וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ניצחה 0:2 את הפועל רעננה

מכבי תל אביב רשמה ניצחון חמישי ברציפות ושמרה על מאזן ביתי נקי מהפסדים, כשגברה 0:2 על רעננה ועלתה למקום השני

שבועיים לפני הדרבי הגדול של תל אביב, קיבלה היום (שבת) מכבי תל אביב הזדמנות פז לטפס למקום השני ולהביט על הפועל מלמעלה. שחקניו של אבי נמני לא נלחצו מהאפשרות, כבשו שער מהיר וטיילו עם ניצחון 0:2 קל על חשבון הפועל רעננה מהתחתית. עכשיו הצהובים שניים רק למכבי חיפה, סופרים כבר חמישה ניצחונות ברציפות ונמצאים עם סיכוי מצוין להשיג גם את השישי במחזור הבא מול הפועל רמת גן ולהגיע לדרבי בפורמה נהדרת.

שחקן מכבי תל אביב, איליה יברויאן. ברני ארדוב
ממשיך לחגוג. יברויאן/ברני ארדוב

כבר מהרגע הראשון היה ברור שגם שעת הצהריים המוקדמת והחיסורים הרבים - רונאלד ראלדס, דור מלול ואיביצ'ה אילייב פצועים, אנדריי קומאץ מורחק - לא יפריעו למכבי תל אביב לשמור על מאזן ביתי נקי מהפסדים מול האורחים מהשרון. איליה יברויאן המשיך את כושר ההבקעה המרשים שלו מהמשחקים הקודמים, כאשר עשה את הספתח בדקה השישית, ומשם לרעננה לא נותרה ברירה לאלא לשחק קצת יותר פתוח, לשמחתם של המארחים. עיקר הצרות של אלי כהן הגיעו מאגף ימין שלו, שם רועי לוי נותר חסר אונים מול המתקפה המתוזמנת עליו. רוני גפני ראה את העמדה הפגיעה של רעננה ותמך ביוסי שבחון, כשגם עמנואל מאיוקה הקפיד להצטרף לאגף וליצור יתרון. כך הגיע השער השני, בדקה ה-39, כשגפני הציל כדור ופירגן לשבחון.

במחצית השנייה הייתה לרעננה הזדמנות לחזור למשחק, אבל רז כהן הצעיר בעט רק לקורה כשנותר לבדו מול לירן שטראובר והבהיר כי המשחק הזה שייך למכבי תל אביב. בחצי השעה האחרונה, עם עידודו של הקהל הצהוב, היה לשחקנים את הזמן להרשים בפעולות אישיות. יובל שפונגין ביצע שתי פריצות יפות באגף, שרן ייני המשיך להרשים וגם מאור בוזגלו עלה כמחליף וניסה להראות לאבי נמני כי מקומו בהרכב הראשון, אך כל אלה לא הצליחו להגדיל את התוצאה. רעננה תקווה להשיג את הנקודות מול יריבותיה הישירות בחלק התחתון, מכבי תל אביב עם 44 נקודות כבר יכולה להתמרק לקראת הדרבי הגדול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מהלך המשחק

דקה 6: גול! מאיוקה שלח במתפרצת מהירה את ישראלביץ' שנהדף, ויברויאן גילגל לרשת החשופה כשהוא ספק בעמדת נבדל. 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 29: פור הפציץ מ-25 מטרים, שטראובר היה מוכן והדף.

דקה 33: שבחון הגביה מצד שמאל, מאיוקה ניצב שבעה מטרים מהשער ונגח טוב, אך הכדור נעצר במשקוף.

דקה 36: ישראלביץ' בעט שטוח מ-20 מטרים, סמדג'ה השתטח וקלט.

דקה 39: גול! שבחון שלח את גפני לקצה הרחבה, המגן השמאלי מנע מהכדור לצאת והצליח להחזיר לשבחון שבעט מצוין בשמאל לרשת של סמדג'ה. 0:2 למכבי תל אביב.

דקה 42: ייני העקשן זכה בכדור ברחבת רעננה ומצא את כחלון, שניסה להקפיץ מעל סמדג'ה וראה את הכדור עושה קשת גבוהה ונוחת על גג השער.

דקה 48: סטיבן כהן שלח בכדור נהדר את רז כהן, שהתמהמה מול שטראובר ובסופו של דבר בעט לקורה. החלוץ הצעיר הגיע לריבאונד, אבל בעט על שפונגין וביזבז הזדמנות נהדרת.

דקה 83: אבידור הגביה משמאל לצמח שפיספס את הכדור. ישראלביץ' הגיע לרחבה ובעט טוב, אך סמדג'ה היה מוכן ועצר.

דקה 85: שוב ישראלביץ' ניסה עם בעיטה מרחוק, סמדג'ה קלט.

דקה 90: גפני הגביה משמאל לפינה הרחוקה, אבידור בעט רק לרשת החיצונית.

דקה 90+3: דוס סנטוס הפציץ מזווית אלכסונית למרכז השער, שטראובר הדף.

הרכב מכבי תל אביב: לירן שטראובר, יובל שפונגין, ניסו קפילוטו, ליאור ז'אן, רוני גפני, שרן ייני, גיז'רמו ישראלביץ', תמיר כחלון (מאור בוזגלו, 56), יוסי שבחון (ציון צמח, 79), עמנואל מאיוקה, איליה יברויאן (יובל אבידור, 66).

הרכב הפועל רעננה: שאול סמדג'ה, רועי לוי, איתי טואף, אירמנטס זלמיקאס, עומרי עטיה, תמיר פור, דוד דיגמלאשווילי (כריסטיאנו דוס סנטוס, 70), רז כהן, סטיבן כהן, אבי כנפו (דודו ביטון, 82), ריקארדס בניושיס (מאור זוהר, 46).

אנדריי קומאץ, איביצ'ה אילייב, רונאלד ראלדס שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ראו את החברים מסתדרים בלעדיהם. קומאץ', אילייב וראלדס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully