וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בינתיים בהצהרות ריאל הכי טובה

בעוד רונאלדו מבטיח "שריאל תזכה בליגה", מכריז דיארה על זכייה בליגת האלופות. לואיס מולווני, אגדה לבנה, הלך לעולמו

פער חמש הנקודות והיכולת שמציגה ברצלונה, לא מרתיעה את כוכב ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. הפנומן הפורטוגלי, שהחמיץ את שני משחקי הליגה האחרונים של קבוצתו עקב הרחקה (שלח מרפק ושבר את אפו של שחקן מלאגה), ישוב למגרשים.

עוד לפני משחק החוץ של ריאל נגד נועלת הטבלה, חרז, (ראו ידיעה בלינק מצורף), התפנה רונאלדו להבטיח למדרידיסטה כי השנה זו תהיה השנה שלהם. "איתי או בלעדיי, ריאל יכולה תמיד לנצח", אמר והוסיף בביטחון. "אני משוכנע שריאל תזכה העונה באליפות". הפורטוגלי כבר כמעט שכח את האדום האחרון שלו: "ההרחקה הזאת הרגיזה אותי, אבל אני שב למגרשים עם הרבה תשוקה. אני חושב שאי צדק נעשה עימי, אבל עכשיו אני חוזר ואני שמח על כך. אני מתלהב כמו ילד קטן".

באמצע השבוע הבא תפגוש ריאל מדריד את ליון בסטאד דה ז'רלן במשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות המתחדשת. חלוץ הקבוצה קארים בנזמה יערוך הופעת בכורה נגד הקבוצה בה עשה חיל. שחקן אחר של ריאל, הקשר לסאנה דיארה, בונה על זכייה בגביע אחר. "ריאל מדריד תזכה בליגת האלופות", הבטיח.

לואיס מולווני מת בגיל 84

אבל עם כל הכבוד לשחקני הקבוצה ולהצהרות שלהם, שני אירועים אחרים שקרו בגזרת ריאל הם שמשכו יותר כותרות. ראשית, החתמתו של ילד הפלא של ראסינג סנטאנדר, סרחיו קנאלס בן ה-18, על חוזה למשך שש עונות. הבלאנקוס שילמו חמישה מיליון יורו עבור היהלום, שחתם בקבוצה לשש שנים. קנאלס יצטרף לאימוני ריאל בקיץ, אך יעביר את העונה, כמו גם את הבאה, כמושאל בקבוצה ממחוז קנטרבריה.

הכותרת השנייה שמשכה את מירב תשומת הלב היא מותו של לואיס מולווני, אגדה בריאל מדריד שהלך לעולמו בגיל 84. מולווני שיחק במשך 11 שנים בקבוצה (1946-1957) ואימן את הקבוצה בארבע קדנציות שונות בשנות ה-70' וה-80'.

מולווני, שנולד ב-12 למאי 1925 בטנריף, זכה עם הקבוצה בשתי אליפויות ספרד, גביע אירופה לאלופות וגביע ספרדי. בתור מאמן הוא הוליך את הקבוצה לשלוש אליפויות, שני גביעי אופ"א ושני גביעים בספרד. שחקני ריאל יענדו במשחק נגד חרז סרטים שחורים על זרועותיהם לציון מותו של האגדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully