וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקהאם: "רוני הוא אחד החלוצים הגדולים בעולם"

קשר מילאן פרגן לחברו, ופרגוסון הוסיף: "השינוי הגיע כשהתחלנו להשתמש ברוני". ולדאנו על ריאל: "לא היינו ממש אנחנו במשחק"

רויטרס

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק


שלב שמינית גמר ליגת האלופות נפתח הערב (חמישי) עם שני משחקים מרתקים שעלו על כל הציפיות. מנצ'סטר יונייטד הייתה המנצחת הגדולה של הערב עם ניצחון חוץ ענק 2:3 על מילאן בסן סירו, בזכות צמד של ווין רוני שהשכיח את ההמולה הרבה סביב מפגשו של דייויד בקהאם מול קבוצתו לשעבר. במשחק השני חזרה ריאל מדריד מצרפת עם הפסד מינימלי של 1:0 לליון, שלמרות הניצחון יצאה מהסטאד דה ז'רלאן בתחושת החמצה על כך שהמשחק המשובח שלה היה יכול להניב ניצחון בתוצאה גדולה אף יותר.

אלכס פרגוסון המאושר חגג את הניצחון במגרש בו ידע כל כך הרבה קשיים בעבר ואמר בסיום: "פתיחת המשחק עזרה להם והפכה אותנו לעצבניים, כי בפעם האחרונה שביקרנו כאן ספגנו שני שערים מהירים. אבל ברגע שנרגענו אני חושב ששיחקנו בסדר. השינוי היה שהתחלנו להניע את הכדור טוב יותר ולהשתמש יותר ברוני, שהיה פשוט פנטסטי הערב. אבל השער שספגנו בסיום הפך את הגומלין לקשה בזמן שהוא לא היה צריך להיות. עכשיו אנחנו צריכים לעשות את העבודה באולד טראפורד".

כוכב המשחק, ווין רוני, הוסיף: "זו הייתה פתיחה מאכזבת, אבל הצלחנו לחזור מצוין למשחק. במחצית השנייה הרמנו את הרמה שלנו ובהחלט הגיע לנו לנצח, כי היינו הקבוצה הטובה יותר במגרש. השער האחרון שמר את מילאן בתמונת הסיכוים במפגש, אבל עדיין לנצח 2:3 בסן סירו זו תוצאה נפלאה". רוני לא אהב את השיפוט ואמר: "הרבה דברים הרגיזו אותי עד סיום המחצית הראשונה, אני לא רוצה לנקוב בשמות, אבל יש אנשים שלא עושים את העבודה שלהם כמו שצריך". הכוכב גם פרגן לדייויד בקהאם: "אפשר לארות את האיכויות שלו והניסיון, הוא שחקן נהדר".

בקס עצמו החזיר בשבחים משלו לרוני: "אין ספק שהוא חזר להפציץ", אמר הקשר האנגלי של מילאן. "הוא נמצא מזה מספר שבועות בכושר נפלא, תמיד אמרתי שהוא אחד החלוצים הכי גדולים בעולם".

פואל: "אני לא מחשיב את זה כהישג גדול"

אחרי שחמש שנים לא צלחה את שמינית הגמר בצ'מפיונס, קיוותה ריאל מדריד שעם קבוצת הכוכבים היא תוכל אולי לחזור עם ניצחון יוקרתי מצרפת, אבל ירדה מנוצחת 1:0 על ידי ליון ונראה שבעוד שבועיים היא תהיה חייבת להיות נחושה הרבה יותר כדי לחלוף על פניה. ריאל, שהפעם האחרונה שהגיעה לרבע הגמר היה ב-2004, החזיקה אמנם יותר בכדור מיריבתה, אבל התקשתה לייצר מצבים. בסיום הודה מנהלה הטכני של ריאל, חורחה ולדאנו, שזה היה "ערב רע עבורינו. לא היינו ממש אנחנו במשחק. אנחנו עכשיו נהיה חייבים לעשות מאמץ מרוכז בגומלין".

"זו הייתה הופעה טובה, אבל אני לא מחשיב את זה כהישג גדול", אמר מצידו המאמן הצרפתי קלוד פואל בסיום. "אנחנו רוצים להעפיל ובכל מקרה יש לנו עוד משחק לשחק. זה יהיה עוד יותר קשה במדריד, נצטרך לבוא מוכנים לגומלין וחבל שלא הכפלנו את היתרון שלנו אחרי ההפסקה".

סידני גובו, חלוצה של ליון, נשמע הרבה יותר משוחרר ממאמנו, ואמר: "מבחינה קולקטיבית אנחנו מאוד שמחים. הערב האוהדים ראו שכשאנחנו במיטבנו מול השחקנים הטובים ביותר בעולם, אנחנו יכולים להתחרות עימם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully