וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "מי שתהיה הכי עקבית תזכה בתואר"

ארסנל נצמדה לצמרת, ונגר מבטיח: "ניאבק עד לשנייה האחרונה". צ'לסי תיתן לטרי חופשה מיוחדת, בניטז שוב מתרץ, גיגס ייבדק

המנצחת הגדולה של מחזור המשחקים שנערך אמש (רביעי) באנגליה היא ארסנל, שניצחה 0:1 את ליברפול באיצטדיון האמירויות וחזרה למירוץ האליפות אחרי שמנצ'סטר יונייטד (1:1 מול אסטון וילה) וצ'לסי (הפסד 2:1 לאברטון) איבדו נקודות. רק לפני מספר ימים הוספדו התותחנים על שיצאו מהמירוץ, והנה הם שוב בתמונה.

"זה היה משחק קשה, אבל הבקענו שער מצוין. אם אנחנו עדיין במירוץ? כן, ברור, למה לא? כולם מאבדים נקודות מתישהו, אז בואו נראה מה קורה", כך אמר מאמן ארסנל ארסן ונגר, שספג ביקורות נוקבות מכל עבר בימים האחרונים, "מי שתצליח להיות הכי עקבית ויציבה תזכה בסופו של דבר בתואר. אנחנו, בכל אופן, ניאבק עד לשנייה האחרונה של העונה".

ארסנל הפסידה גם לצ'לסי וגם ליונייטד במפגשי הצמרת שלה, אך סיימה את רצף המשחקים המאתגרים שלה עם ניצחון אופטימי. "אנשים לא יודעים עד כמה זה קשה לשחק נגד יונייטד, צ'לסי וליברפול בשלושה משחקים רצופים", אמר ונגר, "זה דבר רציני, שדורש התאוששות פיזית ומנטלית קשה. מבחינתנו זו תוצאה קריטית, מאחר ששיחקנו נגד קבוצה חזקה ומאורגנת".

"אני לא רואה סיבה מתמטית שתגרום לנו לחשוב שהסיפור גמור", סיכם הצרפתי, "עכשיו אנחנו פשוט רוצים לנצח את המשחק הבא שלנו, ואם יריבותינו ימעדו, יש לנו סיכוי".

מנגד, המומנטום של ליברפול נעצר אמש, אחרי שבעה משחקים רצופים ללא הפסד (מתוכם חמישה ניצחונות) שהחזירו אותה למקום הרביעי המיוחל. "הגיע לנו פנדל", תירץ בסיום רפא בניטז, בהתייחסו לנגיעת יד ברחבה של ססק פברגאס, "היה מדהים לראות את זה בהילוך החוזר, לא ברור איך השופט לא הבחין בזה. למרות זאת, נצטרך לנתח את המשחק לא רק על סמך טעות אחת. זה היה משחק קשה נגד קבוצה טובה. במחצית השנייה דחפנו קדימה והיינו ראויים לפחות לנקודה".

צ'לסי: טרי זקוק למנוחה

גם עוזר מאמן צ'לסי ריי ווילקינס מסכים שהדרך לאליפות עדיין ארוכה. צ'לסי אומנם מוליכה את הטבלה עם 58 נקודות, אך מיד אחריה ניצבת יונייטד עם 57 נקודות, כשארסנל שלישית עם 52. "המצב בפסגה בהחלט מרגש", אומר ווילקינס, "אפשר בהחלט לומר שארסנל חזרה לתמונה, ויכול להיות שזה יוכרע על חוט השערה".

שני השערים שצ'לסי ספגה אתמול היו באשמתו של הבלם ג'ון טרי, שעבר ימים לא קלים בעקבות פרשת סרט הקפטן. עכשיו טרי יקבל ממאמנו קרלו אנצ'לוטי חופשה מיוחדת, ולא ישחק במשחק הגביע בשבת מול קארדיף וייסע לחופשה לא צפויה לדובאי עם אשתו טוני, בניסיון לשקם את נישואיו אחרי הפרשה.

"קרלו נותן לג'ון קצת זמן לעצמו", סיפר ווילקינס, "הייתה להם שיחה, והם החליטו שזה הדבר הנכון לכל המעורבים".

סנסציה במנצ'סטר: פרגי תומך בשופט

גם מנצ'סטר יונייטד איבדה אמש נקודות יקרות, אך למעשה השיגה נקודה לא פשוטה באיצטדיון קשה, כשסיימה ב-1:1 בווילה פארק מול אסטון וילה. האלופה שיחקה בעשרה שחקנים אחרי ההרחקה של נאני, ובאופו יוצא דופן, הפעם אלכס פרגוסון תמך בהחלטת השופט.

"הוא הלך עם שתי הרגליים קדימה, ואי אפשר לעשות כזה דבר, זה אדום", הודה בסיום פרגוסון, שיודע שהפורטוגלי לא יוכל לשחק בוומבלי בגמר גביע הליגה מול אותה וילה, "זה היה תיקול נאיבי". כמו כן, ביונייטד יעקבו בדאגה אחר מצב ידו של ריאן גיגס, שהוחלף אמש לאחר שספג מכה ויישלח לצילומים.

על המשחק עצמו אמר פרגוסון כי "היינו צריכים לנצח, היינו הקבוצה הטובה יותר. גם כששיחקנו עם עשרה שחקנים במשך דקות ארוכות ניסינו לתקוף וללכת אל השער. השחקנים היו נהדרים".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully