וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר ניצחה 0:2 את מילאן

למרות הרחקתם של סניידר ולוסיו, אלופת איטליה ניצחה 0:2 את מילאן בדרבי דלה מדונינה הלוהט, והגדילה את הפער ל-9 נקודות

בסיום המחזור השני, אי שם בסוף אוגוסט 2009, אף אחד במילאנו לא חלם שלדרבי הבא תהיה חשיבות כל כך מכרעת על מאבק האליפות. 0:4 הייתה התוצאה המוחצת לזכות האלופה אינטר, במפגש אותו אירחה מילאן שהייתה אז בצרות צרורות. מאז, מילאן התקדמה בצעדי ענק, התייצבה הודות לכושר הנהדר של רונאלדיניו ולחזרה להרכב של אלסנדרו נסטה, ולדרבי דלה מדונינה שנערך הערב (ראשון) היא הגיעה עם תחושה מסוימת של עליונות. בתום 90 דקות קצביות, מהירות ומרתקות, האבק שקע והתברר שהדרבי הלוהט של מילאנו שייך לאינטר, שניצחה 0:2.

רבים השמיצו את יכולתה של אינטר בתקופה האחרונה, אבל קבוצתו של ז'וזה מוריניו הצליחה לנצח את יריבתה הגדולה תוך תצוגת כדורגל קבוצתית הרואית, לאחר שנותרו בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-25 בעקבות הרחקתו של וסלי סניידר, ובתשעה שחקנים בתוספת הזמן לאחר הרחקת לוסיו. ז'וליו סזאר היה הכוכב הגדול של האלופה, עם סדרת הצלות מרשימה, שהגיעה לשיאה בתוספת הזמן, אז הדף נפלא פנדל של רונאלדיניו.

רק שש נקודות הפרידו בין שתי המילאנזיות לפני שריקת הפתיחה, כאשר למילאן במקום השני יש משחק חסר (מול פיורנטינה) והיא נמצאת בכושר מעולה עם שלושה ניצחונות רצופים והפסד אחד בלבד מאז ספטמבר. אבל מולה התייצבה אינטר של ז'וזה מוריניו, שעדיין לא חווה הפסד ליגה ביתי כמאמן הנראזורי. גם הדרבי ה-100 אותו אינטר מארחת בליגה, הסתיים כשהוא צבוע שחור-כחול. באינטר ידעו כי ניצחון יעניק להם מקדמה ענקית לקראת סקודטו נוסף, והשאירו את מילאן, שניצחונה האחרון על הנראזורי הושג בספטמבר 2008, מתוסכלת.

אנדראה פירלו, דייויד בקהאם ורונאלדיניו חסרו את המחץ שאפיין אותם בשבועות האחרונים, ואילו אינטר הציגה משחק מסודר בהגנה, שהקשה על היריבה והותיר את הרשת של סזאר נקייה. שיתוף הפועלה בין פאנדב למיליטו היה נהדר, ואין ספק שלמוריניו יש כלים נוספים בהתקפה, נוסף על סמואל אטו, כלים שיכולים להפוך את התקפת הנראזורי לקטלנית.

מהלך המשחק

מילאן חסרה את אלסנדרו נסטה בהגנה, וזה הורגש כבר בדקות הפתיחה. בדקה ה-2 שיגר וסלי סניידר בעיטה אדירה, שנעצרה במשקוף שערו של דידה, ומילאן ניצלה מספיגת שער כבר בפתיחה. אינטר המשיכה בלחץ ובדקה ה-10 באה על שכרה. אינאציו אבאטה לא הצליח להרחיק כדור פשוט שהגביה גוראן פאנדב, דייגו מיליטו השתלט על הכדור, חדר לרחבה ובעט שטוח לפינה הרחוקה, וקבע 0:1 למארחת אינטר. הסן סירו רעד לראשונה. בדקה ה-25 ספג לוסיו כרטיס צהוב, סניידר לא אהב את החלטת השופט, מחה בפניו, וספג כרטיס אדום על התנהגותו. אינטר נותרה בעשרה שחקנים, כשעל השעון יותר מ-60 דקות משחק. עד לשריקה למחצית מילאן שלטה בשדה, אך לא תרגמה זאת למצבים קורצים לצד שערו של ז'וליו סזאר.

את המחצית השנייה פתחה מילאן בסערה. קלרנס סיידורף נגח היטב בדקה ה-47 אך סזאר הדף, ומיד אחר כך רונאלדיניו בעט וולה מחוץ לרחבה והכדור חלף בסמוך לקורת שערה של אינטר. דייגו מיליטו ניסה להפתיע את דידה במתפרצת (דקה 55), אבל שוער מילאן היה במקום. בדקה ה-63 אינטר כמעט והכפילה את יתרונה, כשמיליטו הכניס כדור עומק נפלא לפאנדב, שהקשית מעל דידה, אך לרוע מזלו ולרוע מזלם של הנראזורי, הכדור פגע בקורה. בדקה ה-65 הצדק נעשה, ואינטר כבשה את השני שלה, בזכות בעיטה חופשית מושלמת שבעט גוראן פאנדב מ-20 מטרים. אינטר, בעשרה שחקנים, הובילה 0:2 והסן סירו רעד

בפעם השנייה. מילאן, ששלטה ברוב דקות המחצית השנייה, לא גילתה שמץ מיכולתה בשבועות האחרונים, וגם כשמרקו בוריילו בעט נפלא בסיבוב מחמישה מטרים, סזאר היה שם כדי להדוף לקרן. בתוספת הזמן לוסיו ספג צהוב שני ובעקבותיו אדום, על נגיעת יד ברחבה. רונאלדיניו בעט את הפנדל, אבל סזאר זינק לפינה הנכונה, והדף לקרן. אינטר אמנם לא כבשה, אבל הסן סירו רעד בפעם השלישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully