וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרמיירליג דחתה את בקשת פורטסמות למכור שחקנים

נועלת הטבלה התחננה לאישור מיוחד על מנת לחסוך כסף לקראת הדיון הגורלי על עתידה ב-1 במרץ, אך נתקלה בסירוב

שעון החול של פורטסמות ממשיך לאזול עם כל יום שחולף, ולקבוצתו של אברהם גרנט מתחילים להיגמר הרעיונות היצירתיים על מנת להציל את המועדון השוקע. הבוקר (שבת) נסתם הגולל על ניסיון הצלה נוסף, כשהנהלת הפרמיירליג דחתה רשמית את בקשתה החריגה של פומפי לקבל אישור למכור שחקנים מחוץ לחלון ההעברות כדי לשפר במקצת את מצבה הכלכלי האנוש.

רגע לפני משחקה הערב מול סטוק (19:30), התאכזבה פורטסמות מהתשובה השלילית, שתציב אותה במצב בעייתי מאוד בדיון המשפטי בסוגיית הכרזתה כפושטת רגל בבית המשפט העליון ב-1 במרץ, בו עלולה נועלת הטבלה לספוג עונש של הורדת תשע נקודות, שיחרוץ כמעט סופית את גורלה לרדת לצ'מפיונשיפ בסיום העונה.

בהודעה שמסר דובר הפרמיירליג הבוקר נכתב: "הנהלת הליגה שקלה את בקשתה של פורטסמות תוך התייעצות עם פיפ"א ועם ההתאחדות האנגלית, ולאחר שקלול כל הגורמים החלטנו שלא יהיה נכון לאשר אותה נכון לעכשיו".

על פי חוקי הפרמיירליג, קבוצות הליגה רשאיות לרכוש או לשאול שוערים בלבד בתקופה שבין חלונות ההעברות וגם זאת רק במקרי חירום, אבל בעבר נרשמו תקדימים למקרים דומים לבקשתה של פורטסמות. ב-1997 קיבלה האל סיטי רשות למכור את רוי קארול לוויגאן תמורת 350 אלף ליש"ט, מה שסייע לה להימנע מפשיטת רגל. יחד עם זאת, קארול לא הורשה לשחק בוויגאן עד העונה שלאחר מכן.

בינתיים לא אחרו להגיע תגובות שונות לבקשתה החריגה של פורטסמות, ובריאן לואוס, מאמנה של ברנלי שנאבקת מול קבוצתו של גרנט נגד הירידה (ומדורגת לפני אחרונה עם שבע נקודות מעל פומפי), זעם: "זה היה מגוחך לאפשר להם למכור שחקנים עכשיו. עם כל הסימפטיה למועדון שנקלע לקשיים כלכליים, הם הכניסו את עצמם למצב הזה והם יצטרכו לצאת ממנו לבד. זה יהיה אבסורדי אם הם ימכרו שחקן לקבוצה אחרת, ואז אותו שחקן יבקיע נגדנו את השער שיוריד אותנו ליגה. זה מצב בלתי מתקבל על הדעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully