וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז'אלה: "הגעתי לראסינג כדי לעשות היסטוריה"

בלם נבחרת ארגנטינה לשעבר ינסה לעזור ללה אקדמיה לזכות בתואר. הקבוצה, אגב, נוצחה 2:1 ע"י קולון. ארסנאל-ולז 3:0

לאחר קריירה מפוארת ביותר באירופה שנמשכה 15 עונות, שב קפטן נבחרת ארגנטינה לשעבר, רוברטו אז'אלה, למכורתו והצטרף לראסינג קלוב. אז'אלה, 36, עזב את סראגוסה הספרדית, קבוצתו האחרונה, והגיע בהעברה חופשית ללה אקדמיה.

"ראסינג היא הקבוצה היחידה שעמדה בדרישות שלי ועשתה רושם רציני שהיא רוצה אותי", אמר אז'אלה לאחר המעבר ."אחרות הביעו התעניינות, אבל לא הציעו שום דבר ממשי". כאשר נראה שהוא התכוון לקבוצותיו בעבר בארגנטינה, ריבר פלייט ואינדפנדיינטה.

יצוין כי אז'אלה כבר היה סגור בקבוצה, והוכחה לכך ניתנה כשראסינג רשמה אותו בסגל שלה לעונת הקלאוסורה. בכלל, ראסינג ביצעה את הרכש הכי מרשים בפגרה, כשגם צירפה את צמד החלוצים, גבריאל האוצ'ה וקלאודיו ביילר. כעת, היא גם מחזקת את ההגנה.

"אני כאן כדי לעזור לראסינג לעשות היסטוריה", אמר אז'אלה על הקבוצה אליה הצטרף, לאחר שאחת מחמש הגדולות של ארגנטינה זכתה פעם אחת בתואר ב-40 השנים האחרונות. אז'אלה התאחד מחדש עם המאמן קלאודיו ויואס, עוזרו של מאמן הנבחרת לשעבר, מרסלו ביילסה, בשנים בה שיחק הבלם באלביסלסטה.

ולז סארספילד עם ניצחון ראשון

נראה שראסינג תיאלץ להיעזר הרבה בשירותיו של אז'אלה, כי אחרי פתיחת העונה הטובה שלה (0:3 על רוסאריו סנטראל במחזור הראשון) הגיע הלילה (בין שלישי לרביעי) הפסד חוץ, 2:1 לקולון בסנטה פה. לה אקדמיה דווקא פתחה טוב את המשחק במחזור השני של הליגה, כשעלתה ליתרון משער של חואן פלקון בדקה ה-13, אבל שערים של אסטבן פוארטס (38) וחואן לוסרו (49) שלחו אותה ללקק את הפצעים.

ולז סרספילד השיגה ניצחון ראשון עם 0:3 מרשים על ארסנאל. מסכת השערים נפתחה רק במחצית השנייה, כאשר רודריגו לופז כבש את הראשון בדקה ה-51. 10 דקות לאחר מכן מקסימילאנו מוראלס הכפיל את היתרון, בתוספת הזמן של המשחק לופז חתם את התוצאה. במשחק נוסף, רוסאריו סנטראל נוצחה שוב, הפעם 1:0 על ידי טיגרה משער של קרלוס לונה.

טבז: "תליתי את השלט 'ברוך הבא למנצ'סטר' בבית"

קרלוס טבז עורר כזכור סערה גדולה בקיץ כשחצה את הכביש ועזב את מנצ'סטר יונייטד לטובת הסיטי. בלב הסערה עמד אז השלט המתגרה ובו תמונתו של הארגנטינאי תחת הכיתוב "ברוך הבא למנצ'סטר". שלט שעורר את זעמם של ראשי השדים האדומים.

היום (רביעי) חשף טבז שהשלט המדובר תלוי בביתו בארגנטינה וניסה להסביר: "מישהו קנה את זה עבורי, לא הייתי רוכש שלט עם התמונה שלי עליו. זה לא הסטייל שלי". מעניין מה חושב עכשיו המנג'ר שלו לשעבר, אלכס פרגוסון, שאמר בעבר על השלט מעורר האנטגוניזם כי "הוא מוכיח את השחצנות של השכנים הרעשניים של מנצ'סטר יונייטד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully