וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדולות עלינו

אחרי שכבר הובסה 3:0 באמירויות נגד צ'לסי העונה, נכנעה ארסנל ב-3:1 למנצ'סטר יונייטד, שוב בבית. אליפות? מילה גסה

הרבה מאוד נאמר לאחרונה על מאבק האליפות התלת ראשי בפרמיירליג האנגלית. צ'לסי נראתה נהדר, מנצ'סטר יונייטד נשמעה נפלא וארסנל הריחה פנטסטי. הערב (ראשון) שתי האחרונות נפגשו, אבל לאחר ההתמודדות ניתן לומר שהמירוץ הוא דו ראשי. מנצ'סטר יונייטד יצאה ללונדון ותעשה את הדרך חזרה הביתה אחרי ניצחון גדול 1:3. וארסנל? גם אם היא עדיין קרובה לפסגה, משהו במשחק היום הבהיר שהיא לא באמת שם.

ועוד היום: פורטסמות המשיכה להחמיר את מצבה בתחתית הפרמיירליג, כשנוצחה 2:0 על ידי מנצ'סטר סיטי באיצטדיון "סיטי אוף מנצ'סטר" במסגרת המחזור ה-24 ונשארה קבורה במקום האחרון. אומנם לפומפי יש משחק חסר בהשוואה ליריבותיה לתחתית, אבל ביכולת הזו ספק אם גם הקסמים של אברהם גרנט יוכלו לחלץ את קבוצתו מהמצב הקשה שבו היא נמצאת.

ארסנל - מנצ'סטר יונייטד 3:1

בסוף נובמבר האחרון אירחה ארסנל את צ'לסי ונכנעה לה 3:0 במשחק בו היא הייתה חייבת להשיג תוצאה טובה בהרבה. הערב היא יכולה הייתה לתקן את הרושם כשאירחה את מנצ'סטר יונייטד, אבל התותחנים קיבלו שיעור נוסף לפיו כדורגל יפה ותוסס רחוק מלהיות הכל או אפילו מלהבטיח ניצחון. בדיוק כמו אותה תבוסה לצ'לסי, בדיוק כמו בהפסד הביתי הצורם לאותה מנצ'סטר יונייטד בחצי גמר ליגת האלופות במאי 2009, ארסנל שוב הפסידה בנוק אאוט לקבוצה גדולה.

המשחק נפתח בקצב מצוין, כשמצד אחד אנדריי ארשבין מייצר מהומות באזור הרחבה של האורחים ומצד שני ארסנל ניצלת מספיגה אחרי מצב שיצר נאני. הפורטוגלי נהנה היום מלא מעט חופש באגף ימין ובדקה ה-33 הביא את כל הכשרון שלו כדי לייצר את השער הראשון במשחק, שער נפלא.

הפורטוגלי קיבל באגף, עבר בין שני שחקנים לונדונים בעזרת הטעייה נהדרת, התגבר על עוד שחקן אדום והגביה מזווית קשה, אלמוניה התרומם כדי להדוף, אבל דחק פנימה. 0:1 למנצ'סטר יונייטד. שלוש דקות עברו ושוב היה זה נאני שהיה אחראי לשני עם הוצאה של השדים האדומים למתפרצת, ריצה לאורך עשרות מטרים ובסיום מסירה מצוינת לווין רוני, שמתוך הרחבה קבע 0:2. שער 100 בפרמיירליג לחלוץ הצעיר.

ארסנל פתחה את המחצית השנייה בחמת זעם, אבל בדיוק כמו ב-45 הדקות הראשונות, שליטה במגרש או משחק צירופים נאה לא עזר לה וחילוץ כדור אחד מהרגליים של התותחנים הספיק לג'י סונג פארק לרוץ למתפרצת על פני חצי מגרש מול העורף הפרוץ ולכבוש מול אלמוניה את השלישי בדקה ה-52. תומאס ורמאלן צימק בדקה ה-80, אבל ספק אם זה מה שינחם את ארסנל.

מנצ'סטר סיטי - פורטסמות 0:2

עמנואל אדבאיור, ששב להרכב סיטי אחרי הטראומה באליפות אפריקה, כבש את השער הראשון בדקה ה-40, והבלם הבלגי וינסנט קומפאני הוסיף את השני בדקה ה-45, והסיטיזנס עדיין קרובים מאוד למטרתם מתחילת העונה, המקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות בסיום העונה. פומפי, מנגד, שמתרכזת בימים אלה בבעיותיה הכלכליות, תצטרף להתאפס על עצמה ולהתרכז בצד המקצועי, לפני שיהיה מאוחר מדי. טל בן חיים, ששיחק 90 דקות, לא הצליח לעזור לנועלת הטבלה להיראות טוב יותר.

המשחק נפתח לא רע מבחינת פומפי, כשבדקה הרביעית ג'ון אוטאקה לא ניצל טעות של שיי גיבן, שהשמיט את הכדור, והחלוץ בעט מחמישה מטרים מעל לשער. סיטי לאט לאט החלה להשתלט על המשחק, ובדקה ה-26 סטיבן איירלנד היה בעמדה קורצת מול ג'יימס, אך בעט לידיו. בדקה ה-36 פומפי הגיעה להזדמנות מצוינת, אבל הכדור של אוהרה פגע במשקוף, ובדקה ה-40 העונש הגיע: אדבאיור מצא את עצמו חופשי, ושלח טיל מ-16 מטר לרשת הגבוהה שקבע 0:1 למארחת. בדקה ה-45 וינסנט קומפאני עלה גבוה מול האין הגנה של פורטסמות, ונגח בקלות משבעה מטרים וקבע 0:2.

למחצית השנייה סיטי כבר עלתה מנומנמת, בתחושה שהמשחק גמור, אבל גם את פומפי לא הצליחה לנצל. בדקה ה-66 גיבן שוב השמיט כדור, אבל דני וובר, חלוץ הרכש, בעט בשלומיאליות ממצב נוח ועוד מעד אחורה, ושיקף את מצב ההתקפה של פומפי העונה. טבז עוד יכול היה להגדיל את התוצאה אך הבעיטה שלו הלכה לקורה עשר דקות לסיום.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully