וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מדרום תפתח הטובה

נאפולי התבססה במקום הרביעי עם 0:2 על ליבורנו, אצלה התפטר המאמן. פאלרמו חמישיץ אחרי 0:3 מרשים על פיורנטינה

מספר שעות לפני משחק העונה בין אינטר למילאן, התקיימו היום (ראשון) במסגרת המחזור ה-21 של הליגה האיטלקית מספר משחקים עם השפעה רבה על המקומות המוליכים לאירופה. נאפולי התבססה במקום הרביעי בזכות ניצחון חוץ חשוב 0:2 על ליבורנו. לאחר ההפסד של הקבוצה מטוסקנה החליט המאמן סרסה קוסמי לעזוב את המועדון.

גם פאלרמו חלפה גם היא על פני יובנטוס בדרך למקום החמישי, אחרי 0:3 מרשים מול פיורנטינה. גם גנואה שוב בתמונה עם 0:2 על אטאלנטה, ואילו לאציו לא הצליחה לברוח מהתחתית עם 1:1 ביתי נגד קייבו.

ליבורנו - נאפולי 2:0

מאז תחילת אוקטובר, אז החליף וולטר מצארי את רוברטו דונאדוני כמאמן נאפולי, הקבוצה מהדרום לוהטת ולא מביטה לאחור. מאצרי ראה גם היום את שחקניו מנצחים ומבססים את מקומם הרביעי. ליבורנו, שניצחה והפסידה לסירוגין, הייתה אמורה לנצח על פי סטטיסטיקה זו, אך לא יכלה לנחישות של הנאפוליטנים, למרות שנתנה לה קרב רציני.

כריסטיאן מאג'יו, הווינר הגדול של הקבוצה בתקופת מאצרי, העניק לנאפולי את מלוא הנקודות עם שער אדיר מהאוויר בדקה ה-45, אחרי בישול של סלבטורה ארוניקה. מורגן דה סנקטיס שמר על היתרון, כשעצר פנדל של כוכב ליבורנו, כריסטיאנו לוקארלי, בדקה ה-54. דקה לסיום הורחק השוער המקומי אלפונסו דה לוצ'יה, וזה הספיק ללוקה צ'יגאריני לנעוץ את השני.

ההפסד של ליבורנו הספיק למאמן סרסה קוסמי, שהחליט להתפטר מהקבוצה. "התנאים לעבוד במועדון בצורה יצרנית לא קיימים", אמר קוסמי בהודעה שמסר. "זאת עקב חילוקי דעות עם הנשיא אלדו ספינלי. אני לא יכול להכין את הקבוצה כשהצוות המנהל של הקבוצה נתון בקונפליקט תמידי. עדיף לעצור זאת".

פאלרמו - פיורנטינה 0:3

עוד קבוצה שיצאה לדרך חדשה עם חילופי המאמנים אצלה, זו פאלרמו של דליו רוסי. היום ניצלו הסיציליאנים את המפגש עם פיורנטינה על מנת להצהיר כוונות לקראת ההמשך, ולברוח עד כדי ארבע נקודות יתרון על פני היריבה מפירנצה במאבק על הכרטיסים לאירופה. כוכב ההצגה של פאלרמו היה אבל הרננדז. החלוץ האורוגוואי בן ה-19 נגח לרשת בדקה ה-28 והשלים צמד נהדר בחלוף תשע דקות. איגור בודאן החליף את הרננדז בדקה ה-53, והרשית חמש דקות לאחר מכן את השלישי. ניצחון מרשים לפאלרמו.

לאציו - קייבו 1:1

כשהיא רק נקודה מעל הקו האדום ידעה לאציו כי היא חייבת לאסוף את הנקודות באולימפיקו מול קייבו ממרכז הטבלה. הבלם גוליילמו סטנדארדו, שהיה מסוכסך במשך תקופה ארוכה עם המועדון ואולץ להתנצל על מנת לחזור לסגל, הבקיע את שער היתרון בדקה ה-18, אחרי שהמשיך לרשת נגיחה ראשונה של חוליו קרוז במהלך כדור קרן. אלא שקייבו הצליחה להשוות, כאשר הסמל הגדול שלה, סרג'יו פליסייר, כבש מקרוב בדקה ה-77.

גנואה - אטאלנטה 0:2

החבורה הלא יציבה של גאספריני, שניצחה רק פעם אחת בתשעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, התאוששה מרצף התוצאות המאכזב וחזרה לחלק העליון של הטבלה. הארגנטינאים של גנואה, שלא ממש מרשימים העונה, הם אלה שדאגו לשלוש הנקודות. בדקה ה-18 סיים רודריגו פלאסיו מתפרצת קטלנית עם שערו השני העונה בליגה. הרנן קרספו הוותיק , שעשוי לעזוב את הקבוצה לפני סיום חלון ההעברות, נגח לרשת את השני בדקה ה-42 אחרי אסיסט של פלאסיו.

משחקים נוספים:

אודינזה - סמפדוריה 3:2
לאודינזה: אנטוניו די נטאלה (7 בפנדל), מאוריסיו איסלה (44). לסמפדוריה: ג'אמפאולו פאציני (27 בפנדל), ניקולה פוצי (57), פרנקו סמיולי (66)

בולוניה - בארי 1:2
לבולוניה: הנרי חימנז (54 ו-72). לבארי: פאולו בארטו (39)

סיינה - קליארי 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully