וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן נוסף מקבוצת אמריקה נורה

תשעה ימים לאחר שקבניאס נפגע קשה, נפצע חואן סילבה באורח קל מכדור בעכוז. קבניאס עצמו כבר חושב על המונדיאל

תשעה ימים לאחר שחלוצה הפרגוואי של קבוצת אמריקה ממקסיקו, סלבדור קבניאס, נורה בראשו, שחקן אחר של המועדון, חואן קרלוס סילבה, גם ספג קליע. בניגוד לקבניאס, סילבה נפצע באורח קל. המנהל המקצועי של הקבוצה, חיימה אורדילס, אישר את הידיעה, שסילבה נורה בעכוזו, כנראה במהלך ניסיון לשוד. למזלו, הכדור לא פגע בעצם או מקום חיוני, אבל השחקן יעבור כמובן בדיקות כדי לאשש את האבחנה ולהפריך אבחנות אחרות.

כזכור, ביום ראשון שעבר נורה החלוץ קבניאס בראשו ונפצע באורח קשה מאוד. קבניאס, שהספיק להתאושש מאז, התעמת מילולית עם שני אנשים שהקניטו אותו כנראה לגבי מיעוט השערים שכבש לאחרונה.

בימים האחרונים מצבו של החלוץ השתפר מאוד, והוא כבר חושב אפילו לשחק במונדיאל בקיץ. קבניאס הוביל את פרגוואי במניין הכיבושים בטורניר המוקדמות של דרום אמריקה ממנו העפילה לדרום אפריקה. "הוא דיבר עם הרופא על האפשרות הזו. זה טוב כי זה יכול לתת לו הרבה מוטיבציה להחלים", אמר נשיא קבוצת מקסיקו מישל באואר. "הוא כבר רוצה לחזור לאימונים, והוא אף העלה את הנושא של הגעה למונדיאל".

* ליברטאד הפרגוואית הייתה לקבוצה הראשונה שמעפילה מהשלב המוקדם לשלב הבתים של גביע הליברטדורס 2010, לאחר שגברה במשחק הגומלין 1:3 על דפורטיבו טאקירה מוונצואלה, לאחר שזו ניצחה 0:1 במשחק הראשון בביתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully