וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "לקאזאן יש כסף, לנו יש לב"

23.2.2010 / 21:05

מאמן ירושלים היה מאושר אחרי הניצחון הגדול על הרוסים: "אחד הגדולים שלנו". אוחיון: "משחק ההגנה הכי טוב שלנו העונה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

הרבה נחת העניקה הפועל ירושלים לאוהדיה הערב (שלישי). אחרי ההפסד ב-7 נקודות ברוסיה, החבורה של גיא גודס ידעה שניצחון בהפרש נמוך הערב על קאזאן עלול שלא להספיק בהמשך הדרך, ועל כן הציגה כדורסל מצוין, שהוביל ל-73:82 מצוין ועשיית צעד גדול אל עבר שלב ההצלבה של היורוקאפ. האדומים נהנו ממשחק שיא של יוגב אוחיון, ומיכולת קבוצתית גבוהה ששוב גורמת לכל הצופים בה לתהות לאן היא נעלמת בשאר ימות השנה. רק ביום שבת הפסידה ירושלים בביתה להפועל חולון, והערב היא שבה להראות כמה פוטנציאל גלום בה. יכול להיות שלגודס ושחקניו פשוט יותר נוח לשחק באירופה.

אוחיון: "אני ישן על פופוביץ' כבר הרבה זמן"

"אחרי חולון אמרתי שאם נצליח לנצח בצורה משכנעת את קאזאן, אז הפקנו משהו", הודה מאמן ירושלים, גיא גודס, עם תום המשחק. "החבר'ה עשו סוויץ' מהר. הם שיחקו הגנה טובה ונלחמו. זה אחד הדברים שדיברנו עליהם. ניצחנו אותם בריבאונד, עשינו עבודה מעולה כקבוצה ובשבוע הבא אנחנו נשחק על העלייה. אנחנו כל הזמן חולמים, מסתכלים לכולם בעיניים. החבר'ה הבינו שביורוקאפ אין דרך חזרה. מגיע לשחקנים כל הכבוד".

המאמן האדום אף דיבר על ההבדלים בין הקבוצות, ואמר: "בחדר ההלבשה אמרתי לשחקנים שלקאזאן יש אמנם כסף, אבל לנו יש לב. ידענו שצריך לעצור את טרל ליידי ואת פופוביץ', ועשינו את זה, כשהכרחנו אותם לזרוק לשלוש. אני חושב שזה אחד הניצחונות הגדולים שלנו. זה מאוד משמעותי גם להפרשים. ביום שלישי נגיע למשחק נגד ולנסיה ונקווה לנצח עוד קבוצה גדולה".

לאחר מכן התפנה גודס לדבר על המשחק מול ולנסיה בשבוע שעבר, ואמר: " אנחנו הולכים שלב שלב. רצינו להגיע לסיטואציה הזאת, מגיעות לפה קבוצות ברמה גבוהה. כדי לנצח את קאזאן וולנסיה צריך לתת משחק מדהים, ואנחנו צריכים עוד משחק אחד. זה נהיה יותר ויותר קשה". לירושלים מצפה משחק ליגה מול בני השרון ביום ראשון, וגודס מעוניין שהמנהלת תלך לקראת קבוצתו, ותזיז את ההתמודדות לשבת.

יוגב אוחיון, איש המשחק של ירושלים, לא הציג רק התקפה גדולה, כי אם גם משחק הגנתי משובח על כוכב היריבה, מרקו פופוביץ'. "אני ישן על פופוביץ' כבר הרבה זמן. המאמנים והחברים לקבוצה הטריפו אותי, אמרו לי שאני לא יכול לשמור עליו", אמר בסיום הרכז המחויך. "אני שמח שעשינו עליו עבודה טובה. הגבוהים עזרו מאוד וכהגנה קבוצתית זה היה משחק ההגנה הכי טוב שלנו העונה. ראינו משחק שוטף, נהנינו עם הקהל ועם אווירה כזו אי אפשר שלא ליהנות. אנחנו מכוונים גבוה ורוצים להגיע הכי רחוק שאפשר. כיף לי פה, המאמנים נותנים לי הרבה קרדיט. עם חבר'ה כאלה בקבוצה, אי אפשר שלא להיות טוב".

יובל נעימי הוסיף: "אנחנו לא רוצים להיות תלויים באחרים אלא לעשות את העבודה מול ולנסיה. ניצחון בנקודה ואז אנחנו מקום ראשון, ונהיה גאים בזה. אני שנה שניה פה והיו אנרגיות מטורפות, בשביל זה אנחנו עובדים כל כך קשה. תענוג היה היום להיות שחקן. אנחנו חולמים רחוק, לא חשבו שנעבור את רואן או את בית הקודם. השמיים הם הגבול בשביל הקבוצה".

דיז'ון תומפסון, שכרגיל, הציג יכולת טובה ושקטה, במיוחד ברגעים החשובים, הוסיף: "אנחנו מעריכים את הקהל שבא לפה ודחף אותנו לניצחון. הוא היה איתנו כל השנה ועכשיו הרגשנו צורך להחזיר לו". ברנדון האנטר, שהיה מצוין גם הוא, סיכם: "ידענו שזה משחק חשוב מאוד מבחינתנו. עשינו את מה שהיינו צריכים והיינו אגרסיביים כדי לנצח. עוד לפני ולנסיה מצפה לנו משחק קשה נגד בני השרון, וכרגע צריך להתמקד בו כמה שאפשר".

לאמפה מפרגן לירושלים

מנגד, מאמן קאזאן, ולדראס חומיצ'וס, החמיא ליריבתו הישראלית: "אני רוצה לברך את ירושלים, הם שיחקו מצוין. ההגנה שלנו הייתה לא טובה, ועשינו הרבה טעויות ברוטציה. כשאתה נותן להם לקלוע הרבה שלשות קשה לחזור להם. אני אוהב את הקהל של ירושלים, גם בקובנה יש קהל כזה. הם עוזרים להם מאוד, כל פעם שהם קולעים הם נותנים להם אנרגיה נוספת. אני עדיין חושב שיש לנו סיכוי לעלות. ננצח שני משחקים ואז נראה".

ואז היה גם את מאצ'יי לאמפה. הסנטר הפולני ששוחרר ממכבי תל אביב לפני מספר שבועות הציג הערב את משחקו הטוב ביותר המשחק, כשתפר 30 נקודות שלא הספיקו לקבוצתו. "הפועל קבוצה טובה, הם יכולים להגיע רחוק. הם מאוד אתלטיים", החמיא לאמפה לירושלים. "הפסדנו בריבאונד וזה היה המפתח. לא עצרנו אותם בהגנה, הרוטציה שלנו לא עבדה והם קלעו שלשות. זה אולם קשה לשחק בו. הקהל נכנס לנו לראש בתחילת המשחק, עם כל הרעש. זה מאכזב, אבל זה לא נגמר. יש לנו ולנסיה בחוץ ואנחנו חייבים לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully