וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: הסיפור האמיתי

כולם דיברו על בקהאם, אבל ווין רוני הנפלא נגח פעמיים לרשת ב-2:3 של מנ' יונייטד על מילאן. ליון גברה 0:1 על ריאל מדריד

אחרי פגרה ארוכה, יש שיאמרו ארוכה מדי, ליגת האלופות שוב איתנו. משחקי שמינית הגמר יצאו לדרך הערב (שלישי) בקול תרועה רמה. מנצ'סטר יונייטד הגיעה למילאנו למפגש פיקנטי עם דייויד בקהאם ומילאן שלו, כבשה לראשונה בסן סירו מול הרוסונרי והשיגה 2:3 גדול בכיכובו של ווין רוני. גם ריאל מדריד חלמה על ניצחון חוץ, אך היא תצטרך לעבוד קשה בגומלין לאחר הפסד 1:0 לליון, שנהנתה ממשחק מצוין ושער אדיר של ז'אן מאקון.

מילאן - מנצ'סטר יונייטד 3:2

כולם דיברו על דייויד בקהאם לקראת המשחק, אבל לחלוץ שבכושרו הנוכחי הוא הטוב בעולם היו מחשבות אחרות לגמרי. מנצ'סטר יונייטד מעולם לא כבשה לרשתה של מילאן בסן סירו או עברה אותה בליגת האלופות? עבור ווין רוני מדובר בפרטים שוליים לגמרי. הסקורר המחונן נגח פעמיים לרשת של דידה, בדרך ל-2:3 שכולו הפגנת כוח והצהרת כוונות מצד מנצ'סטר יונייטד.

מילאן פתחה נהדר עם השער של רונאלדיניו שבא בעקבות כדור חופשי ששלח לרחבה דייויד בקהאם. השליטה של הרוסונרי נמשכה גם בדקות הבאות, כאשר מרבית ההתקפות הגיעו מצד שמאל, שם התקשה להתמודד פטריס אברה שביצע את הטעות בשער המוקדם. גם ריו פרדיננד אכל כמה הטעיות מצד רונאלדיניו שהבריק, אבל אז, בדקה ה-36, הגיע השיוויון בניגוד למהלך המשחק, והפך את היוצרות לגמרי.

פול סקולס, שניסה בכלל לבעוט מהאוויר בימין, ראה את הכדור שהעביר לרחבה דארן פלטשר פוגע לו ברגל השמאלית ומתגלגל לאיטו פנימה. אז לאונרדו הבין שהמטרה - שמירה על שער נקי במשחק הבית - כבר לא ברת השגה. רוני דאג במחצית השנייה למחוק למאמן הברזילאי את החיוך מהפנים לגמרי, אבל שער של המחליף קלרנס סיידורף השאיר תקווה לגומלין.

דקה 3: גול! איזו פתיחה למשחק הזה. בקהאם שלח כדור חופשי לעבר הרחבה, אברה הרחיק רע בניסיון מספרת והכדור הגיע לרונאלדיניו שבעט פנימה בעזרת הסטה מרגלו של קאריק. 0:1 מהיר למילאן.

דקה 7: שוב רונאלדיניו היה קרוב לכבוש, אבל הפעם הבעיטה שלו מתוך הרחבה נעצרה בידיו של ואן דר סאר.

דקה 11: טיאגו סילבה שעט קדימה והשאיר כדור למגן אנטוניני, שבעט החוצה ממצב טוב.

דקה 19: אחרי שבצד אחד רונאלדיניו דרש פנדל ובצדק לא קיבל, רוני בצד השני בעט מ-18 מטרים והחטיא במעט את המסגרת.

דקה 34: הונטלאר התגבר על פרדיננד ומזווית אלכסונית בעט כדור שחמק ליד הקורה.

דקה 36: גול! פלטשר העביר כדור רוחב מצד ימין, סקולס ניסה לבעוט מחמישה מטרים בימין, אך הכדור פגע ברגלו השמאלית ואיכשהו התגלגל פנימה. שער מוזר משהו, יונייטד משווה ל-1:1 ומשיגה שער חוץ חשוב.

דקה 60: עוד עימות בין רונאלדיניו לוואן דר סאר. הברזילאי סובב מקצה הרחבה, אבל השוער הוותיק זינק והדף לקרן.

דקה 66: גול! ולנסיה שרק נכנס הגביה מימין לעבר תיבת החמש, ורוני התרומם מעל בונרה ההמום ונגח לרשת. המהפך הושלם, 1:2 למנצ'סטר יונייטד.

דקה 74: גול! פלטשר הגביה לרחבה ורוני שחמק נסטה נגח נהדר לרשת. 1:3 גדול ליונייטד.

דקה 85: גול! רונאלדיניו מסר לסיידורף המחליף, ששלח אל הרשת עם העקב והחזיר את התקווה למארחים. שער נפלא, רק 2:3 ליונייטד.

דקה 86: אינזאגי, עוד מחליף של לאונרדו, יכול היה להשיג שיוויון דרמטי, אך בעט החוצה מתוך הרחבה.

דקה 90: טיאגו סילבה הגיע ראשון לכדור הקרן שהוגבה, אבל הנגיחה החזקה שלו יצאה החוצה.

דקה 90+3: קאריק קיבל צהוב שני על עבירה מיותרת והורחק. הקשר ייעדר מהגומלין.

הרכב מילאן: דידה, דניאלה בונרה, אלסנדרו נסטה, טיאגו סילבה, לוקה אנטוניני (ג'וזפה פבאלי, 37), מאסימו אמברוסיני, אנדראה פירלו, דייויד בקהאם (קלרנס סיידורף, 72), רונאלדיניו, פאטו, קלאס יאן הונטלאר (פיליפו אינזאגי, 77).

הרכב מנצ'סטר יונייטד: אדווין ואן דר סאר, רפאל (ווס בראון, 90), ג'וני אוואנס, ריו פרדיננד, פטריס אברה, דארן פלטשר, פול סקולס, מייקל קאריק (הורחק, 90), נאני (אנטוניו ולנסיה, 64), ג'י סונג פארק, ווין רוני.

ליון - ריאל מדריד 0:1

עם התזכורת הלא נעימה כי הודחה בשלב שמינית הגמר בכל אחת מחמש השנים האחרונות, הגיעה הערב ריאל מדריד לסטאד דה ז'רלאן שמעולם לא האיר לה פנים. הביקור הזה, מה לעשות, לא היה שונה מקודמיו. ריאל שיחקה כדורגל חסר השראה, מיעטה ליצור מצבים וירדה עם הפסד מינימלי של 1:0. אמנם תוצאה שאפשר וצריך למחוק בגומלין, אך עכשיו כל הלחץ על מנואל פלגריני ושחקניו.

הבלאנקוס הגיעו במצב רוח טוב מאוד, אחרי צמצום הפער בליגה מברצלונה ורצף ניצחונות משכנע, אבל למשחק הזה הם פשוט לא הגיעו. ריאל החזיקה בכדור מעל ל-60 אחוז מהזמן, אבל עם שליטה אופטית לא מגיעים לגמר ליגת האלופות. ליון, שהודחה משני הגביעים וגם בליגה מתקשה לשחזר את ימיה הגדולים, הגיעה בתחושה כי כל שנותר לה זה ליגת האלופות והציגה את אחד ממשחקיה הטובים העונה. הפרס היה שער נפלא של ז'אן מאקון בדקה ה-47, שיאפשר לה להגיע לברנבאו עם יתרון קל, בתקווה שכריסטיאנו רונאלדו לא יתעורר והאקס קארים בנזמה לא יקלקל.

דקה 9: ליון היא הראשונה לאיים על השער. הכדור הגיע לגובו בצד ימין, והקשר ירה מהאוויר לרשת החיצונית.

דקה 19: שוב הרשת החיצונית של קסיאס היא זו שמזדעזעת, הפעם מבעיטה של ליסנדרו לופז.

דקה 41: ליון מתקרבת. דלגאדו ירה מהאוויר כשהוא נמצא מחוץ לרחבה, אבל לצערו הבעיטה המצוינת נעצרה בקורה.

דקה 47: גול! מאקון הקמרוני התקדם באין מפריע ומ-20 מטרים הניף את רגל ימין וניתב את הכדור לחיבורים של קסיאס. שער נפלא, 0:1 לליון.

דקה 58: לופז ניצל טעות של בלמי ריאל, ובעט כדור שעבר סמוך לקורה.

דקה 61: רונאלדו תיעתע בהגנת ליון ומחוץ לרחבה שיחרר כדור אדיר שלא הלך לעבר המסגרת, אבל לוריס בכל זאת זינק והדף יפה.

דקה 62: עוד התקפתה נהדרת של ליון. המגן השמאלי סיסוקו הצטרף לעזרת ההתקפה, אבל נעצר אצל קסיאס.

דקה 63: פינג פונג השוערים נמשך. היגואין דהר למתפרצת וניסה להקשית לפינה הרחוקה, אבל נבלם אצל לוריס המצוין.

הרכב ליון: הוגו לוריס, אנתוני רבייר, כריס, ז'אן אלן בומסונג, עלי סיסוקו, ז'רמי טולאלן, ז'אן מאקון, סידני גובו, מיראלם פיאניץ' (קים קלסטרום, 79), סזאר דלגאדו (מישל בסטוס, 90), ליסנדרו לופז (בפטימבי גומיס, 82).

הרכב ריאל מדריד: איקר קסיאס, אלברו ארבלואה, סרחיו ראמוס, ראול אלביול, מרסלו (אזקיאל גאראי, 46), ממאדו דיארה, צ'אבי אלונסו, אסטבן גראנרו, קאקה, כריסטיאנו רונאלדו, גונזלו היגואין (קארים בנזמה, 64).

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully