וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "אני יכול לספוג את הכל"

23.1.2010 / 21:43

המאמן הגיב לדרישות חלק מאוהדי ירושלים להתפטרותו אחרי הניצחון הדרמטי על מכבי חיפה. אשכנזי: "זאת היתה שלומיאליות"

מגד גוזני

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

המשחק שפתח הערב (שבת) את המחזור ה-11 סיפק לנו דרמה שלא ראינו כבר זמן רב, כשהפועל ירושלים רשמה ניצחון 81:82 על מכבי חיפה בעזרת מהפך משוגע בשניות הסיום. אחרי שכבר הוליכו ב-14 נקודות ברבע השלישי שמטו הירושלמים את היתרון ואיפשרו לאורחים מהכרמל לתפוס את היתרון ברבע האחרון, לפני שאורי קוקיה דחק פנימה ריבאונד ענק 2.7 שניות לסיום וקבע את תוצאת המשחק, שמנעה מהאדומים לצלול למשבר.

קוקיה: "זה סל ניצחון ראשון בקריירה שלי"

למרות הניצחון קראו עשרות מאוהדי ירושלים לגיא גודס להתפטר בעקבות היכולת של הקבוצה לאחרונה, והמאמן אמר בסיום: "אני לא מתייחס לקריאות של הקהל, כל אחד צריך לעשות מה שהוא חושב לנכון. לי חשוב לתמוך בשחקנים שלי ברגעים האלה, אני יכול לספוג את הכל, זה התפקיד של המאמן. הכי חשוב לי להגן על השחקנים שלי".

על המשחק עצמו אמר גודס: "התחלנו את המשחק מצוין, שלטנו בקצב, היינו אגרסיביים בריבאונד, התקפית שיחקנו נכון. הרבע השלישי היה של חיפה, הם עלו אגרסיבי, שיחקו חזק, ואנחנו הורדנו הילוך, במחשבה שעוד מעט ניתן את הגז. במשחקים צמודים במלחה הלחץ יהיה עלינו. זה משחק שצריך לקחת אותו בציפורניים, וכמו שבני השרון כמעט ניצחו אותנו, עשינו אותו דבר. זה הרבה מזל, אבל זה היופי של כדורסל. לפעמים צריך לנצח בצורה הזאת".

גיבור הערב, אורי קוקיה, שקלע שתי נקודות בלבד אבל שמר אותן לרגע הנכון, אמר בסיום: "אני לא זוכר סל ניצחון אחר שלי, אז נראה לי שזה סל ניצחון ראשון בקריירה. התחלנו את המשחק טוב מאוד, יוגב נכנס והיה מצוין, אבל חיפה עיקשת והיא קבוצה טובה מאוד. היה צמוד עד הסוף, והיה נראה שזה לא הולך לכיוון שלנו, אבל טרה בריבאונד גדול השאיר אותנו במשחק ואז הגיע הסל שלי".

אשכנזי: "קונה סיבוב כזה גם בסיבוב הבא"

המאמן המפסיד, אבי אשכנזי, התייחס בסיום לאיבוד היתרון המאוחר של קבוצתו: "זאת הייתה שלומיאליות, לא יכולנו להיות יותר קרובים מזה. הבעיה הייתה סגירה לריבאונד בסוף, אני חושב שירושלים גילו הרבה נחישות בפוזשנים האחרונים, לקחת שני ריבאונד התקפה זה לא מה שהיינו צריכים לעשות. אני קונה סיבוב כזה גם בסיבוב הבא".

עידו קוז'יקרו, שהצטיין בחיפה עם 23 נקודות, אמר: "זה מתסכל מאוד, אבל אני גאה בצורה שבה שיחקנו עם אופי, באחד המקומות הכי קשים שיש בארץ, מול קבוצה מצוינת. יש לנו הרבה שחקנים צעירים, ונתנו לעצמנו שיעור איך אנחנו צריכים לתפקד במינוס 15, למרות ההפסד הכואב מאוד, אני יוצא מפה אופטימי. המטרה להגיע לפיינל פור בשיאנו, זה החלום של כולנו. אני מקווה שנסיים אותו הלכה למציאות. הפיינל פור נראה כמו פסגת האוורסט, אנחנו צריכים עוד לכבוש את החרמון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully