וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: צ'אבי ייעדר מהמשחק הראשון נגד שטוטגרט

ההפסד של ברצלונה לאתלטיקו לא הייתה המכה היחידה שהיא ספגה בקלדרון. הקשר ינוח כ-15 ימים. קייטה ייעדר 4 שבועות

אתלטיקו מדריד קבעה אמש (ראשון) מיני-היסטוריה במחזור ה-22 של הליגה הספרדית כשהנחילה לברצלונה הפסד ראשון העונה. הקלוצ'ונרוס ניצחו 1:2 את הקבוצה של פפ גווארדיולה בוויסנטה קלדרון, וכעת הפער של בארסה מריאל מדריד הצטמצם לשתי נקודות בלבד.

אלא שנשיא אלופת ספרד ואירופה, ז'ואן לאפורטה, לא התרגש מההפסד. מבחינתו, זה דווקא מבשר טובות. "כל פעם שהפסדנו בקלדרון, זכינו באליפות ספרד", אמר הנשיא, ששמח לפחות על כך שאם כבר מישהי מנצחת את ברצלונה, לפחות זו אתלטי: "אני שמח עבורם ויש לי הערכה רבה אליהם". לסיום הוסיף הנשיא: "היתרון עדיין בידינו ואנחנו עם מוראל גבוה. אנחנו חייבים להתמודד עם כל הפציעות שפוקדות את הקבוצה".

בתוך כך החדשות הרעות עבור ברצלונה לא הגיעו רק מהתוצאה בקלדרון, אלא גם נוכח הפציעה של צ'אבי, שייעדר כ-15 ימים מהמגרשים. המשמעות היא שהקשר המצטיין יחמיץ את משחק הליגה הבא נגד ראסינג סנטאנדר וכן את את המפגש הראשון עם שטוטגרט בליגת האלופות, שיתקיים ב-23 בפברואר. צ'אבי מצטרך לרשימת פצועים שכוללת גם את יאיא טורה, דני אלבס, אריק אבידל, דמיטרו צ'יגרינסקי וסיידו קייטה.

קייטה נפצע אתמול בשריר ברגלו, והוחלף לאחר שבע דקות בסך הכול על המגרש. האבחנה הקשה קובעת שקייטה יחסיר את ארבעת השבועות הקרובים.

גם בריאל מדריד שמחו אמש מהניצחון של אתלטיקו, ועל אף שאף אחד מהמועדון לא ייצא בפומבי בצהלות או בהצהרות, בקבוצה מבינים שהם חזרו למירוץ, ובגדול. בקבוצה יודעים שלמעשה עכשיו הכל תלוי בהם, כשבחצי השני של העונה גם בארסה, גם סביליה, גם ולנסיה וגם אתלטיקו ייאלצו להתארח בברנבאו. גורם בריאל אמר הבוקר ל"אס": עכשיו אנחנו יודעים שהליגה למעשה בידיים שלנו. המשחק מול בארסה ב-10 באפריל יהיה מכריע".

זלאטן לא חוגג

גווארדיולה לא בא בטענות לשחקניו שנתנו, לדעתו, את כל מה שיש להם. "אני מברך את אתלטיקו על הניצחון", אמר פפ, "ועל המשחק הטוב שלהם". עם זאת, הוסיף: "לקינו באיבודי הכדור שלנו". על המאבק הצמוד והמרתק מול ריאל מדריד אמר: "אנחנו תלויים בנו אבל גם בהם. קשה לדעת מה יקרה. אנחנו כל הזמן נשארים דרוכים".

מי שחגג, באופן פרטי לפחות, הוא זלאטן איברהימוביץ'. חלוצה השבדי של ברצלונה כבש את השער היחיד והמצמק של הקבוצה, שהגיע לאחר חודשיים מיומיים של בצורת ארוכה. "הייתי מעדיף כמובן להמשיך לא להבקיע ושננצח", אמר. "זה היה קשה לחזור מפיגור של שני שערים שספגנו ב-20 הדקות הראשונות, אבל היינו צריכים לעשות זאת".

רייס: "זה היה המשחק הטוב ביותר בליגה העונה"

במדריד התרגשו מאושר והתמוגגו מהניצחון. אמנם הם עזרו ליריבה השנואה מהעיר, ריאל, בכך שגרמו לצמצום הפער, אבל בעונה כמו העונה, כשכל נקודה וניצחון חשובים קודם כל ברצון הקבוצה לברוח מהתחתית, ניצחון על בארסה הוא לא דבר של מה בכך. אתלטי המשיכה את מסורת ניצחונות הבית שלה על אלופת אירופה עם ניצחון עונה שלישית ברציפות. העונה של אתלטי שהחלה רע מאוד, ממשיכה לקבל תפנית חיובית גם אחרי ההעפלה לגמר גביע המלך.

המאמן קיקה סאנצ'ז פלורס התקשה כמובן להסתיר את האושר: "זה רגע של שמחה רבה. אסור לנו לשכוח את הדברים הרעים שעברו עלינו, אבל כרגע זה הזמן לשמוח על הניצחון ועל ההעפלה לגמר הגביע".

אחד השחקנים הטובים ביותר על המגרש היה חוסה אנטוניו רייס. רייס, שעזר לריאל מדריד באליפות שלה ב-2007, היה האיש שתרם מאוד לצמצום הפער בצמרת. בסיום הוא אמר: "זה היה המשחק הטוב ביותר העונה בספרד. הצלחנו לנצח את הקבוצה הטובה בעולם. בכושר שאנחנו נמצאים בו עכשיו, אנחנו צריכים כמובן להתקדם בליגה".

עדכון ראשון: 7:44,15.2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully