וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה כספי סופסל ב-10 הדקות האחרונות?

כנראה שוויכוח עם חברו דונטה גרין גרר את ספסולו. ריברס לאחר ההפסד: "אורלנדו, אטלנטה והלייקרס טובות מאיתנו כרגע"

רגע לפני שכל העיניים של ארה"ב היו נשואות לסופרבול, חלק מסוים מהן היה מופנה לשני משחקים שנערכו ב-NBA בערב יום ראשון. אורלנדו פגשה לקרב בכירות במזרח את בוסטון וגברה עליה בחוץ 89:96, טורונטו הנחילה הפסד נוסף לעמרי כספי וחבריו בסקרמנטו קינגס 115:102.

בוסטון פתחה טוב בגארדן שלה והובילה בסיום המחצית הראשונה, אבל רבע שלישי מופלא של המג'יק הביא אותם לנצח. "אם היינו משחקים עוד חמש דקות, הם כנראה היו מנצחים", אמר סנטר המג'יק דוויט הווארד לאחר המשחק, ואחר כך הוסיף סופרמן: "אנחנו צריכים לשחק חזק במשך 48 דקות ואסור לנו לאבד הפרשים גדולים, כפי שקרה לנו הפעם. למזלנו, הצלחנו לנצח".

מן העבר השני, היה אפשר לבחין בקלות באכזבה הרבה שנבעה מהדברים של מאמן הסלטיקס דוק ריברס: "אורלנדו הדיחה אותנו בפלייאוף בשנה שעברה. כרגע, היא טובה יותר מאיתנו. אטלנטה טובה מאיתנו כרגע. לוס אנג'לס לייקרס טובה מאיתנו כרגע".

אוונס: "יש לטורונטו שחקן אולסטאר שנתן משחק אדיר"

הקינגס המשיכו להפסיד, וב-23 המשחקים האחרונים שלהם הם במאזן עלוב של 20:3, ו-34:16 במצטבר. עמרי כספי היה חלש מאוד וקלע שלוש נקודות בלבד בהפסד לטורונטו, שעלתה עם הניצחון למאזן 23:28.

עמרי כספי הסתפק ב-17 דקות, בהן קלע 3 נקודות (1 מ-5 מהשדה, 1 מ-2 מהקו), קלט 7 ריבאונדים, מסר אסיסט אחד ואיבד שני כדורים. אגב, על פי אתר האינטרנט "אקסמינר", הסיבה לספסולו של כספי ב-10:26 הדקות האחרונות של המשחק הייתה כרוכה בעימות שלו עם חברו לקבוצה, דונטה גרין, אחרי מהלך התקפי שבסיומו איבד כספי כדור.

"החמצנו הרבה זריקות עונשין", התלונן בסיום מאמן הקינגס פול ווסטפאל. "לא הצלחנו לעצור את כריס בוש ואנטואן רייט. קלענו ב-56 אחוז, עשינו עבודה טובה ליד הלוחות, השתפרנו מבחינת איבודי הכדור שלנו, אבל לא הצלחנו לסיים את העסק כמו שצריך, בגלל שלא השגנו את העצירה שהיינו צריכים".

כוכב הקינגס טייריק אוונס לא התקשה להסביר את הנפילה שלו ושל חבריו ברבע האחרון: "פשוט לא הצלחנו להוציא לפועל. ניסיתי למצוא את החברים שלי ולעשות עבודה טובה בעצמי, אבל יש להם שחקן אולסטאר (בוש) שנתן משחק אדיר".

מאמן הראפטורס ג'יי טריאנו הסביר למה הקבוצה שלו התעוררה מאוחר יותר: "לא רצינו לתת את הכול בהתחלה. נשארנו צמודים, כמו שאנחנו אוהבים עד אמצע הדרך, ואז, לקראת הסיום עשינו את ההתאמות הדרושות כדי לנצח".

כריס בוש, שסיים משחק נפלא של 36 נקודות, 11 ריבאונדים וחמישה אסיסטים, אמר: "רק רציתי להיות סבלני. אני מרגיש שיש לי הרבה ביטחון כרגע, וגם הרבה בחברים שלי. אני חושב שיש לנו הרבה נשקים בקבוצה, וכעת אנחנו מתחילים להראות את הכימיה שיש בינינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully