבע מהקבוצות בחצי גמר הגביע האנגלי נחשפו בימים האחרונים, התקיימה אמש (ראשון) הגרלת חצי גמר המפעל, כאשר אברהם גרנט ופורטסמות יפגשו את המנצחת במשחק החוזר בין טוטנהאם ופולהאם, בעוד בחצי הגמר השני יתעמתו צ'לסי ואסטון וילה לקרב גדול. המשחקים יתקיימו בוומבלי ב-10 וב-11 באפריל.

מפגש אפשרי בין פומפי וטוטנהאם יהיה כמובן מעניין במיוחד, כשיפגיש את הארי רדנאפ, מנג'ר טוטנהאם, עם קבוצתו לשעבר. "דיברתי עם הארי", סיפר הבוקר גרנט לתקשורת האנגלית. "איחלתי לו בהצלחה ברבע הגמר מול פולהאם, אבל אני מקווה שהוא יפסיד בחצי הגמר". באשר למפגש אפשרי עם קבוצתו לשעבר בגמר המפעל, אמר גרנט המאושר: "הייתי רוצה לפגוש את צ'לסי בגמר. זה יהיה מאוד מיוחד עבורי".

בפעם האחרונה שפורטסמות היתה בוומבלי רדנאפ היה בכסא הנהג, והקבוצה זכתה בגביע האנגלי. זה היה לפני שנתיים, וכעת המועדון על סף פירוק. עם זאת, המנג'ר האנגלי שומר לקבוצה חסד נעורים. "אני מאושר שפומפי חוזרת לוומבלי. דיברתי עם אברהם מספר פעמים ואני מאושר בשבילו, בשביל השחקנים ובשביל אוהדי הקבוצה".

בינתיים, קשר פורטסמות, ג'יימי אוהרה, שגדל בעצמו בטוטנהאם, החמיא הבוקר לגרנט, שנשאר במועדון על אף מצבו האנוש. "הוא יכול היה לעזוב את הקבוצה. לא היתה לו סיבה להישאר, אבל הוא נשאר איתנו ויש הילה גדולה מסביבו שגורמת לאנשים להיות חמים כלפיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully