וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בניון התפכח ויעזוב את ליברפול"

"ניוז אוף דה וורלד" מדווח על יחסים מתוחים בין בניון לבניטז, ולאחר שנדחתה ההצעה ממוסקבה, הישראלי צפוי לעזוב בקיץ

האם הרומן של יוסי בניון עומד להסתיים הקיץ? "ניוז אוף דה וורלד" טוען הבוקר (ראשון) כי "האשליה של הקשר הישראלי בליברפול הסתיימה". השבוע בניון קיבל הצעה מדינמו מוסקבה, שהציעה לרכוש אותו תמורת שבעה מיליון יורו, אך ליברפול דחתה את ההצעה. העיתון מדווח כי הישראלי, שחתום במרסיסייד עד 2013 בחוזה שעליו חתם רק בחודש יולי האחרון, יבקש לעזוב הקיץ, אלא אם כן יהיו שינויים לפני תום העונה.

העיתון מדווח כי יחסיו של בניון עם מנג'ר ליברפול רפא בניטז הפכו מתוחים יותר ויותר בתקופה האחרונה, וזאת לאחר שהושאר על הספסל במספר משחקים חשובים. בניון, אגב, מחלים משבר בצלעות, ולא שיחק בכלל בשבועות האחרונים.

בעונה שעברה בניון כבר חוזר על ידי דינמו מוסקבה, והישראלי קיבל הצעה, אך ליברפול חזרה בה והצהירה כי בניון לא למכירה, בזמן שהקבוצה רצה בצמרת לאליפות. השנה הדברים נראים אחרת, אך בינתיים בליברפול מתעקשים כי השחקן צפוי להישאר.

אגב, לפי "לה רפובליקה" האיטלקי, בניטז כבר סיכם עם יובנטוס על אימון הקבוצה בעונה הבאה. העיתון מדווח כי עורכי הדין של יובנטוס יגיעו לליברפול כבר היום על מנת לסכם עם ליברפול את השתחררותו של המנג'ר מהחוזה עליו הוא חתום באנפילד, עד 2014.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully