וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל פאחים התפטר מפורטסמות, העביר את מניותיו לאוהדים

נטישת הספינה נמשכת, לאחר שאיש העסקים נפטר גם מ-10 האחוזים שהיו לו. גרנט על השיפוט: "יותר מדי החלטות נגדנו"

איש העסקים מאיחוד האמירויות ואחד הבעלים של פורטסמות, סולימן אל פאחים, שכיהן גם כיו"ר ללא סמכויות הודיע היום (שני) על התפטרותו מתפקידו במועדון. אל פאחים העביר את 10 האחוזים שהיו בבעלותו לאחזקה בקרן הנאמנות של האוהדים. בחודש אוקטובר מכר אל פאחים 90 אחוזים ממניותיו בקבוצה לאיש העסקים הסעודי עלי אל פארג' ונשאר עם 10 אחוז בלבד, וכעת הוא נפטר גם מהם.

מאז אותה מכירה עברה הקבוצה שוב בעלות, כאשר כעת מי שמחזיק את הקבוצה בבעלותו הוא האיש העסקים מהונג קונג, בלראם צ'אנריי, הבעלים הרביעי שלה בשנה האחרונה.

מנכ"ל המועדון פיטר סטורי אמר בתגובה כי צ'ארניי עושה כרגע ככל שביכולתו למצוא פיתרונות חדשים על מנת להציל את המועדון בן 112 השנים. חובותיה של פומפי נאמדים בכ-70 מיליון ליש"ט, ולאור מצבו הכלכלי הקשה לא מן הנמנע שהמועדון הוותיק, שזכה באליפויות ב-1949 ו-1950, יחדל מלהתקיים עוד לפני משחק הגביע ברבע הגמר נגד בירמינגהאם שמתוכנן ל-6 במרץ.

גרנט: "נילחם עד שלא יישאר לנו סיכוי"

עוד טרם לעזיבתו של אל פאחים, התבטא המנג'ר הישראלי אברהם גרנט נגד השופטים. נראה אולי שלגרנט מתחילים להיגמר התירוצים לגבי מצבה המקצועי הרע מאוד של פורטסמות, שעדיין שקועה עמוק מאוד בתחתית הליגה, כך שהוא הגביר לאחרונה את ההתקפות שלו נגד השופטים, בעקבות ההפסד הביתי בפראטון פארק 2:1 לסטוק סיטי.

"זה מדהים מה שקורה לנו עם השופטים", ירה גרנט. "בכל משחק קורים לנו מצבים דומים ולא שורקים לזכותנו פנדלים. זה קורה לנו יותר מדי פעמים, זו עובדה שאנחנו צריכים להתמודד עימה. אנחנו מרגישים שיש יותר מדי החלטות שגויות נגדנו, אבל נתמודד עם זה כי כבר התרגלנו. השחקנים שלי כבר לא כועסים כל כך".

ייתכן שימיה של פומפי ספורים כשהיא שוב, בפעם החמישית העונה, מחפשת משקיע שיבוא ויציל את המועדון מפירוק. החובות הכבדים מעיקים על המועדון מעיר הנמל הדרומית, וייתכן שבקרוב מאוד יגיע קיצה של הקבוצה, שבינתיים ממשיכה להתכונן למשחק הבא שלה בליגה נגד ברנלי.

"זו עבודה קשה", אמר גרנט על המשימה שלו. "האתגר הוא להשאיר את הקבוצה בחיים, וזה חשוב יותר מכל דבר אחר. אני חושב שכאשר השחקנים רואים את הרוח של המועדון הם לא מוותרים. אנחנו נילחם ונעשה ככל שביכולתנו עד שלא יישאר לנו סיכוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully