וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: שינוי אקדמי

רוסו רשם בכורה מוצלחת כמאמן ראסינג, עם 0:1 על סן לורנצו. ולז גברה 0:3 על אינדפנדיינטה. גודוי קרוז סיימה ב-1:1 עם בוקה

משחקי המחזור החמישי בארגנטינה יצאו לדרך כבר ביום שישי, אבל המשחק המרכזי היה הקלאסיקו בין ראסינג קלוב המתחדשת לסן לורנצו, בו ניצחה 'לה אקדמיה' 0:1. בראש הטבלה ניצבות כרגע עם 11 נקודות ולז סארספילד וקולון, כשאלופת קלאוסורה 2009 הביסה 0:3 את אינדפנדיינטה והקבוצה מסנטה פה גברה 1:2 על צ'קאריטה. ניואל'ס ולאנוס נפרדו ב-1:1 וכך גם טיגרה וחימנסיה לה פלטה.

ראסינג קלוב - סן לורנצו 0:1

מיגל אנחל רוסו ערך את הבכורה שלו כמאמן ראסינג, וזכה בניצחון על קבוצתו לשעבר, שם דייגו סימאונה (גם הוא במפגש מול האקסית) חווה רגעים לא נעימים עם הפסד שלישי העונה. גבריאל האוצ'ה הבקיע את שער הניצחון בדקה ה-82 מעמדת נבדל, אחרי נגיחה ראשונה של פאבלו לוגוורסיו. משחק מצוין לרוברטו אז'אלה בהגנת המארחים.

ולז סארספילד - אינדפנדיינטה 0:3

המארחים עלו בהרכב משני בגלל ההשתתפות בליברטדורס, אבל זה לא הפריע להם לרשום ניצחון משכנע. חואן מנואל מרטינז הבקיע את הראשון בדקה ה-45, מקסי מוראלס כבש בפנדל בדקה ה-62 וסנטיאגו סילבה, מלך שערי העונה שעברה שחזר מהשאלה בבנפילד, עלה כמחליף וחתם את התוצאה שתי דקות לסיום.

גודוי קרוז - בוקה ג'וניורס 1:1

ההפתעה הנעימה של העונה מגיעה מהקבוצה ממנדוזה שאחרי חמישה מחזורים ניצבת במקום השלישי עם תשע נקודות וללא הפסדים. גודוי ספגה, לראשונה העונה (!) רק במחזור החמישי במשחק נגד בוקה. מרטין פאלרמו איזן בדקה ה-70. מי שכבש את שער היתרון בדקה ה-24 הוא פדריקו היגואין, אחיו הגדול יותר של גונזאלו, שכבש אמש צמד במדי ריאל מדריד. פדריקו הושאל העונה מאינדפנדיינטה לגודוי קרוז, ובינתיים, הם עושים חיל ביחד.

ריבר פלייט - ארסנל 1:1

הקבוצה של לאונרדו אסטרדה ממשיכה בפתיחת העונה הרעה, למרות הציפיות מהצעירים להוציא את המועדון לדרך חדשה. סרחיו סנה העלה את ארסנאל ליתרון בדקה ה-39 עם בעיטה מדויקת ממרחק, אבל מרסלו גז'ארדו איזן בכדור חופשי שהוסט פנימה על ידי מגן אורח בדקה ה-51. מתיאס אלמיידה הוותיק הורחק משורות ריבר דקה לאחר מכן, והתוצאה נותרה בעינה.

צ'קאריטה ג'וניורס - קולון 2:1

אנטוניו מוהאמד ושחקניו מצליחים בינתיים לשלב בין הליגה לליברטדורס. המגן השמאלי חרמן ריברולה כבש בדקה ה-15, פקונדו פארה איזן עבור צ'קאריטה עם נגיחה מוצלחת בדקה ה-61 ופדריקו נייטו, שהיה מועמד להפועל תל אביב, הבקיע את שער הניצחון בתוספת הזמן.

ניואל'ס אולד בויס - לאנוס 1:1

מעמדו של לואיס סובלדיה בלאנוס התערער מאוד לאחרונה, אבל אולי הנקודה הזו ברוסאריו מבשרת על שינוי עבור המאמן בן ה-28. חורחה אצ'וקארו הפראגוואי העלה את ניואל'ס ליתרון בדקה ה-53, אבל בן ארצו סנטיאגו סאלסדו השווה בדקה ה-83 ולא חגג מול קבוצתו לשעבר.

אתלטיקו טוקומן - ארחנטינוס ג'וניורס 1:1

אתלטיקו טוקומן עלתה ליתרון כבר אחרי שלוש דקות במשחק, כשקלאודיו סאריה (3) כבש. שחקן אחר של אתלטיקו כבש את השני, אבל זה היה לרשת הלא נכונה. מי שעשה את השגיאה הוא בלמה לשעבר של הפועל תל אביב לשעבר, חאבייר פאאס, בדקה ה-29.

משחקים נוספים:

בנפילד - רוסאריו סנטרל 0:0

טיגרה - חימנסיה לה פלטה 1:1
לטיגרה: פאבלו פונטאנלו (20). לחימנסיה: דניס סטרקואלרוסי (13)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully