וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "מדי פעם אנחנו צריכים לקבל סטירה כזאת"

20.2.2010 / 21:48

מאמן הפועל ירושלים זעם על יכולת קבוצתו בהפסד הדרמטי לחולון: "אי אפשר לבוא עם עודף ביטחון כזה". יאור: "ניצחון גדול"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

איזה יופי של דרמה קיבלנו הערב (שבת) במלחה בפתיחת המחזור ה-14. הפועל חולון הובילה על הפועל ירושלים ברוב שלבי המשחק, ושלוש דקות לסיום עמדה על יתרון 68:79, אלא שהחבורה של גיא גודס לא ויתרה, ביצעה מהפך מדהים, ועלתה ל-80:81, 16 שניות לסיום. אלא שאז התעורר יריב יצקן, קשישא, ועם שלשה גדולה מהפינה קבע 81:83 ענק לחולון, שהופיעה הערב ללא כוכבה, דווין מיטשל, ומאמנה, מיקי דורסמן, ובכל זאת יצאה מאושרת ממלחה.

גודס: "הגיע להם לנצח"

"ברגע שנתנו לחולון ביטחון אז הלחץ עובר לקבוצה הפייבוריטית", הודה מאמן ירושלים, גיא גודס בסיום. "מדי פעם אנחנו צריכים לקבל סטירה כזאת, לצערי זה הפסד ביתי, וחבל ללכת אחורה. זה משחק הפוך מהמשחק בגליל, שם עשינו כל מה שביצענו. היום כל מסירה הייתה באיחור, נתקענו גם בהתקפה וגם בהגנה. חולון שיחקו בלי לחץ, ניצחו את המשחק, הגיע להם".

"אנחנו נכנסים לתקופה של היורוקאפ, כל משחק הוא משמעותי", המשיך גודס. "אנחנו צריכים להיות במיטבנו, והיום היינו אולי 20 אחוז מהיכולת שלנו. שיחקנו מול קבוצה שנלחמת על החיים שלה, אי אפשר כל הזמן להתעורר ב-2 הדקות האחרונות ולנסות לגנוב משחקים. אמרתי לשחקנים שאי אפשר לבוא עם עודף ביטחון כזה, אנחנו לא מעל הליגה בהרבה, אבל אסור לקחת את הקרדיט מחולון. הם נלחמו ועשו את הדברים הנכונים. אם היינו מנצחים היינו גונבים עוד משחק, הגיע להם לנצח".

פו ג'טר הוסיף: "לא התחלנו את המשחק טוב. היה להם יתרון אדיר, וכל קבוצה שתשחק נגדנו תרצה לנצח אותנו. אנחנו צריכים לשחק בכל רבע כאילו זה על החיים שלנו. נלחמנו, אבל הם קלעו את הסל החשוב. המשחק הזה נגמר, עכשיו אנחנו עם הראש שלנו באירופה. אני שונא להפסיד, אבל נתאחד ונהיה מוכנים לקראת יום שלישי".

יאור מצא את התרופה למחלה

מנגד, אבנר יאור, שניהל את המשחק במקום מיקי דורסמן החולה, היה פשוט מאושר בסיום. "הניצחון הוא ניצחון גדול, שיחקנו ממושמע, היה משחק טקטי, אני שמח שהיה לנו את האופי. אני מקווה מאוד שדווין מיטשל יחזור מהר ויעזור לנו כי הוא שחקן משמעותי". יאור דיבר על איבוד היתרון הגדול לקראת הסיום, ואמר: "לפעמים באווירה כזאת יש תחושה שאוטוטו זה נגמר, והשלשות של נעימי זה דברים שירושלים יכולים לעשות. הייתה ירידת מתח לא טובה במיוחד ברגעים כאלה".

אלא שבסיום, כאמור, חולון חגגה, והשלשה המדהימה של יצקן בצירוף ההחטאה של נעימי בשניה האחרונה הזכירה לאבנר יאור נשכחות. "לפני שלוש שנים, כשאימנתי ברמת גן, היה לי משחק כזה נגד גבעת שמואל, ובשניה האחרונה נעימי קלע סל בשלשה עם נפילה. זה היה כמו שידור חוזר רק שהפעם הוא החטיא. אני רוצה לאחל החלמה מהירה למיקי, אם הצלחנו לתת לו שמחה מהניצחון זה יותר טוב מהאנטיביוטיקה".

ליאור ליפשיץ הוסיף: "אני ממש שמח על הניצחון, היינו צריכים לנצח משחק קשה כזה, ולהראות לעצמנו שאנחנו יכולים לנצח משחקים צמודים. עשינו את זה ואני מקווה שנצא לדרך חדשה של ניצחונות. אולי רצינו קצת יותר לשמח את מיקי, דיברנו על זה שהוא יושב בבית ורואה אותנו ושאנחנו צריכים להעלות לו חיוך על הפנים". הרכז אף פרגן לחברו, יריב יצקן, ואמר:" המהלך של יצקן היה מתוכנן. תיכננו הוצאה וחדירה, ויצקן שחקן ענק שעשה הרבה דברים בקריירה שלו, ראו על הפנים שלו שהוא קר רוח. מגיע לו כל הכבוד שהוא מחכה להזדמנות שלו. אני שמח שדווקא הוא קלע את הסל הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully