וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: התגעגעתי אז באתי

אחרי תקופת יובש ארוכה, פודולסקי הכניע את באיירן, קבוצתו לשעבר, ב-1:1 בקלן. שאלקה התקרבה עם 1:4 בפרנקפורט

כמעט שנתיים ראו אנשי באיירן מינכן קבוצות כמו וולפסבורג, שאלקה ולברקוזן מוליכות את הטבלה. עד לשבוע שעבר. המחזור ה-24 הביא עימו את השינוי, כאשר הבווארים חזרו למה שהם קוראים המקום הטבעי, והתייצבו בפסגה עם 52 נקודות. רק שבוע עבר ובאיירן אזבה בגדול עם 1:1 במשחק החוץ בקלן, קוטלת הענקיות שסחטה 0:0 בקלן אשתקד. לברקוזן תוכל לחזור בראשון לפסגה.

שאלקה ניצלה זאת כדי לצמצם פערים לאחר שהביסה 1:4 בחוץ את פרנקפורט והמאבק המשולש בצמרת הבונדסליגה חם מתמיד. הרביעית המבורג גברה 0:1 על הרטה ברלין וסיבכה את התחתית. שטוטגרט הלוהטת נעצרה עם 2:2 במשחק החוץ נגד ורדר ברמן ומאוחר יותר הביסה דורטמונד את מנשנגלדבאך ורוברטו קולאוטי 0:3.

קלן - באיירן מינכן 1:1

לואיס ואן חאל וחבורתו רצו לפתוח פער של חמש נקודות בפסגה לפני המשחק של לברקוזן בנירנברג, אבל בדיוק כמו במשחק הראשון מול קלן (0:0) נותרו מתוסכלים מול היריבה העיקשת. לואי ואן חאל פתח ללא אריאן רובן ומרטין דמיקליס הפצועים כשגם פרנק ריברי פתח על הספסל ושילם את המחיר.

הסיפור של המשחק היה לוקאס פודולסקי. החלוץ, שהשבוע תקף עיתונאי אחרי משחק הנבחרת, פגש בחבריו לשעבר וכבש לראשונה אחרי קרוב ל-1,500 דקות והעלה את קלן ליתרון בדקה ה-32. בסטיאן שווינשטייגר הציל נקודה עם שער שוויון בדקה ה-58, ונגח למשקוף כעבור שש דקות. גם המחליף ריברי שלח כדור חופשי לקורה. המחליף הצעיר דייויד אלאבה נכנס להופעת בכורה בעיצומו של לחץ אדיר של הבווארים, אבל לא עזר לשנות את התוצאה ובאיירן ירדה מאוכזבת . לברקוזן תוכל לחזור לפסגה ביום ראשון.

פרנקפורט - שאלקה 4:1

ואן חאל סימן את שאלקה כיריבה המרכזית של באיירן לתואר והוא ידע היטב על מה הוא מדבר. הקבוצה מגלזנקירשן לא מרימה ידיים ורוצה אליפות ראשונה מאז 1958. פליקס מגאת נהנה מפתיחה חלומית של שחקניו עם 100 אחוז ניצול ממצבים נייחים. ג'ואל מאטיפ נגח לרשת לאחר כדור קרן של המגן הימני ראפיניה בדקה ה-12 ובנדיקט הוואדס נגח שער שני ברציפות כעבור שלוש דקות, הפעם מבישול של המגן השמאלי לוקאס שמיץ לאחר כדור חופשי. אלכסנדר מייר רק צימק למארחים עם שער בדקה ה-52, אבל איבן ראקיטיץ', האיש שניצח את הדרבי מול דורטמונד בשבוע שעבר, כבש את השלישי בדקה ה-80 וקווין קוראני, שבישל לראקיטיץ', חתם דקה לסיום.

המבורג - הרטה ברלין 0:1

הקבוצה של ברונו לבאדיה לא מרימה ידיים במאבק על הכרטיס לליגת האלופות ושמרה על מרחק שמונה הנקודות משאלקה. מרסל יאנסן כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-40. הרטה, שנראתה בדרך הנכונה מאז החזרה מהפגרה, ספגה הפסד שני ברציפות והיא עדיין רחוקה חמש נקודות מחוף מבטחים.

ורדר ברמן - שטוטגרט 2:2

הקבוצה של כריסטיאן גרוס הגיעה לווסרשטאדיון עם רצף מדהים של שבעה ניצחונות משמונת המשחקים האחרונים, אבל נעצרה מול הקבוצה הלא יציבה של תומאס שאף. ההגנה האומללה של ברמן תמקדה בקאקאו הלוהט וספגה מהחברים. פאבל פוגרבניאק ניצל בישול של אלכסנדר חלב וכבש את הראשון בדקה ה-15. סמי חדירה נגח את השני שתי דקות להפסקה לאחר הגבהה של טימו גבהארט. הוגו אלמיידה כבש את השער המצמק רבע שעה לסיום וברמן השיגה את השוויון לאחר שש דקות. מרקו מרין הוכשל ברחבה וטורסטן פרינגס דייק מהנקודה הלבנה ואיזן.

דורטמונד - בורוסיה מנשנגלדבאך 0:3

אחרי שברמן חלפה על פניה למשך כמה שעות, דורטמונד חזרה למקום החמישי בזכות ניצחון קל בתום משחק בו היא שלטה ללא עוררין והייתה טובה בהרבה. קווין גרוסקרויץ המשיך את התנופה הגדולה שלו העונה וכבש את הראשון בדקה ה-13, מוחמד זידאן, שהגיע אחרי שער בוומבלי במדי נבחרת מצרים נגד אנגליה באמצע השבוע, הוסיף צמד בדקות 54 ו-70. רוברטו קולאוטי, שפתח בהרכב והוחלף בדקה ה-63 על ידי קארים מטמור, איים פעמיים על השער, אבל בשתיהן רומן ויידנפלר היה מוכן ועצר.

משחקים נוספים:

פרייבורג - האנובר 2:1
לפרייבורג: יאסין עבדסדקי (70). להאנובר: אלסון (63), פאפיס סיסה (עצמי, 73)

וולפסבורג - בוכום 1:4
לוולפסבורג: אדין דזקו (60, 79 בפנדל), אובפמי מרטינס (75), ג'ונתן סנטנה (90). לבוכום: פול פרייר (28)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully