וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "אנחנו משחקים טוב כמו בעונה שעברה"

בברצלונה ציינו סיבוב שלם ללא הפסד, אבל המאמן הזכיר: "יש עוד הרבה משחקים". בלה קורוניה: פיליפה גמר את העונה

ברצלונה שוב עשתה את זה בקלות ושוב העבירה את כל הלחץ לריאל מדריד. הבלאוגרנה הביסו אמש (שבת) 0:3 את ויאדוליד הכנועה בחוץ והגדילו את הפער מהבלאנקוס לשמונה נקודות, כשכעת מדריד חייבת ניצחון על מלאגה כדי לשוב לפער סביר מהפסגה. אם לא די במצב המצוין בטבלה, בברצלונה ציינו אמש בפעם הראשונה בהיסטוריה של המועדון את סיום הסיבוב הראשון ללא הפסד.

"אנחנו משחקים טוב כמו בעונה שעברה", אמר פפ גווארדיולה המרוצה בסיום, "אין שום דבר רע בלסיים את החצי הראשון של העונה ללא הפסד, אבל צריך לזכור שיש עוד הרבה משחקים עד סיום העונה. בשנה שעברה בשלב הזה היה לנו פער של 12 נקודות ואסור לשכוח שיש לנו עוד משחק בברנבאו העונה. בעונה שעברה סיימנו את הסיבוב הראשון עם 50 נקודות והעונה יש לנו 49. אנחנו עדיין על אותו מסלול".

מי שלא התכוון להסתיר את השמחה היה הנשיא ז'ואן לאפורטה, שבעוד כמה חודשים יעזוב את כסאו התייחס להארכת חוזהו של גווארדיולה: "אני אמשיך ליהנות מהקבוצה הזו. אנחנו חייבים את להמשיך עם הלך הרוח הזה ולהיות נאמנים לסגנון שלנו. אני מאוד מרוצה מהניצחון ומהמאזן שלנו".




פיליפה גמר את העונה

מגינה השמאלי של דפורטיבו לה קורוניה, פיליפה, שבר אמש את קרסולו הימני במשחק הניצחון של קבוצתו 1:3 על אתלטיק בילבאו. הברזילאי כבש את השער הראשון במשחק, כשהוא הקדים את השוער האורח גורקה איראיזוז בדרך לשער, אבל תוך כדי הכיבוש רגלו נתקעה מתחת לשוער.

פיליפה נלקח על אלונקה בזמן שחלק מחבריו לקבוצה למאמנו, מיגל אנחל לוטינה, אוחזים את ראשיהם. משם הוא הובל לבית החולים ולוטינה אמר מאוחר יותר לכלי התקשורת: "זו מכה גדולה בשבילו ובשביל כולנו. היו לו תקוות גדולות להיכלל בסגל של נבחרת ברזיל למונדיאל השנה".

המגן הברזילאי בן ה-24 זכה לזימון בכורה למדים הלאומיים באוגוסט האחרון והעונה נחשב לשחקן הטוב ביותר של דפור. היכולת שלו אף הביאה אותו להיות מקושר בימים האחרונים לריאל מדריד, שמחפשת מגן שמאלי טבעי. כרגע לא ברור כמה זמן הוא ייעדר, אבל אין כל ספק שהוא סיים את העונה. אגב, שחקני דפור חגגו את שני השערים הבאים שלהם במשחק בהנפת שלוש אצבעות, שהרי פיליפה נושא את הספרה 3 על הגב.



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully