וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "אני לא מתחרט על ההרכב שהצבתי"

מאמן ארסנל ראה את ההרכב המשני שלו מודח מהגביע על ידי סטוק והסביר: "לא הייתה לי ברירה". נערכה הגרלת 1/8 הגמר

ארסנל סיימה היום (ראשון) את דרכה בגביע האנגלי עם הפסד 1:3 לסטוק בסיבוב הרביעי, ובסיום נאלץ ארסן ונגר להסביר את בחירת ההרכב שלו למשחק, שכללה שורה של שחקנים צעירים וחסרי ניסיון, לצידו של סול קמפבל בן ה-35 שערך בכורה מחודשת במרכז ההגנה של התותחנים.

"המשחק הזה היה יותר פיזי מטכני", אמר ונגר אחרי ההפסד. "הם היו עדיפים מבחינה פיזית וזה היה פשוט מאוד. כמה מהשחקנים שלנו צעירים מדי בשביל מאבקים כאלה, והיום ראינו מה החשיבות של שחקנים מנוסים לפעמים. אני לא מתחרט על ההרכב שהצבתי, לא הייתה לי יותר מדי ברירה. היו לנו עשר פציעות שונות, ולו"ז קשה מאוד בהמשך. ועדיין, אם אנחנו מפסידים במצב כזה זו אשמתי".

הגרלה נוחה לצ'לסי בשמינית הגמר

הגרלת המשחקים של שמינית הגמר נערכה היום באנגליה, כאשר מחזיקת הגביע צ'לסי, שלא התקשתה להגיע ל-16 הגדולות, קיבלה בפעם השלישית ברציפות קבוצה מליגת הצ'מפיונשיפ (השנייה בחשיבותה), הפעם זאת קארדיף ועוד בסטמפורד ברידג' שבלונדון, לאחר שעברה את ווטפורד ופרסטון בשלבים הקודמים.

מנצ'סטר סיטי, שגם דילגה לשלב הבא, תנסה להישמר מול סטוק סיטי, שהדיחה את ארסנל. אסטון וילה, שתגלה באמצע השבוע את מי היא תפגוש בגמר גביע הליגה (מנצ'סטר יונייטד תארח בגומלין את הסיטי בדרבי, לאחר שהפסידה 2:1 במשחק הראשון), תחכה למנצחת במשחק החוזר בסיבוב הרביעי בין וולבס וקריסטל פאלאס מליגת המשנה.

הקבוצה המפתיעה של המפעל, לידס יונייטד, שהדיחה את מנצ'סטר יונייטד בסיבוב השלישי, סיימה ב-2:2 עם טוטנהאם בסיבוב הרביעי בוויט הארט ליין. אם היא תנצח במשחק החוזר באלנד רואד את הספרס היא תשחק בסיבוב הבא נגד בולטון ותמיר כהן.

בקרב מסקרן של דרום אנגליה תארח סאות'המפטון, מליגת המשנה, את קבוצתו של אברהם גרנט, פורטסמות, שבינתיים עושה חיל בגביע. נוטס קאונטי, הקבוצה היחידה מהליגה השנייה (הרביעית בחשיבותה) שנמצאת עדיין במעגל המשחקים, תשחק נגד פולהאם, זאת אם תנצח, כמובן, במשחק החוזר את וויגאן, לאחר שהמשחק הראשון ביניהן הסתיים בתיקו 2:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully