וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "אנחנו לא חלק משאלת האליפות"

על אף הניצחון על רעננה והעליה למקום השני, מנג'ר מכבי ת"א לא יוצא מגדרו: "רוצים להיות באירופה". אלי כהן: "מאוד מאוכזב"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

לאט ובשקט, מכבי תל אביב כבר במקום השני בטבלה. אמת, מדובר, לעת עתה, במצב זמני בלבד, עד משחקה החסר של הפועל תל אביב, אבל ספק אם לפני חודשיים מישהו האמין כי הצהובים יהיו הסגנים של מכבי חיפה, וגם זה משהו. היום (שבת), במשחק שפתח את המחזור ה-21 בליגת העל, לא התקשתה מכבי תל אביב להכניע את הפועל רעננה החלשה 0:2, משערים של איליה יברויאן ויוסי שבחון, במשחק שיכול היה להיגמר בתוצאה גבוהה יותר. עוד שבועיים הדרבי התל אביבי, ונכון להיום מכבי תל אביב נראית לא רע בכלל.

שבחון: "עוד מוקדם לאהוד קבוצות אחרות"

"שיחקנו טוב, התוצאה יכלה להיות הרבה יותר גבוהה", אמר מנג'ר מכבי תל אביב, אבי נמני, עם תום המשחק. "פספסנו הזדמנויות טובות, אך אנחנו מרוצים. אנחנו כל הזמן עם הפנים קדימה, להמשיך את רצף הנצחונות, להמשיך ביכולת עוד יותר טובה, ולחכות לסוף ולראות איפה נהיה".

נמני נשאל לגבי השאיפות החדשות של קבוצתו עם העליה הזמנית למקום השני, וניסה להישאר עם רגליים על הקרקע. "סימנו בתחילת העונה ומטרה ריאלית - רצינו להיות באירופה. כרגע אנחנו במקום שמבטיח לנו את אירופה. אנחנו רוצים לעשות את המקסימום ולשמור על המקום של אירופה בשתי ידיים. מבחינתו זו תהיה יופי של עונה. אנחנו לא חלק משאלת האליפות, כי זה תלוי במכבי חיפה".

יוסי שבחון, שהבקיע את השער השני במשחק, הוסיף: "עוד מוקדם לאהוד קבוצות אחרות. אנחנו במגמת שיפור וכרגע מסתכלים רק על עצמנו. כל ניצחון הוא כיף, יש לזה טעם טוב. אני מקווה שנמשיך בחיובית הזאת, כי מצפה לנו חודש מאוד חשוב. מכבי חיפה היא הפייבוריטית הברורה אבל אנחנו רוצים להמשיך להתקדם, לשחק טוב, ולקחת נקודות".

אלי כהן: "כשאתה נותן להם מרחב, אתה מקבל בראש"

מנגד, מצבה של הפועל רעננה נעשה קשה יותר משבוע לשבוע. תיאורטית, הקבוצה של אלי כהן עוד יכולה לרדת למקום האחרון בטבלה, ומאמנה, אלי כהן, היה מדוכדך מתצוגת קבוצתו היום. "אני מאוד מאוכזב מהתוצאה וכמובן מהיכולת שלנו. כמו שקורה לנו הרבה מול קבוצות חזקות אנחנו מתחילים לא טוב ונותנים הרבה ריספקט, וכשאתה נותן למכבי תל אביב את המרחב והחופש אתה מקבל בראש".

"במשחקים כאלה צריך להביא את האקסטרה - להיות יותר נחוש, יותר אגרסיבי, ולא היינו נחושים ואגרסיביים. לא מספיק לשחק יכולת רגילה, נגד מכבי זה לא יספיק", הוסיף המאמן. את האור בקצה המנהרה רואה כהן בחיזוק שעשתה קבוצתו בפגרה. "הגיעו אלינו שלושה שחקנים שצריך לתת להם את הזמן. לצערי הרב הזמן עולה לנו ביוקר בתקופה הזאת, אבל ככל שהזמן יעבור הם ישתפרו ומדובר בשחקנים טובים שיכולים להוסיף לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully