וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "איך לא הרחיקו את טבז?"

נמשכת המלחמה במנצ'סטר, פרגוסון טוען: "טבז אמור להיות מורחק מהגומלין בגביע הליגה". ורון חושף: גם אני הכיתי את נוויל

לא מעט מחמאות הלכו אמש (שבת) במנצ'סטר יונייטד, איך לא, לווין רוני. החלוץ, שכבש ארבעה שערים ב-0:4 הענק של האלופה על האל סיטי סידר ליונייטד את המקום הראשון, למרות שלקבוצה יש משחק עודף על פני ארסנל ושניים יותר מצ'לסי, שנמצאת במקום השלישי עם שתי נקודות מתחתיה.

"ארבעת השערים של רוני הם מבחינתי שיא המשחק", אמר אלכס פרגוסון, והחמיא לחלוץ שלו. "הוא נמצא בפורמה מצוינת של כיבוש שערים". למרות זאת, מצא פרגי גם סיבה לפאסימיות, כשאמר: "שיחקנו כדורגל טוב בפרקים מסוימים, עשינו שטויות בפרקים אחרים ולקחנו סיכונים ולמעשה היינו צריכים להיענש על זה על ידי האל. ב-20 הדקות הראשונות שיחקנו טוב, אבל הורדנו את הרגל מהגז ובמחצית השנייה היו להאל הזדמנות או שתיים טובות".

בצ'לסי גם כן נהנו מניצחון השבת, ודילגו לשמינית הגמר בגביע אחרי 0:2 על פרסטון, אחרי שניקולא אנלקה ודניאל סטארידג' עשו את העבודה. "הם גרמו לנו לעבוד קשה", אמר ג'ון טרי בסיום, "במיוחד במחצית הראשונה. זה גביע, וזה כל מה שזה. האוהדים".

לשאלה כיצד מגיעים לגמר שלישי בארבע השנים האחרונות, הוסיף הבלם: "כן, אני מחכה לזה. ראיתי את התמונות של השנה שעברה. זה יום מדהים. חשוב שכשאתה מגיע למגרשים כמו אלה והקבוצות הקטנות נותנות פייט, שנבוא ונעשה את העבודה הנכונה מבחינתנו".

היסטוריה לסכסוך האנגלי-ארגנטינאי

בינתיים במנצ'סטר כבר מתכוננים לדרבי במסגרת חצי גמר גביע הליגה שייערך ביום רביעי, ואלכס פרגוסון טוען כי קרלוס טבז חייב להיות מושעה מהמשחק. כזכור, טבז הלהיט את האווירה במנצ'סטר אחרי שטען בראיון כי גארי נוויל הוא "אידיוט וחנפן" והרתיח את פרגוסון, שטוען כי הארגנטינאי אמור היה להיות מורחק מהמשחק הקודם, שהסתיים בניצחון 1:2 לסיטי מצמד של הארגנטינאי. "ראיתם את התיקול הזה?", שאל פרגוסון אתמול את הכתבים, "הוא היה רחוק מהכדור, אבל אפילו לא קיבל צהוב".

האמירות של פרגוסון מגיעות זמן קצר אחרי שההתאחדות ביקשה מהקבוצות לגלות איפוק לקראת המשחק. "מה הם מתערבים, זה בכלל עניין של הליגה", זעם פרגוסון, "לעזאזל, מה הצעד הבא? טבז היה צריך להיות מורחק, אבל חוץ מזה, לא קרה הרבה במשחק".

אפרופו הסכסוך של נוויל מול טבז, מתברר כי אין זו הפעם הראשונה שבה נוויל מתעמת מול נציג מהמדינה הדרום אמריקאית. שחקן היונייטד לשעבר חואן סבסטיאן ורון מספר כי התקוטט עם המגן כשהשנניים שיחקו יחד: "באחת מהפעמים בחג המולד יצאנו כל חברי הקבוצה לחגוג, ואני הזמנתי את חברי נבחרת הראגבי הארגנטינאית אגוסטין פיצ'וט ופליפה קונפומי להצטרף אלינו, כי באותו הזמן הם שיחקו באותו הזמן באנגליה.

"לקחתי את המיקרופון בבר והתחלתי לשיר 'ואמוס ארגנטינה', נוויל בתגובה התחיל לשיר למען אנגליה, אז הכיתי אותו עם המיקרופון בראש, והיה שם קרב גדול ביני, פיצ'וט וקונטפומי לבין האנגלים. היה דם בכל מקום".

עדכון ראשון: 23.1, 23:33
עדכון אחרון: 24.1, 10:09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully