וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "נראינו כמו קבוצה רצינית"

מאמן אוניראה לא מוריד את הראש אחרי ההדחה מהליגה האירופית ע"י ליברפול. ג'רארד: "זה יהיה נהדר אם נגיע לגמר"

רויטרס

צפו בתגובות להדחה של אברטון מהליגה האירופית

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: לירז ליבנה

ליברפול התחילה לחשוב בקטן, ונראה שזה עובד לה. אחרי שהתברר לה שאת האליפות באנגליה היא לא תיקח ועם ההדחה המוקדמת בליגת האלופות, האדומים של רפא בניטז מבינים שאחת המטרות העיקריות שעומדת על הפרק היא זכייה בליגה האירופית. ליברפול עשתה צעד חשוב בדרך הזו עם ניצחון 1:3 ברומניה על אוניראה, שסידר לקבוצה מקום בשמינית הגמר ומפגש לא פחות קשה בשלב הבא נגד ליל.

כרגיל אחרי משחקים מוצלחים, רוב המחמאות מתייחסות לאופי של השחקנים. באופן הזה דאג הקפטן, סטיבן ג'רארד, להחמיא לחברים שלו לקבוצה, שחזרו מפיגור של 1:0 והשלימו כראוי את העבודה. "היינו בפיגור של שער, אבל הראינו אופי מצוין לחזור עם שער מצוין של חאבייר מסצ'ראנו", אמר ג'רארד בסיום.

"זו הייתה בעיטה נהדרת שאני גאה בה מאוד", המשיך הקפטן האדום. ג'רארד עצמו גם הבקיע, אחרי בישול של יוסי בניון, וסידר את השלישי לליברפול, כשלפניו היה זה ראיין באבל. השער של ג'רארד במחצית השנייה שבר את השיא של אלן שירר, שהחזיק עד אז בתואר השחקן הבריטי שמבקיע את כמות השערים הרבה ביותר של קבוצה בריטית במפעלים אירופים. "זה מאוד מחמיא, חלק מהשערים שלי היו נגד יריבות קלות, כך שאני לא חושב שזה הוגן שאני אהיה מעליו. להיות מוזכר באותה נשימה עם אלן שירר, האדם הנפלא, זה תמיד כבוד".

בהמשך ג'רארד גם נשמע אופטימי לגבי האפשרות שהניצחון על אוניראה יסייע לליברפול בדרך לגמר ומקווה כמובן לגרוף את התואר. "כל תחרות חשובה למועדון כדורגל, במיוחד כשאתה מודח משאר המפעלים", אומר ג'רארד. "זו התקווה האחרונה שלנו לתואר, וזה יהיה נהדר אם נוכל לעשות את כל הדרך עד לגמר בשביל האוהדים שתמכו בנו העונה".

ובזמן שג'רארד מגלה ניצוצות של אופטימיות, מאמנו, רפא בניטז, בעיקר מודאג מהפציעה של מרטין סקרטל שנאלץ לצאת במהלך הניצחון. "אני חושב אולי שהוא שבר את הבוהן ואני צריך לבדוק את זה עם הרופא", אמר הבוס הספרדי. "נצטרך לבדוק את זה, אבל אני לא חושב שאלו חדשות טובות עבורינו". על המשחק עצמו אמר בניטז: "ספגנו שער ולאחר מכן היינו צריכים רק להיות רגועים ולשחק את המשחק שלנו. בסופו של יום ידענו שזה יכול להיות כמו שזה היה הערב".

לרוני לוי, שזה היה משחקו האירופי השני והאחרון העונה, היו ציפיות קצת אחרות מהמשחק הזה, למרות שגם הוא ידע מראש על הבדלי הרמות. "ידעתי שהשער שהבקענו הוא שער מוקדם ויש עוד הרבה זמן לשחק עד לסיום המשחק. שער השוויון הגיע מוקדם מאוד כך שלא היה לי יותר מדי זמן לחשוב על המשמעות של השער שלנו. מה שחשוב זה שהיינו מאורגנים ונראינו כמו קבוצה רצינית בלי קשר לתוצאה".

מויס: "נתנו לספורטינג הזדמנות"

אחת ההפתעות היותר מרכזיות ביום הגומלין של הסיבוב הראשון בנוקאאוט של הליגה האירופית היא הדחתה של אברטון. הטופיז הובסו 3:0 על ידי ספורטינג ליסבון, ולמרות שניצחו 1:2 במשחק הראשון, הם בשלב כה מוקדם מחוץ למפעל. מיגל ולוסו כבש את הראשון בדקה ה-64, פדרו מנדז הכפיל בדקה ה-77 ומתיאס פרננדז השלים את הסיפור בתוספת הזמן.

קרלוס קרבלאל, מאמן ספורטינג ליסבון, נשמע רגוע מאוד ובטוח בשחקנים שלו לקראת שמינית הגמר, כששקבוצתו תשחק מול אתלטיקו מדריד: "במשחק הזה הצגנו יכולת כמו במשחק הראשון באנגליה. תקפנו יותר, אבל מבחינת הארגון שלנו והיציבות, זו הייתה יכולת זהה".

גם טונל משוכנע שספורטינג הייתה ראויה לניצחון, ואמר: "היינו צריכים את הניצחון הזה ואנחנו ראויים לו. נתנו הופעה מצוינת והיינו מרוכזים. שלטנו במשחק מצוין נגד יריבה לא פשוטה. הכדורגל שלנו גרם להם לבעיות והצלחנו לנצל את זה, הנענו את הכדור בסבלנות. כמו שלפני המשחק הזה לא היינו הקבוצה הכי גרועה, כך גם אחרי הניצחון אנחנו לא הכי טובים. אנחנו נישאר צנועים, אבל דברים טובים עוד יגיעו".

דייויד מויס, מאמן אברטון, ניסה להסביר: "הרגשנו ביטחון בשני המשחקים, אבל אולי עשינו טעויות במשחק הראשון, כשנתנו לספורטינג הזדמנות הערב. צריך לתת להם קרדיט, הם ניצלו את ההזדמנויות שלהם וחייבים לקבל את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully