וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם הדרבי של אבז'נדה הוא אדום

אינדפנדיינטה גברה 0:1 על ראסינג המדרדרת. הורקאן הדהימה את ולז 2:3, בוקה סיימה עוד משחק בתיקו, צ'אקריטה לא עוצרת

במוקד המחזור השישי של ליגת הקלאוסורה בארגנטינה עמד כמובן הדרבי של אבז'נדה אותו אירחה אינדפנדיינטה וניצחה 0:1 את ראסינג קלוב שממשיכה להדרדר. קולון סיימה את משחקה הביתי בתיקו 1:1 עם רוסאריו, בוקה ג'וניורס ממשיכה בכושר הרע עם תיקו 1:1 נגד אסטודיאנטס. הורקאן גברה 2:3 על ולז סארספילד. צ'אקריטה ג'וניורס ממשיכה להדהים לאחר שגברה 0:3 בחוץ על ארסנאל.

אינדפנדיינטה - ראסינג קלוב 0:1

אחד הדרבים הגדולים של ארגנטינה נערך כאשר השדים האדומים אירחו באצטדיון ליברטדורס דה אמריקה את לה אקדמיה. ראסינג הגיעה לדרבי אחרי ניצחון ועם תחושה שאולי זה יהיה הדרבי שלה, אלא ששער בפנדל של דאריו גנדין (41) הכריע את המשחק. התחלופה על הקווים של קלאודיו ויואס במיגל אנחל רוסו נחלה הצלחה במשחק הראשון, אבל ראסינג חוזרת להפסיד והיא כבר סופרת שלישי כזה. ככה אי אפשר לקחת אליפות. שתי הקבוצות גמרו את המשחק ב-10 שחקנים, כשחלוץ ראסינג גבריאל האוצ'ה הורחק בדקה ה-59, פטריסיו רודריגז השווה את מאזן הכוחות בדקה ה-90.

ארסנאל - צ'אקריטה ג'וניורס 3:0

הקבוצה הקטנה מהפרובינציה של בואנוס איירס ממשיכה להדהים את הליגה. צ'אקריטה השיגה ניצחון שלישי והיא כבר עם 10 נקודות. אם היא לא תזכה באליפות התוצאות המצוינות שלה יעזרו לה לפחות במאבק נגד הירידה. דייגו מוראלס כבש צמד (31, 50), פאקונדו פארה הפך את ההפסד של ארסנאל לתבוסה עם שער נוסף שבע דקות לסיום.

קולון - רוסאריו סנטראל 1:1

הקבוצה מסנטה פה אירחה את הקבוצה מרוסאריו במטרה לקחת שלוש נקודות נוספות ולהיות גבוה בצמרת, אלא שהתוכניות שלה השתבשו. חרמן ריברולה העלה את הביתיים ליתרון אחרי 37 דקות, אלא שבדקה ה-58 לוסיאנו פיגרואה איזן. עד הסיום הורחקו שלושה שחקנים, שניים של האורחים (ג'ונתן גומז 65, גיז'רמו בורדיסו, 87), בעוד שקולון נשארה ב-10 שחקנים (מרסלו גוקס, 87).

בוקה ג'וניורס - אסטודיאנטס 1:1

העונה עוד לא ממש החלה, ובקבוצה של אבל אלבס כבר מקווים לסיים אותה, אחרי שהצהובים-כחולים סיימו עוד משחק בתיקו, ועוד בבית. מרטין פאלרמו הבלתי נלאה והנפלא העלה את בוקה ליתרון (24, פנדל). חרף גילו המתקדם, 'אל לוקו' הוא היחיד שמשאיר את בוקה מעל פני המים. בדקת הסיום ליאנדרו גונזאלס איזן והשיג לקבוצה מלה פלאטה נקודה והשאיר את רבבות אוהדי בוקה בבומבונרה פעורי פה.

חימנסיה לה פלטה - ריבר פלייט 1:1

גם המיוז'נריוס, כמו היריבים מעבר לכביש, ממשיכים לאכזב. הקולומביאני מרקו פרז העלה את חימנסיה ליתרון כבר אחרי שמונה דקות, אבל גוסטבו קנאלס הציל את ריבר ולאונרדו אסטרדה מהפסד נוסף עם שיוויון דרמטי בתוך תוספת הזמן.

סן לורנצו - טיגרה 0:1

אחרי ארבעה משחקים בהם לא כבשה ואף חוותה שלושה הפסדים, סן לורנצו שוב לא הבריקה, אך לפחות יצאה עם מלוא הנקודות. אמיליאנו אלפארו האורוגוואי, שהצטרף לקבוצה בינואר, כבש את שער הבכורה שלו בדקה ה-83 והכריע את המשחק. נלסון בניטז מסן לורנצו וריבאיר רודריגז מטיגרה הורחקו בדקות הסיום.

הורקאן - ולז סארספילד 2:3

אל גלובו הניבה את ההפתעה הגדולה של המחזור כשגברה על אחת המועמדות הרציניות לאליפות. המשחק היה רב באירועים וכלל חמישה שערים ושני אדומים. האורחים עלו ליתרון משער של רולאנדו זראטה (42), ארבע דקות אחרי המחצית גוסטבו בלבורין איזן בפנדל. אחרי שעה של משחק ליאנדרו ולסקז מוולז ספג אדום, ופטריסיו טוראנזו מהורקאן ניצל זאת כדי להפוך את התוצאה בעוד פנדל (78), פדריקו לאוריטו מסמר את השלישי (80). סנטיאגו הטנק סילבה, שהגיע העונה לקבוצה מבנפילד, רק צימק (87), מקסימיליאנו מוראלס הספיק לקבל אדום (90), ו-ולז נותרה בסיום בתשעה שחקנים.

משחקים נוספים:

ארחנטינוס ג'וניורס - גודוי קרוז 2:1
לארחנטינוס: סנטיאגו ג'נטליטי (31). לגודוי קרוז: פדריקו היגואין (6), קרלוס אנדרס סאנצ'ז (20)

ניואל'ס אולד בויס - בנפילד 1:2
לניואל'ס: כריסטיאן נונייז (65), אנטוניו בוגוסיאן (74). לבנפילד: רובן רמירז (77)

לאנוס - אתלטיקו טוקומן 0:3
ללאנוס: סבסטיאן בלאנקו (39), דייגו לאגוס (52), סנטיאגו סאלסדו (67)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully