וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: סטוק הדהימה את ארסנל

הכניעה את התותחנים, שפתחו עם סול קמפבל, 1:3, ועלתה ל-16 האחרונות. גם מנצ'סטר סיטי עלתה עם 2:4 על סקאנתורפ

אחרי שהפכה פיגור 2:0 לניצחון 2:4 באמצע השבוע על בולטון על מנת לטפס לפסגת הפרמיירליג לראשונה מאז חודש נובמבר, התארחה הערב (ראשון) ארסנל באצטדיון הבריטניה אצל סטוק, בסיבוב הרביעי של הגביע האנגלי. לאחר שאמש לא קיבלנו הפתעות רבות או מרעישות במיוחד במפעל, הערב קיבלנו את המנה הדרושה של דרמה בגביע האנגלי, כשסטוק הוכיחה לארסנל ונגר שהרכב צעיר במיוחד לא תמיד יכול לעבוד במתכונת הזו. המאמן הצרפתי המוערך העלה, כמיטב המסורת, חבורה של ילדים בהרכב, שכלל בין היתר את קרייג איסטמונד (19), פרנסיס קוקלין (18, לו היתה זו בכורה העונה) וג'יי עמנואל-תומאס (19).

אלא שבין שלל היהלומים של ונגר, ניתן היה למצוא שם חדש-ישן שקשה לייחס לו את שם התואר "צעיר". סול קמפבל, בן ה-35, ערך הערב את הופעת הבכורה החדשה-ישנה בקבוצה החדשה-ישנה שלו, כשפתח במרכז ההגנה הלונדונית. "הסיבה שהוא הצטרף אלינו היא שהוא יעזור לנו לנצח משחקים, זה עד כדי כך פשוט. כשהוא בקרב, אתה יכול לסמוך עליו וזה חשוב במשחק גביע כמו היום", החמיא לבלם הוותיק ונגר.

אלא שעם כל הדיבורים ותשומת הלב לארסנל, היתה גם קבוצה נוספת הערב במשחק, והיא ראויה לכל המחמאות. סטוק פתחה בסערה, כאשר כבר בדקה השניה הוציא רורי דלאפ את אחת מהוצאות החוץ המפורסמות שלו, וריקרדו פולר ניצל יציאה רעה של פביאנסקי על מנת לנגוח פנימה ולקבוע 0:1 למארחת. ארסנל חזרה לעניינים לקראת הירידה להפסקה, כשדנילסון בעט היטב מחוץ לרחבה ואיזן ל-1:1. אלא שהערב החלומי של סטוק ופולר נמשך, ובדקה ה-78 שוב היה זה ראשו של החלוץ הג'מייקני שמצא את הרשת, הפעם לאחר בישול מצוין של ממאדי סידיבה מהאגף הימני. את הדובדבן על הקצפת שמה סטוק בדקה ה-86, כשדין ווייטהד שוב חשף את ההגנה המבולבלבת של ארסנל וקבע את תוצאת המשחק - 1:3 מרשים לחבורה הסימפטית של טוני פוליס.

סקאנתורפ יונייטד - מנצ'סטר סיטי 4:2

מנצ'סטר סיטי התארחה אצל סקאנתורפ יונייטד, ולא מעדה אחרי שניצחה 2:4. הפתיחה היתה של האורחים, שעלו ל-0:1 בדקה ה-3, לאחר חילופי מסירות שהסתיימו במסירה של רוביניו למרטין פטרוב, שבעט פנימה. בדקה ה-29 הגיע שוויון מפתיע של האורחים, כשפול הייס הרשית בבעיטת יעף. על הסף השריקה למחצית סיטי החזירה לעצמה את היתרון משער של נדום אונואה. בדקה ה-57 סיטי הגדילה את יתרונה ל-1:3 משער של סילביניו, אבל ספגה את השני שלה שלה משער עצמי של דריק בויטה בדקה ה-69. לבסוף היה זה רוביניו, אולי במשחקו האחרון בתכלת, שכבש בדקה ה-84 והבטיח ניצחון 2:4 לסיטי ומקום בשלב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully