וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם ברומניה מדווחים על מועמדות פיצורקה לנבחרת ישראל

כלי התקשורת במדינה מדווחים על פגישה בין נציגי ההתאחדות למאמן הרומני, אחרים אף טוענים למו"מ מתקדם וסיכום עקרוני

גם התקשורת הרומנית מדווחת היום (שלישי) בהרחבה כי ויקטור פיצורקה, מאמן נבחרת רומניה לשעבר, נמצא ברשימת המועמדים לאימון נבחרת ישראל. חלק מכלי התקשורת ברומניה מדווחים על פגישה בין נציגי ההתאחדות הישראלית למאמן הרומני, אחרים אף מרחיבים וטוענים כי בין הצדדים נעשה מו"מ מתקדם ואף קיים סיכום עקרוני.

על פי הדיווחים ברומניה, המגעים בין פיצורקה להתאחדות לכדורגל נפתחו כבר בחודש נובמבר וכעת הצדדים עלו שלב, והם בשלים לסיבוב אחרון של שיחות ולהשלמת המשא ומתן באופן סופי. על פי גורמים המקורבים למשא ומתן, הצדדים כבר סגרו את התנאים הכספיים ואת משך החוזה.

"המגעים כבר נעשו, והגענו לסיכום עקרוני על חוזה לארבע שנים בשכר של מיליון יורו לעונה, פלוס בונוסים על העפלה ליורו 2012 או מונדיאל 2014", צוטט מי שהוגדר כגורם בכיר בהתאחדות הישראלית. על פי התקשורת הרומנית, רוברטו דונאדוני הוא המועמד היחיד לצד פיצורקה להדריך את ישראל, לאחר שפתיח טרים הטורקי סירב להצעה. "דונאדוני קיבל הצעה של 1.5 מיליון יורו, אבל ביקש עוד זמן לחשוב וסביר שלא יגיע", התבטא הגורם.

העיתון "פרוספורט" טוען כי פיצורקה ייפגש עם נציגי ההתאחדות היום בטימישוארה, שם תתמודד מחר הנבחרת מול רומניה במשחק ידידות. על פי הדיווח, בישראל מקווים לשמוע 'כן' סופי מפיצורקה על מנת לסגור את העסקה. כזכור, כבר אתמול אמר פיצורקה לוואלה! ספורט: "זה נכון שיש לי הצעה מנבחרת אירופאית. אני לא אחד שמדבר תוך כדי משא ומתן אלא רק אחריו. אני מאוד מעוניין במה שהציעו לי. לא אאמן בקרוב ברומניה".

פיצורקה בן ה-53 היה חלוץ עבר מפואר בסטיאווה בוקרשט איתה זכה בגביע אירופה ב-1986. הוא הדריך את הנבחרת לקדנציה ראשונה ב-1998 והוביל אותה ליורו 2000, אך פוטר לפני האליפות. ב-2004 מונה לקדנציה שניה כמאמן רומניה ותחת הדרכתו הנבחרת העפילה ליורו 2008. פיצורקה פוטר בחודש אפריל 2009 לאחר קמפיין לא מוצלח במסגרת מוקדמות המונדיאל והוחלף על ידי רזבאן לוצ'סקו. בשנה האחרונה לא אימן ולאחרונה דחה מספר הצעות מקבוצות ברומניה וכן סירב להדריך את נבחרת איחוד האמירויות.

אגב, ברומניה נטעו עוד היום כי המאמן הרומני לאסלו בולוני, שהתפטר לאחרונה מסטנדרד ליאז', סירב להצעה לאמן את נבחרת ישראל.

"לא נמהר לקבל החלטה"

בהתאחדות לכדורגל טוענים כי ועדת האיתור תכריז על שמו של מאמן הנבחרת הבא מיד לאחר קונגרס אופ"א שיתקיים ב-25 במרץ בישראל, בהשתתפות נשיא אופ"א מישל פלאטיני, נשיא פיפ"א ספ בלאטר ונשיאי הקונפדרציות. כזכור, גם שמו של המאמן הצרפתי קלוד לרואה כהוזכר כמועמד.

בימים הקרובים אמורים לעלות שמות נוספים, אבל בהתאחדות ממשיכים להבהיר כי: "נערוך בדיקות מקיפות על כל אחד מהם, לא נמהר לקבל החלטה". גם שמו של הצרפתי לואיס פרננדז, שנקשר כמי שמנסה לקדם את מועמדותו באמצעות מקורבים לקברניטי ההתאחדות, עדיין עומד על הפרק. לדברי בכיר בנבחרת, העובדה שפרננדז אינו דובר אנגלית מהווה חיסרון, אם כי עדיין לא נפסלת מועמדותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully