וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלגריני: "זו לא תוצאה טובה"

המאמן יודע שריאל מדריד תצטרך לעבוד קשה כדי לעלות לרבע הגמר. אתם יודעים כמה רונאלדו משתכר לשנה? כנסו ותיבהלו

ריאל מדריד סיימה אמש (שלישי) את משחקה הראשון במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות בהפסד 1:0 לליון בסטאד דה ז'רלן. בעוד שבועיים תפגשנה הקבוצות למשחק הגומלין בסנטיאגו ברנבאו. הבלאנקוס לא עברו חמש שנים רצופות את שמינית הגמר במפעל, והעונה, כאשר הגמר ייערך באצטדיון שלהם, הם בכלל לא חושבים על אופציה של הדחה, בטח לא בשלב כה מוקדם.

ריאל לא הצליחה לשבור את נאחס ה'ליון' שלה כשהיא נוצחה בסטאד דה ז'רלן בפעם השלישית בשלוש הפעמים שביקרה שם. מה גם שהיא לא מצליחה להבקיע שם. במפגש הראשון ביניהן בצרפת (2005/6) היא הובסה 3:0, עונה לאחר מכן הפסידה 2:0, והפעם 1:0.

המאמן מנואל פלגריני יודע שהתוצאה לא משחקת לטובתו: "זו תוצאה לא טובה", אמר. "ספגנו שער ולא עשינו את מה שהיינו צריכים לעשות. עם זאת, אני חושב שאנחנו יכולים להפוך את הקערה במשחק הגומלין. אני בטוח שנצליח. המפתח להצלחה של ליון הייתה העובדה שהם שיחקו חזק מאוד, המשחק שלהם היה פיזי. לא הצלחנו להחזיק הרבה בכדור וההשפעה שלנו על המשחק לא הייתה רבה". פלגריני לא שכח לשבח אצל היריבה את הארגנטינאיים, ליסנדרו לופז וסזאר דלגדו.

כמו פלגריני, גם המנהל המקצועי של המועדון חורחה ולדאנו, לא אהב את מה שהוא ראה והוא אמר: "זו תוצאה רעה והרושם שיצא לא טוב. היו לנו הרבה עליות וירידות במשחק ולא ממש שלטנו במשחק". לדאנו אף התייחס לכך שמרסלו וצ'אבי אלונסו יחמיצו את הגומלין, ואמר: "לריאל יש מספיק שחקנים כדי לנצח בגומלין ולעבור לשלב הבא".

מי שני ברשימת המשתכרים הכי גבוהים?

בתוך כך, בימים האחרונים פורסמה רשימת 50 המשתכרים הגדולים ביותר בכדורגל העולמי. קשה שלא לקלוע מיהו הראשון בעולם. זהו כמובן כריסטיאנו רונאלדו. אם לשפוט על פי המשחק הנרפה שלו בליון זה לא ממש מגיע לו. שחקנה של ריאל מדריד נהנה ממשכורת צנועה של 13 מיליון יורו בשנה, 1,083,000 מיליון יורו בחודש. אגב, מי שמצדיק את השכר של רונאלדו הוא זינדין זידאן, יועצו של פלורנטינו פרז, שאמר לפני המשחק נגד ליון: "כריסטיאנו הוא כישרון אמיתי, לא רק פנים יפות".

השני ברשימה הוא שחקן ברצלונה זלאטן איברהימוביץ' שמקבל אבוי, רק 12 מיליון יורו בשנה. השלישי ברשימה הוא עוד שחקן של ברצלונה, לאונל מסי, שמקבל מהקבוצה הקטלאנית 10 מיליון וחצי יורו לשנה. ה'פראייר' שסוגר את רשימת 50 המשתכרים הכי גדולים הוא אלסנדרו דל פיירו מיובנטוס עם שכר של 4.8 מיליון יורו. אגב, שחקן מנצ'סטר יונייטד ווין רוני, שנתן הופעה מרשימה ביותר נגד מילאן, רק במקום ה-20 עם שכר של 6 מיליון יורו.

כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
הוא רק פנים יפות? רונאלדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully