וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: האל תפריעו לו

ווין רוני הלוהט הפציץ רביעיה ב-0:4 של יונייטד על האל. בגביע: צ'לסי גברה על פרסטון 0:2, לידס כפתה על טוטנהאם משחק חוזר

הימים הם ימי גביע באנגליה. לאחר שעולה אחת כבר נקבעה לגמר גביע הליגה (אסטון וילה) ואחרת עשתה צעד גדול לשם (מנצ'סטר סיטי) היום (שבת) מעניקה לנו הממלכה את הסיבוב הרביעי של הגביע האנגלי, וכרגיל, נמצא שם כמה מפגשים פיקנטיים ומעניינים. מלבד משחקי הגביע נערך הערב גם משחק אחד מהמחזור ה-23 בפרמיירליג, כאשר מנצ'סטר יונייטד מחצה בביתה 0:4 את האל המסכנה, עם רביעיה ענקית של ווין רוני. השדים האדומים שבים, הגם באופן זמני, לפסגת הפרמיירליג.

במוקד משחקי הגביע התארחה לידס אצל טוטנהאם ולמרות שהיא לא ניצחה, היא עשתה הפתעה גדולה עם 2:2 בזכות שער בדקה ה-96 ומשחק חוזר באלנד רואד. עוד לפני כן צ'לסי עלתה אחרי 0:2 קל בחוץ על פרסטון, בעוד פורטסמות הפכה פיגור ביתי מול סנדרלנד ל-1:2 נאה, ואסטון וילה, שנמצאת במומנטום מוצלח, הכניעה את ברייטון עם 2:3 ביתי. בולטון לא נתקלה בבעיות גדולות מדי מול שפילד יונייטד וניצחה 0:2, בעוד בירמינגהאם הנפלאה ניצחה גם בליברפול, 1:2 את אברטון.

מנצ'סטר יונייטד - האל 0:4

הניצחון 2:4 של ארסנל על בולטון ביום רביעי העלה את התותחנים לפסגת הפרמיירליג, והוכיח שוב כי הצמרת האנגלית פתוחה לרווחה. אחרי המשחק הערב, הליגה קיבלה מוליכה שלישית תוך ארבעה ימים, אך עם זאת מדובר באופן זמני בלבד כרגע, כאשר לשדים האדומים ממנצ'סטר יש משחק עודף על ארסנל ושניים על צ'לסי. זהו נצחונה השמיני של האלופה ב-11 המשחקים האחרונים, כאשר מנגד רושמת האל משחק שמיני ברציפות ללא ניצחון.

השדים האדומים פתחו בסערה, כאשר כבר בדקה השמינית ניצל ווין רוני הדיפה נוראית של בועז מייהיל לבעיטה של פול סקולס, כדי להבקיע מתוך הרחבה ולקבוע 0:1, במה שהיה שערו התשיעי בעשרת המשחקים האחרונים. רוני לא עצר, כשם שהוא לא ממש עוצר בשבועות האחרונים, ובדקה ה-82 הכניס דארן גיבסון כדור עומק מצוין לחלוץ נבחרת אנגליה, שבעט חזק אל הרשת העליונה על מנת לקבוע 0:2.

אלא שיונייטד לא עצרה שם, וגם רוני עצמו לא נח. ארבע דקות מאוחר יותר פרץ נאני מצוין באגף ימין, הגביה לרחבה, ורוני הלוהט נגח נהדר לפינה. זהו? גמור? ממש לא. שלוש דקות בתוך תוספת הזמן שם החלוץ האדיר את הדובדבן על הקצפת, כשסיים בקלילות הזדמנות נוספת בתוך הררחבה. המארחת עלתה הערב ללא דימיטאר ברבאטוב והסתדרה בקלילות, אך הסיפור הגדול היה דווקא זה של מי שכן חזר להרכב - ריו פרדיננד, ששב למגרשים אחרי שלושה חודשי היעדרות. בלם נבחרת אנגליה השלים 90 דקות, ועזר לקבוצתו לטפס חזרה למקום שהיא מכירה כל כך טוב.

פרסטון - צ'לסי 2:0

פרסטון ניצחה בסיבוב הקודם 0:7 מדהים את קולצ'סטר, וכרגע נדמה כאילו הגעתו של דארן פרגוסון (הבן-של) לתפקיד מנג'ר הקבוצה, מסתמנת כהצלחה, אבל למרות שהמשחק נערך בדיפדייל העתיק שלה, מול יציעים גדושים ב-23,119 אלף אוהדים, הבדלי הרמות היו גדולים ונראו כבר מהפתיחה.

צ'לסי שלטה במשחק מהדקה הראשונה והשוער המארח, אנדרו לונרגן, עצר את ז'ירקוב ואנלקה פעמיים, אבל בדקה ה-37 דבר כבר לא עזר. ניקולא אנלקה, שפורח בשבועות האחרונים, קיבל כדור בפינה השמאלית של הרחבה, חתך ימינה ושלח בעיטה שטוחה שפגעה קלות בשחקן יריב, הטעתה במעט את השוער והסתיימה ברשת. פרסטון לא נשברה ואחרי שלוש דקות הייתה קרובה להשוות, אלא שכריס בראון, שהגיע ראשון לכדור שנהדף על ידי הילאריו, החמיץ מתוך רחבת החמש

למחצית השנייה עלתה צ'לסי כשהיא נחושה להכריע את המשחק ובתוך שתי דקות היא עשתה את זה כשג'ון טרי נגח חזק מקרוב אחרי קרן, לונרגן לא הצליח לקלוט ודניאל סטארידג' עט על הכדור החוזר ודחק מקרוב את ה-0:2. הלונדונים היו קרובים מספר פעמים לשער השלישי, אבל הפעם לונרגן היה במקום או שסטארידג' וקול פיספסו במעט את המסגרת ועם ניצחון קל, אנצ'לוטי ושחקניו עלו לשמינית הגמר.

טוטנהאם - לידס 2:2

הסינדרלה של הסיבוב השלישי חיפשה את נעל הזכוכית גם בסיבוב הרביעי של הגביע האנגלי, הפעם באצטדיון גדול אחר - וויט הארט ליין ולמרות שלא ניצחה, כפתה על יריתה מהפרמיירליג תיקו יקר ויוקרתי ומשחק חוזר באלנד רואד.

ג'רמיין בקפורד, שכבש את שער הניצחון באולד טראפורד, שוב היה הגיבור של לידס, עם שני שערי שוויון. פיטר קראוץ' העלה את התרנגולים הערב ל-0:1 בדקה ה-42, אבל בקפורד השווה בדקה ה-52. טוטנהאם הייתה טובה יותר וגם השיגה את השער שהגיע לה בדקה ה-76, אחרי שרומן פאבליוצ'נקו סיים מהלך קבוצתי מבריק, אבל דווקא אז הרשו הלונדונים ליריבתם לתקוף ובקפורד הוכשל על ידי מייקל דוסון בדקה ה-95 ושש דקות בתוך תוספת הזמן קבע 2:2 ומשחק חוזר, הפעם בבית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

אסטון וילה - ברייטון 2:3

לאחר שהעפילה לגמר גביע הליגה באמצע השבוע עם ניצחון 4:6 משוגע לחלוטין על בלקבורן, צלחה הערב החבורה של מרטין אוניל גם את מפעל הגביע הבכיר, על אף הרכב חסר וצעיר. נייתן דלפונסו בן ה-18 הקפיץ את הקהל המארח כבר בדקה החמישית, ועל אף שברייטון החביבה הצליחה להשוות עם טומי אלפיק בדקה ה-41, המחצית השניה היתה שייכת לקבוצה הלוהטת מבירמינגהאם, שנעזרה בשערים של אשלי יאנג (48) ופביאן דלף (63) על מנת לסגור עניין, ולהעפיל גם היא לשמינית הגמר. ניקי פורסטר בן ה-36 רק צימק בתוספת הזמן עבור השחפים.

פורטסמות - סנדרלנד 1:2

במשחק על טהרת הפרמיירליג קיווה אברהם גרנט לשאוב קצת עידוד ומומנטום, ולשים את שלל הצרות הכלכליות של קבוצתו בצד. אחרי שנזקקו להארכה כדי להתגבר על קובנטרי בסיבוב הקודם, ולאחר שביטל את מסיבת העיתונאים המסורתית של הקבוצה, ביצעה הערב פומפי מהפך נאה מול החתולים השחורים של סטיב ברוס, על מנת להעפיל לשלב הבא. דארן בנט עוד העלה את סנדרלנד ליתרון 0:1 בדקה ה-15, אלא שג'ון אוטקה הגיב פעמיים - פעם בדקה ה-42, כדי לאזן, ופעם בדקה ה-57, כדי להשלים את המהפך ולקבוע את תוצאת המשחק. סנדרלנד רושמת משחק תשיעי ברציפות ללא ניצחון. טל בן חיים לא שותף בשורות פומפי.

בולטון - שפילד יונייטד 0:2

לשם שינוי, אואן קוייל לא פגש הערב את ארסנל. המנג'ר שהגיע מברנלי היה על הקווים בשני משחקים של בולטון עד כה, שניהם מול התותחנים, שניהם הסתיימו בהפסד. הערב הוא רשם ניצחון בכורה בתפקיד מול הקבוצה מליגת המשנה, כששערים של גרטר ראפן סטיינסון בדקה ה-48 ויוהאן אלמנדר בדקה ה-84 עשו לוונדררס את העבודה. תמיר כהן פתח בהרכב בולטון ושיחק 90 דקות.

אברטון - בירמינגהאם 2:1

משחק נוסף על טהרת הפרמיירליג העמיד במרכזו שתיים מהקבוצות החמות באנגליה, שחיפשו להאריך את רצף המשחקים ללא הפסד. מצד אחד אברטון עמדה ערב המשחק על שישה, אלא שמנגד, בירמינגהאם לא הפסידה מאז אוקטובר, ובמספרים זה יוצא 14 רצופים ללא הפסד. דייויד מויס אמנם העניק קרדיט להרכב שניצח את סיטי בשבוע שעבר, אלא שהחבורה הלוהטת של אלכס מקליש ממשיכה להרשים, ושערים של כריסטיאן בניטז (7) ובארי פרגוסון (40) עזרו לה לעלות לשמינית הגמר. לאון עוסמן רק צימק לטופיז בדקה ה-56, אך זה לא הספיק.

משחקים נוספים:

נוטס קאונטי - וויגאן 2:2
לנוטס קאונטי: לי יוז (26), בן דייויס (41). לוויגאן: ג'ייסון סקוטלנד (52), בן ווטסון (83)

אקרינגטון סנטלי - פולהאם 2:1
לאקרינגטון: מייקל סיימס (25). לפולהאםL אריק נבלנד (21), דמיאן דאף (59).

סאות'המפטון - איפסוויץ' 1:2
לסאות'המפטון: ווין תומאס (31), מיכאיל אנטוניו (74). לאיפסוויץ': פבלו קואנגו (90).

ווסט ברומיץ' - ניוקאסל 2:4
לווסט ברומיץ': יונאס אולסון (17), גרהאם דורנס (31, 72), ג'רום תומאס (76). לניוקאסל: אנדי קארול (62, 90).

וולבס - קריסטאל פאלאס 2:2
לוולבס: דייויד ג'ונס (37). רונאלד זובאר (84). לפאלאס: אלן לי (3), דרן אמברוז (49).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully