וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התותחנים חזרו למאבק האליפות

ארסנל ניצחה את ליברפול 0:1, ונהנתה מאיבוד נקודות של צ'לסי (הפסידה 2:1 לאברטון) ומנצ'סטר יונייטד (1:1 מול אסטון וילה)

המחזור ה-26 בפרמיירליג נחתם הערב (רביעי) עם שישה משחקים, כאשר שלושה מהם החיו את המאבק על האליפות. ארסנל, שרבים השלימו עם העובדה שתוכל להיאבק רק על המקום השלישי, ניצחה את הרביעית ליברפול 0:1. במקביל, היא נהנתה מאובדן נקודות של מוליכות הליגה. צ'לסי הפסידה לאברטון 2:1, בעוד שהמשחק בין מנצ'סטר יונייטד לאסטון וילה הסתיים בתוצאה זהה.

המשמעות - ארסנל צימקה את הפער מהמוליכה צ'לסי לשש נקודות, וממנצ'סטר יונייטד לחמש נקודות בלבד. ווסטהאם מהתחתית השיגה ניצחון חשוב מאוד, 0:2 על בירמינגהאם סיטי, מה שהעלה אותה מעל לקו האדום. גם וולבס עלתה מעל לקו האדום אחרי שניצחה את טוטנהאם 0:1, וגרמה לתרנגולים לאבד נקודות בקרב על המקום באירופה בעונה הבאה. במשחק נוסף גברה בלקבורן על האל סיטי 0:1.

אסטון וילה - מנצ'סטר יונייטד 1:1

הקבוצה מבירמינגהאם נאבקת על המקום הרביעי, ובשלב מסויים נראה היה שהיא עלתה למשחק הזה כדי להצהיר כוונות. מצד שני, היא הצליחה לשמור על היתרון שלה במשך ארבע דקות בלבד, ויותר חשוב - היא לא הצליחה לנצל יתרון מספרי במשך שני שלישים מהמשחק, בעקבות הרחקתו של נאני ממנצ'סטר יונייטד בדקה ה-29.

בדקה ה-19 המארחים עלו ליתרון אחרי שקרלוס קווייאר ניצל הרחקה רעה של הגנת היונייטד אחרי כדור גובה, ונגח בהקשתה לרשת. היתרון הזה החזיק מעמד ארבע דקות בלבד, עד שנאני הגביה מימין, ריאן גיגס בעט מהאוויר מהצד השמאלי של הרחבה וג'יימס קולינס המשיך בשער עצמי. המחצית השניה הייתה משעממת משהו, ולא נרשמו בה אירועים מיוחדים.

אברטון - צ'לסי 1:2

אולי זה לא נגמר ב-3:3 כמו במפגש הקודם בין שתי הקבוצות, אבל זה היה לא פחות מרתק לאור העובדה שמוליכת הליגה הפסידה בפעם הראשונה אחרי חודשיים.

צ'לסי עלתה ליתרון בדקה ה-18, כשדידייה דרוגבה בישל לפלורן מאלודה כדי לסיים התקפה נהדרת. אברטון השוותה בדקה ה-33, כשכדור קרן מצד ימין מצא את ראשו של לואיס סאהה שנגח ממרכז הרחבה פנימה. סאהה זכה להזדמנות גדולה להשלים צמד בדקת הסיום של המחצית הראשונה, כשניגש לבעוט פנדל בעקבות הכשלתו של דונובן. בסופו של דבר, הצרפתי בעט לגופו של צ'ך ולא הצליח לבצע מהפך. אבל המהפך הגיע, וזה קרה בדקה ה-75 כשאותו סאהה פיצה על הפנדל המוחמץ, עצר כדור בחזה והסתובב לכיוון השער כדי להפציץ את הרשת של צ'ך.

ארסנל - ליברפול 0:1

נראה שאפילו בארסנל לא יכלו לפנטז על ערב כל כך מושלם, רק הפסד של מנצ'סטר יונייטד יכל להפוך אותו לחלומי מבחינתם, אבל אין ספק שהמחזור הזה החדיר לא מעט מוטיבציה מחודשת לשחקניו של ארסן ונגר. בנוסף להכל, צריך לזכור שהם ניצחו את ליברפול אחרי שזו השיגה 17 מ-21 הנקודות האפשריות האחרונות, וגם אם לא תצליח לעקוף בסופו של דבר את שתי המוליכות, היא פתחה מקדמה רצינית על האדומים בקרב על המקום השלישי.

אחרי מחצית ראשונה ללא שערים, היה זה אבו דיאבי שכבש את השער הראשון לזכות התותחנים בדקה ה-72. למעשה, זה היה מהלך מבריק שהחל אצל ססק פברגאס, המשיך אצל בנדטנר, והתבשל אצל תומאס רוזיצקי, ששלח מסירת רוחב נהדרת לאבו דיאבי בדרך לשער היחיד שנכבש במשחק.

משחקים נוספים:

וולבס - טוטנהאם 0:1
לוולבס: דייויד ג'ונס (27)

ווסטהאם - בירמינגהאם 0:2
לווסטהאם: אלסנדרו דיאמנטי (45), קרלטון קול (67)

בלקבורן - האל סיטי 0:1
לבלקבורן: בועז מייהיל (עצמי, 16)

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully