וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורסמן: "לא מדברים על 8 הראשונות כמטרה"

27.2.2010 / 21:43

מאמן חולון נשאר עם רגליו על הקרקע גם אחרי הניצחון על חיפה. אשכנזי: "הגיע להם לנצח. ג'פרסון בתקופה לא טובה וזה משפיע"

יותם רונן

המחזור ה-15 בליגת העל נפתח הערב באווירה פורימית במיוחד, כשהפועל חולון גברה באולם הפחים 72:73 על מכבי חיפה בתום משחק דרמטי. ניתן יהיה לחלק את 40 הדקות הערב לשני חלקים, כאשר במחצית הראשונה זכינו למשחק התקפי ומלהיב, בעוד החצי השני התאפיין באיבודים רבים, החטאות, ודרמה שבסופה חגגה קבוצתו של מיקי דורסמן, והמשיכה את המומנטום המוצלח אותו היא חווה.

דורסמן: "אנחנו באים לשחק וליהנות"

"אני שמח שניצחנו ובלי הקהל הזה זה לא היה קורה", פרגן בסיום מאמן הפועל חולון, מיקי דורסמן, לאוהדיו. "היה משחק קשה, עשינו עבודה מצוינת לאורך כל המשחק והיינו כמו גברים על המגרש. היה ברור ברגע שהיינו כבר צמודים שמי שיעשה פחות טעויות ינצח. עשינו פחות טעויות.

"יוני ניר עשה קפיצת מדרגה השנה, הוא שחקן שאני מאוד מעריך, אבל כולם עשו עבודה מדהימה. אנחנו לא מדברים על שמונה הראשונות כמטרה, אלא באים לשחק וליהנות, והתוצאות ידברו בעד עצמם. אף אחד לא סופר את הניצחונות האלה, במאני טיים נצטרך לנצח".

יוני ניר עצמו, שהצטיין בשורות חולון עם 20 נקודות באחוזים מצוינים, הוסיף: "אחרי שני ניצחונות כאלה, ברור שהעיניים קורנות. אני שמח שניצחנו, עשינו עבודה גדולה. אני מקבל את הקרדיט מכולם וזה כיף, אני מקווה להמשיך כך ולהשתפר. יש לי חיבור טוב עם מיקי דורסמן ואבנר יאור".

ג'ון תומאס הוותיק, שנתן מחצית ראשונה טובה וסיים עם 6 אסיסטים את המשחק, אמר: "תמיד ידעתי למסור. כשהעונה ממשיכה אנחנו מתחילים לקבל עוד ביטחון בעצמנו, ואם אתה מאמין שאתה הולך לנצח זה מראה על אופי". האמריקאי אף התייחס לחברו לקו הקדמי, יוני ניר, ואמר: "יוני מתקדם, הוא משחק ממש טוב. אני שמח שהביטחון שלו עולה וזה מוריד הרבה מהלחץ עליי. כשמישהו אחר קולע זה עוזר ולא עושים עליי שמירה כפולה. אני שמח בשבילו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

אשכנזי: "לא עשינו את הדברים בצורה נכונה"

מנגד, במכבי חיפה היו מאוד מאוכזבים עם תום המשחק. "לא הגיע לנו לנצח", הודה בסיום מאמן הירוקים, אבי אשכנזי. "אם אנחנו סופגים 50 נקודות בחצי ראשון, אז לא מגיע לנו לנצח. בחירת הזריקות שלנו לא הייתה טובה והמשחק הזה היה של חולון. לא עשינו את הדברים בצורה נכונה".

על כוכבו, דבון ג'פרסון, שהציג יכולת גרועה שבוע שני ברציפות, אמר אשכנזי: "הוא לא בתקופה טובה וזה משפיע עלינו, אבל מותר לו. הוא רק בן אדם. אנחנו צריכים אותו להמשך הליגה, הוא שחקן מצוין". על הסנטר החדש ממאדו אנדיאייה, שערך הופעת בכורה הערב עם 5 נקודות ב-12 דקות, הוסיף המאמן: "מוקדם מאוד לקבוע, אני מקווה שיהיה בסדר".

לבסוף התייחס מאמן סגנית האלופה לג'רמי טיילר, שנקנס בשבוע שעבר ב-20 אלף שקל והערב לא נרשם בסגל, ואמר: "אני לא יודע מה יהיה עם ג'רמי. המצב שלו קצת מסובך, המהלך שהוא עשה במשחק הקודם לצד ההגעה של שחקן מנוסה באיזור הצבע זה מסר די ברור. לבוא ולהגיד באופן טוטאלי מה יקרה בהמשך אני לא יכול להגיד. הוא בנקודה לא טובה מבחינתו. אני מעדיף להיצמד לסגל שחקנים מסוים, על מנת ליצור היררכיה בקבוצה. זה שם אותו בפוזיציה עוד יותר לא נוחה".

ממאדו אנדיאייה, שערך הערב בכורה בשורות החיפאים ושיחק 12 דקות, אמר: "אני רוצה להודות לאל שהגעתי לחיפה. זה היה משחק קשה, וחבל שלא ניצחנו את המשחק הראשון שלי. אני צריך לחזור לכושר, אני חושב שבמשחק הבא נהיה טובים יותר, גם אני מבחינה אישית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully