וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: על זה חלמנו כל הקיץ

רונאלדו וקאקה התפוצצו ב-0:3 של ריאל מדריד על חרז, שצימק את הפער מברצלונה ל-2 נקודות. ויאריאל ניצחה את בילבאו

על זה חלמו אוהדי ריאל מדריד כל הקיץ. היום (שבת) הצמד רונאלדו את קאקה הראו קמצוץ מהפוטנציאל הטמון בציוות ביניהם, כשהצעידו את ריאל לניצחון חוץ 0:3 על חרז, אחרי התמודדות לא פשוטה במגרש במצב רע. עכשיו הבלאנקוס יקוו שברצלונה תילחץ מעט ושהיריבה העירונית שלה תעשה לה טובה קטנה, כשהקבוצה של פפ גווארדיולה תשחק מחר (ראשון) בויסנטה קלדרון של אתלטיקו מדריד.

בינתיים, אגב, לריאל יש גלאקטיקו חדש. אמש (שישי) הודיעו בברנבאו רשמית על החתמתו של ילד הפלא סרחיו קנאלס מסנטאנדר. הבלאנקוס ישלמו חמישה מיליון יורו עבור היהלום, שחתם בקבוצה לשש שנים. קנאלס יצטרף לאימוני ריאל בקיץ, אך יעביר גם את העונה הבאה כמושאל בסנטאנדר. בזמן שריאל הרשימה, רשמה גם ויאריאל ניצחון חשוב, 1:2 על בילבאו, והתרחקה מהתחתית.

חרז - ריאל מדריד 3:0

אומנם חרז היא האחרונה בטבלה, והיא צפויה לרדת לליגה השנייה אחרי שהשיגה עד עתה רק 11 נקודות ב-22 משחקים, אבל זה לא היה משחק פשוט לקבוצה הגלאקטית ממדריד, שלא הצליחה להבקיע עד לדקה ה-64 והתקשתה מול המארחת הלוחמנית על המשטח המוזנח. אבל אז הגיע אלבארו ארבלואה, שקיבל כדור נהדר מצ'אבי אלונסו, ולא התבלבל מול השוער וקבע 0:1, ששחרר הרבה לחץ מהאורחת.

בהמשך היה זה שיתוף פעולה בין שניים מהשחקנים הטובים בעולם, קאקה ורונאלדו, שהוביל לשני השערים הבאים. בדקה ה-69 הברזילאי הגביה כדור מדוד מהאגף הימני, והפורטוגלי נגח חזק ומדויק לרשת, ושתי דקות לאחר מכן קאקה העביר כדור רוחב מדוד, ורונאלדו בקור רוח השחיל אותו פנימה והשלים צמד ובישול, רק כדי להמחיש עד כמה הוא חשוב בסגל של הבלאנקוס.

רונאלדו כבש את שערו ה-11 העונה, ועדיין נמצא מאחורי מסי (16 שערים) בדירוג הפיצ'יצ'י, כשגם דויד וייה (15) והיגואין (12) מקדימים אותו.

ספורטינג חיחון - ולנסיה 1:1

הקבוצה המקומית הגיעה למשחק לחוצה מאוד אחרי ארבעה הפסדים רצופים וכשהיא רק שש נקודות מעל הקו האדום. גם זהות היריבה לא הוסיפה הרבה ביטחון, כשולנסיה ממוקמת במקום השלישי, נראית מצוין לאחרונה וניצחה ארבעה מששת משחקיה האחרונים.

יחד עם זאת, הצליחה חיחון להפתיע ועלתה ליתרון כבר בדקה החמישית משער של דייגו קסטרו. ולנסיה השתלטה על המשחק אחרי השער שספגה, החזיקה בכדור 69 אחוז מהזמן ובעטה 8 בעיטות למסגרת. שער השוויון הגיע בדקה ה-76 מרגליו של חואן מאטה, שנהנה מבישול של אוור בנגה וכבש את השישי שלו העונה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

ויאריאל - אתלטיק בילבאו 1:2

האורחים הגיעו עם סטטיסטיקה על הגב, שקובעת כי הם לא ניצחו במדריגאל כבר 6 שנים רצופות, ורצו למחוק אותה עם 3 נקודות, שגם יסייעו לה במאבק הצמרת. אלא שלויאריאל היו תוכניות אחרות, והיא פתחה נהדר את המשחק. למעשה, המארחים מצאו את הרשת כבר בדקה ה-5, כשחואן קאפדווילה כובש לזכותם את הראשון. בילבאו, שהגיעה אחרי שהשיגה ניצחון אחד בלבד בשלושת משחקיה האחרונים החלה ללחוץ את שערם של המארחים, ובדקה ה-24 מצאה את השיוויון מרגליו של איגור גאבילונדו.

שתי הקבוצות המשיכו בקצב הנהדר, כשדקה לפני סיום המחצית הראשונה, נטלה ויאריאל את היתרון בשנית, כשהפעם תורו של נילמאר לחגוג, עם שער בדקה ה-44. בילבאו ניסתה שוב ושוב לתקוף את שערו של לופז, אבל ללא הצלחה. גם 7 דקות של תוספת זמן לא עזרו לארוחים למצוא את השיוויון, ו-ויאריאל חוגגת שלוש נקודות יקרות שעצרו את ההתדרדרות שלה בשבועות האחרונים, ואולי יחזירו לה קצת מהביטחון העצמי שנעלם לה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully