וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילייב ינוח כשבוע, לא בטוח שיהיה כשיר לדרבי

הצוות הרפואי של מכבי ת"א החליט על מנוחה לקשר הסרבי, ואחריה ישוב וייבדק. הלב של הקבוצה נתון לדרבי, הראש לגביע

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

עם כל הכבוד לדרבי, יש דברים שבאים קודם לכן

במכבי תל אביב נהנו מאוד לפתוח הבוקר (ראשון) את הטבלה ולראות את הקבוצה ממוקמת במקום השני בטבלת ליגת העל. הניצחון 0:2 על הפועל רעננה במסגרת המחזור ה-21 היה החמישי ברציפות של הצהובים, כשהקבוצה סוגרת תשעה משחקים רצופים ללא הפסד. במועדון חוזרים ומדגישים כי הם מעדיפים שלא לדבר בקול רם על מאבק האליפות, שכן הפער ממכבי חיפה נותר משמעותי (14 נקודות), גם אם לוקחים בחשבון את קיזוז הנקודות.

למרות המיקום בטבלה והעובדה שהצהובים חלפו, לפחות זמנית עד הערב (אז תערוך הפועל תל אביב את משחקה נגד מ.ס. אשדוד), בקרית שלום מעדיפים לא לדבר בשלב זה על הדרבי, אותו תארח הקבוצה בעוד שבועיים בבלומפילד. "יש לנו קודם כל את מכבי נתניה בגביע ואחר כך את הפועל רמת גן בליגה. אחרי שנסיים את שתי המשימות הללו בהצלחה נוכל לדבר על הדרבי", אמר גורם במועדון.

בצוות המקצועי הזהירו כל השבוע את השחקנים מפני היריבה מרעננה, זאת כדי למנוע שאננות נגד היריבה הקלה לכאורה. במועדון הרעיפו מחמאות רבות כמעט על כל שחקני הקבוצה על התייחסותם הרצינית למשחק, מה שהניב בסופו של דבר ניצחון קל מהצפוי. אם לוקחים בחשבון שהקבוצה חסרה חמישה שחקני מפתח בעקבות פציעות והרחקות, אז מדובר בהישג גדול עוד יותר. שלושת השחקנים שהוזכרו במיוחד לטובה היו כובשי השערים, יוסי שבחון ואיליה יברויאן שנמצאים בתקופה מצוינת, וכן הקשר גיז'רמו ישראלביץ', שהיה בכל מקום על המגרש.

שחקן מכבי תל אביב, יוסי שבחון. ברני ארדוב
אחד מהשחקנים שקצר את מירב המחמאות. יוסי שבחון/ברני ארדוב

בקבוצה מאמינים שטומאסיץ' יהיה כשיר לדרבי

ההפסד האחרון של הצהובים בליגה היה למכבי נתניה (1:0), כאשר ביום שלישי הקרוב (21:00, שידור ישיר ב-5+ לייב) תינתן לקבוצה של אבי נמני הזדמנות לנקום בשחקניו של ראובן עטר, במסגרת סיבוב ח' בגביע המדינה במשחק שייערך בבלומפילד.

מצבו הרפואי של הקשר איביצ'ה אילייב, שנפצע באימון לקראת המשחק נגד רעננה ולא שיחק, מסובך. הקשר, שסובל מפציעה בברכו, עבר הבוקר בדיקה נוספת ולאחריה החליטו בצוות הרפואי של הקבוצה לטפל בשחקן בזריקה ולתת לו מנוחה של שבוע. בשלב זה מעדיפים להימנע מהתערבות כירורגית, ומקווים שהקרע הקטנטן במיניסקוס יתאחה גם ללא ניתוח. בעוד כשבוע תיערך לסרבי בדיקה נוספת כדי לבדוק את קצב ההחלמה.

מי שיחמיץ בוודאות את המשחקים הקרובים הוא המגן דור מלול, שהתבשר ביום שישי כי הוא סובל מקרע ברצועת הקרסול וצפוי להיעדרות של כחמישה שבועות. לעומת מולו, בצוות הרפואי מאמינים שהבלם רונלד ראלדס, שלא שיחק אמש בשל כאבים בברכו, יהיה כשיר להתמודדות בגביע. מי שעוד ישוב לסגל, ואולי גם להרכב בגביע הוא הקשר הסלובני אנדריי קומאץ', שסיים לרצות עונש הרחקה. הבלם איגור טומאסיץ', שהחלים מקרע בשריר הירך, צפוי לחזור החל מהיום לאימונים עם שאר הקבוצה. חזרתו של טומאסיץ' תהיה הדרגתית, ובמכבי אופטימיים לגבי כשירותו המלאה לקראת הדרבי שייערך בעוד שבועיים בבלומפילד.

עדכון ראשון 12:24
עדכון אחרון 14:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully