וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיאל: "ננסה להוציא את המקסימום מהמשחק"

נבחרת ישראל התאמנה ברומניה לקראת משחק הידידות ברביעי. ויקטור פיצורקה הצטרף לרשימת המועמדים לאימון הנבחרת

נבחרת ישראל נחתה הערב (שני) ברומניה ואף הספיקה לערוך אימון ראשון בטימישוארה לקראת משחק הידידות מול רומניה ביום רביעי (20:45, ספורט2). לפני האימון אסף המאמן הזמני של הנבחרת, אלי אוחנה, את שחקניו לאסיפה קצרה, שבסופה צפו בניתוח יריבתם הרומנית. עוד לפני כן, חל עיכוב של שעתיים בהגעת הנבחרת לטימישוארה בשל תקלה טכנית במטוס.

לפני האימון נערכה מסיבת עיתונאים בהשתתפות התקשורת המקומית, בה השתתפו הקשרים בירם כיאל ותמיר כהן. ראשון דיבר קשר מכבי חיפה. "לרומניה יש סגל מצוין ואנו מצפים למשחק קשה. אנחנו נותנים לרומנים הרבה כבוד, וננסה להוציא את המקסימום מהמשחק". כשנשאל על סוגיית המאמן הלאומי, השיב כיאל: "אנחנו נמצאים כאן למען הנבחרת, כולם מכירים ומכבדים את אלי אוחנה, והיום הוא המאמן שלנו. כשאתה בנבחרת אתה לא אמור להתעסק במה היה ומי יהיה. צריך לבוא ולשחק למען הנבחרת, וזה מה שנעשה".

תמיר כהן הוסיף: "אנחנו מכינים את עצמנו למשחק שלא יהיה קל. חבל שלא הצלחנו להעפיל בקמפיין הקודם אבל זה כדורגל, וזה קורה. זה לא אומר שדרור קשטן לא עשה עבודה טובה". לקראת הקמפיין הקרוב, הוסיף קשר בולטון: "כולם מדברים על קרואטיה, יוון ולטביה שאנחנו מכירים, אבל שוכחים את גיאורגיה ומלטה שגם הן נבחרות טובות. נצטרך להכין את עצמנו אישית וקבוצתית בצורה הטובה ביותר כדי להשכיח את הקמפיין הקודם".

באימון עצמו תרגל המאמן אלי אוחנה את ההרכב הראשון, שעל פיו מסתמן כי איתי שכטר ורוברטו קולאוטי יפתחו בחוד. קלימי סבן ויואב זיו תורגלו כמגנים ואילו תמיר כהן ואביחי ידין בקישור האחורי, אך נראה כי ההרכב הסופי יתורגל רק מחר. כבר עתה ברור שדודו אוואט הוא זה שיעמוד בין הקורות.

פיצורקה הצטרף לרשימת המועמדים לאימון הנבחרת

בהתאחדות לכדורגל טוענים כי ועדת האיתור תכריז על שמו של מאמן הנבחרת הבא מיד לאחר קונגרס אופ"א שיתקיים ב-25 במרץ בישראל, בהשתתפות נשיא אופ"א מישל פלאטיני, נשיא פיפ"א ספ בלאטר ונשיאי הקונפדרציות. בינתיים, לאחר שעלה שמו של המאמן הצרפתי קלוד לרואה כמי שעשוי לקבל את משרת המאמן הלאומי, בימים האחרונים העלו בהתאחדות שם של מועמד נוסף לתפקיד, המאמן הרומני ויקטור פיצורקה.

פיצורקה, 53, אימן את נבחרת רומניה בשתי קדנציות והעפיל עמה ליורו 2008. בחודש אפריל אשתקד פוטר מתפקידו ומאז לא אימן. המאמן עצמן אמר הערב לוואלה! ספורט: "זה נכון שיש לי הצעה מנבחרת אירופאית. אני לא אחד שמדבר תוך כדי מו"מ אלא רק אחריו. אני מאוד מעוניין במה שהציעו לי. לא אאמן בקרוב ברומניה".

בהתאחדות לכדורגל עדיין בודקים שמות של מועמדים נוספים לצד פיצורקה ולרואה. בימים הקרובים אמורים לעלות שמות נוספים, אבל בהתאחדות ממשיכים להבהיר כי: "נערוך בדיקות מקיפות על כל אחד מהם, לא נמהר לקבל החלטה". גם שמו של הצרפתי לואיס פרננדז, שנקשר כמי שמנסה לקדם את מועמדותו באמצעות מקורבים לקברניטי ההתאחדות, עדיין עומד על הפרק. לדברי בכיר בנבחרת, העובדה שפרננדז אינו דובר אנגלית מהווה חיסרון, אם כי עדיין לא נפסלת מועמדותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully