וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: דוגמן כובש

רונאלדו כבש צמד ב-0:2 של ריאל על מלאגה, שהשיב את הפער מבארסה ל-5. 1:1 למאיורקה באספניול. חטאפה-את' מדריד 0:1

המחזור ה-19 והאחרון בסיבוב הראשון של הליגה הספרדית נערך היום (ראשון), כאשר בסופו נודע כי ריאל מדריד הצליחה להשאיר את פער חמש הנקודות מהמוליכה, ברצלונה, על כנו. הבלאנקוס של מנואל פלגריני אירחו את מלאגה האנדלוסית בסנטיאגו ברנבאו וניצחו 0:2 מצמד של דוגמן ההלבשה התחתונה של ג'ורג'יו ארמני, כריסטיאנו רונאלדו, במשחק המרכזי של יום ראשון, לאחר שברצלונה הביסה 0:3 את ויאדוליד ביום שבת. אגב, בחגיגה של רונאלדו פגם כרטיס אדום אותו ספג לאחר שפגע במרפקו בדאנה והורחק בדקה ה-70.

המחזור הפגיש גם לדרבי ישראלי את מאיורקה ודודו אוואט, שהתארחה בקטלוניה אצל אספניול ובן סהר. השוער פתח ושיחק 90 דקות בתיקו 1:1 עם הקבוצה הקטלאנית. ויאריאל חזרה לנצח כשגברה במשחק רב שערים 2:4 על סראגוסה האומללה. ולנסיה לא הצליחה לנצח את טנריפה בחוץ וסיימה עימה בתיקו נטול שערים, ראסינג סנטאנדר גברה 0:1 בחיחון על ספורטינג. אוסאסונה גברה בחוץ על חרז 1:2 בקרב תחתית. במשחק נוסף, חטאפה אירחה באלפונסקו קולוסיאום פרז את אתלטיקו מדריד בדרבי מדרידאי וגברה עליה 0:1.

ריאל מדריד - מלאגה 0:2

ריאל מדריד הגיעה למשחק נגד מלאגה, כאשר הפער בפסגה עמד של שמונה נקודות, לאחר הניצחון של ברצלונה על ויאדוליד (0:3), אבל הבלנאקוס, בראשותו של כריסטיאנו רונאלדו, הוכיחו שהרגליים שלהם לא רועדות כל כך מהר.

פלגריני העלה בהרכב את גאראי ואלביול כבלמים, ראמוס וארבלואה כמגנים, צ'אבי אלונסו ולסאנה דיארה קשרים אחוריים, כשההפתעה הגיעה עם הרכבתו של גוטי בקישור הקדמי, לצידם של רונאלדו וקאקה. בקדמת הקבוצה הוצב קארים בנזמה.

35 דקות עברו עד שרונאלדו כבש את הראשון שלו ושל ריאל, לאחר בישול של קאקה, ושבר בצורת קלה בליגה לאחר שלא הבקיע מאז 19 לדצמבר. ארבע דקות נוספות עבורו והפנומן הפורטוגלי, דוגמן ההלבשה התחתונה של ארמני, כבש את השני, אחרי בישול של גוטי, ובכך העלה את מניין כיבושיו בליגה לתשעה. בדקה ה-70 קלקל רונאלדו את החגיגה, כששלח מרפק לפניו של דאנה וספג כרטיס אדום.

ריאל מדריד מסיימת את הסיבוב הראשון בפער של חמש נקודות מברצלונה. בשבוע הבא תצא הקבוצה של פלגריני למשחק חוץ קשה מאוד בריאזור של דפורטיבו לה קורוניה, במטרה לעשות סיבוב טוב יותר מאשר הראשון כי ככה, כפי כשבארסה נראית, יהיה לה קשה ליטול ממנה את תואר האליפות.

אספניול - מאיורקה 1:1

הקבוצה האדומה מהאי המשיכה בזיג-זג שלה עם משחקי הבית והחוץ, כאשר הפעם היא סיימה בתיקו. דודו אוואט פתח בשערה של הקבוצה המפתיעה שהגיעה למשחק בקטלוניה, כאשר בן סהר פתח על ספסל אספניול ולא שותף. בדקה ה-49 פאבלו אוסבלדו כבש את השער הראשון במשחק, אלא שבורחה ואלרו איזן בפנדל (80) וחילק את הנקודות בין גרגוריו מנזאנו ומאוריסיו פוצ'טינו.

ויאריאל - סראגוסה 2:4

הצוללת הצהובה פתחה את העונה רע מאוד, התאוששה בצורה מעוררת כבוד, כשלאחרונה שוב קרטעה עם שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון ושתי נקודות בלבד. אבל באל מדריגל, מול הלפני אחרונה בטבלה, היא לא התקשתה לשוב למסלול הניצחונות ולהתקדם עוד קצת למעלה, אל עבר המקומות שמוליכים למפעלים האירופיים.

המשחק רב השערים נפתח כאשר כבר בדקה השלישית חואן קאפדווילה כבש, נילמאר (19) וג'וזפה רוסי (25) העלו את הקבוצה הביתית ליתרון מבטיח. אלא שאז, תוך שבע דקות, הצליחו האורחים לכבוש פעמיים ולהקפיץ את דפיקות הלב של האוהדים. אליסאו, המושאל מלאציו, כבש בדקה ה-75 כשלאפיטה הבקיע את השני. אבל אריאל איבגסה לא נתן הרבה מקוום לתקוות עבור האורחים, כששלוש דקות לסיום הבטיח את שלוש הנקודות של הצוללת הצהובה.

חטאפה - אתלטיקו מדריד

שתי הקבוצות נפגשו בקולוסיאום אלפונסו פרז לדרבי מדרידאי, והקבוצה המארחת הוכיחה שהיא, בינתיים, הקבוצה השנייה של העיר. מאנו דל מוראל, ששיחק בקולצ'ונרוס (2002-2006), כבש (39) לשער דויד דה חאה הצעיר, שהורכב במקומו של סרחיו אסנחו. פאולו אסונסאו מהאורחים הורחק בדקה ה-68. חטאפה עלתה למקום השמיני עם 30 נקודות, והיא עדיין היחידה בליגה שלא סיימה משחק בתיקו. אתלטי עדיין במקום ה-11 עם 23 נקודות.

משחקים נוספים:

טנריפה - ולנסיה 0:0

חרז - אוסאסונה 2:1
לחרז: מאריו ברמחו (22), לאוסאסונה: נאצ'ו מונראל (9), חאבייר קמונאס (83).

ספורטינג חיחון - ראסינג סנטאנדר 1:0
אלכסנדר גייחו (44).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully