וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: צ'אבי 8

שער נהדר של צ'אבי הוליך את ברצלונה ל-0:3 על ויאדוליד, והגדיל את הפער מריאל ל-8 נק'. לה קורוניה ניצחה את בילבאו

המחזור ה-19 שינעל את הסיבוב הראשון בליגה הספרדית נפתח כבר הערב (שבת), כשברצלונה, המחומשת בחוזהו החדש של גווארדיולה, דילגה בקלילות מעל לויאדוליד עם ניצחון חוץ 0:3, שהגדיל את הפער בינה ובין ריאל מדריד ל-8 נקודות. במשחקים נוספים, סביליה עצרה את הנפילה עם 0:1 ביתי קשה על אלמריה. דפורטיבו לה קורוניה גברה על אתלטיק בילבאו בבית, 1:3, אבל איבדה את פיליפה, שככל הנראה שבר את רגלו בזמן שכבש לזכותה את השער הראשון. מחר יינעל המחזור, כשריאל מדריד תארח את מלאגה, ותנסה לשמור את עצמה במירוץ, כדי לא לאבד את הקאטלנים.

ויאדוליד - ברצלונה 3:0

מצב הרוח במסדרונות הנואו קאמפ בשבוע האחרון היה מרומם במיוחד, לאחר שמאמן הקבוצה, פפ גווארדיולה זכה להארכת חוזהו בקבוצה. שחקני ברצלונה, שהביעו את שמחתם מהמלך בכלי התקשורת, תרגמו זאת הערב גם על המגרש, ושטפו לחלוטין את האורחים. ברצלונה לא הגיעה למצבים רבים בפתיחה, אבל אז הגיעו 2 דקות נהדרות של האורחים, ושני שערים נהדרים. בדקה ה-20 פרץ דני אלבס מהאגף הימני, הרים כדור, ומצא את צ'אבי ברחבה, ושבעט בנהדר מהאוויר כדי לקבוע 0:1.

לא חלפו שתי דקות, והתוצאה היתה כבר 0:2, כששוב אלבס היה במרכז העניינים. המגן שוב הגיח מהאגף, וניסה להרים כדור אל איברהימוביץ' ברחבה, אך במקום זה הכדור המסובב שלו הלך מעל לשוער, ופנימה. ברצלונה המשיכה את הקצב הנהדר גם במחצית השניה, כשבדקה ה-57 קיבל זלאטן איברהימוביץ' את הכדור ברחבה, המתין כמה שניות, ואז שלח פס נהדר למסי שפרץ פנימה, והארגנטינאי ירה בקלות את השלישי. עד לסיום ניסתה ברצלונה להגדיל את היתרון, אבל נתקלה בהגנתה של המארחים, ובכך היא מסיימת את הסיבוב הראשון כשהיא, לפחות כרגע, עם 8 נקודות מריאל.

סביליה - אלמריה 0:1

הקבוצה של מנולו חימנז לא הצליחה להבין מה עובר עליה לאחרונה, וכנראה שגם לא צוות הפסיכולוגים הענף שעובד במועדון. אחרי ארבעה הפסדים רצופים וניצחון אחד בלבד בשבעה משחקים, הצליחו האנדלוסים לאסוף שלוש נקודות קשות בבית מול אלמריה מהתחתית.

האורחת מהמקום ה-15 כבר החליפה מאמן וזה לא ממש סייע לה. הערב היא קיוותה לנצל את המשבר סביליה ולהפתיע ברמון סאנצ'ז פיחואן, אבל דווקא כוכבה בעונה שעברה, אלברו נגרדו, היה האיש שהעניש אותה בדקה ה-10, כשכבש בשמאל אחרי בישול של רנאטו הברזילאי. היתרון המזערי של סביליה הספיק לה עד לסיום, למרות יכולת לא מרשימה שגילתה לאורך המשחק. אולי מכאן היא תצא לדרך חדשה.

דפורטיבו לה קורוניה - אתלטיק בילבאו 1:3

אחרי שישה משחקים בהם רשמו רק ניצחון אחד, הצליחו המארחים להשיג 3 נקודות יקרות, שסייעו להם לא רק לעלות למקום הרביעי המשמעותי, אלא גם לבעוט בבילבאו, שעד לפתיחת המשחק היתה רחוקה מהם רק בנקודה. מחצית ראשונה מאופסת פינתה את עצמה לטובת יכולת מצויינת של המארחים, כשבדקה ה-49 העלה אותה פיליפה ליתרון, אבל במהלך הכיבוש נפל שוער בילבאו על רגלו, והמגן החל להתפתל מכאבים. פיליפה הוחלף, והובהל לבית החולים, שם, לפי דיווחים ראשוניים, נראה שהוא סובל משבר ברגל.

בלעדיו המשיכה דפורטיבו, ו-9 דקות מאוחר יותר הכפילה את יתרונה, כשג'וקה שלח בעיטה טובה, שהוסטה על ידי אחד ממגיני בילבאו, הטעתה את השוער, והלכה פנימה. בדקה ה-79 הצליחו האורחים לחזור מעט למשחק, כשמוניאין שלח כדור אל הרחבה, וקולוטו שלח את הכדור אל שערו הוא. אלא שדווקא כשהיה נדמה שאולי האורחים יצליחו לחזור ולמצוא את השיוויון, הכתה דפורטיבו בפעם האחרונה, כשבדקה ה-89 שלח ואלרון כדור אל הרחבה, ופאבלו אלבארז כבש בקלות מקרוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully