וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיס מאץ'

אורלנדו ניצחה את בוסטון בפעם השלישית העונה, כשהפכה פיגור דו-ספרתי לניצחון 89:96, הרבה בזכות רבע שלישי גדול

אחרי ההפסד המביך לוושינגטון במשחק הקודם, ידעו באורלנדו שיש רק דרך אחת להתאושש: לנצח את היריבה השנואה מבוסטון בגארדן המפואר, על מנת לזכות בשובר השוויון, במקרה שלשתי הקבוצות יהיה מאזן זהה בתום העונה. אחרי רבע ראשון צמוד הריצו רייג'ון רונדו וריי אלן את בוסטון לרבע שני מצוין, על מנת להוביל 40:51 בהפסקה. אלא שאז הגיע הרבע השלישי, ואיתו אחד הרבעים הגדולים ביותר של המג'יק העונה. סגנית האלופה הפציצה מכל טווח, כשוינס קרטר, רשארד לואיס וג'אמיר נלסון מוליכים אותה ל-11:36 מדהים ב-12 הדקות הללו, ולפתע היתרון הדו-ספרתי של בוסטון הפך לפיגור 76:62.

בפתיחת הרבע הרביעי הפער כבר הגיע ל-17, ועל אף שקווין גארנט נראה לפרקים כמו השחקן שפעם היה והצליח לצמק את הפער ל-94:89 בלבד, נקודות גדולות של רשארד לואיס מהעבר השני סגרו, למעשה, את הסיפור. אורלנדו מנצחת את הסלטיקס בפעם השלישית העונה, מטפסת על חשבונה למקום השני במזרח, והמצב של הירוקים ממשיך להיות מפוקפק למדי.

קרטר, שנמצא בכושר טוב לשם שינוי, הוביל את המג'יק עם 20 נקודות, בעוד דוויט הווארד הוסיף 16 ו-13 ריבאונדים. ג'אמיר נלסון סיים עם 15. מנגד, 17 נקודות, 7 ריבאונדים ו-9 אסיסטים של רונדו לא הספיקו לבוסטון, שקיבלה גם 14 מריי אלן, ו-14 מגארנט ומפירס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully