וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "אף שחקן לא ביקש לעזוב, להיפך"

מאמן פורטסמות ממשיך להפגין אופטימיות למרות המצב הכלכלי והאיסור להחתים שחקנים. ג'ון אושיי גמר את העונה

יומיים לפני חזרתה של פורטסמות למגרשים אחרי השבתה ארוכה בגלל מזג האוויר הקשה בדרום אנגליה למשחק מול סנדרלנד בסיבוב הרביעי של הגביע האנגלי מול סנדרלנד בשבת, התייחס היום (חמישי) אברהם גרנט לשמועות הגוברות על העזיבה הצפויה של מרבית מכוכביו בעקבות המשבר הכלכלי הקשה של הקבוצה.


"אף שחקן לא ביקש לעזוב, להיפך", אמר גרנט. "כל השחקנים הראו מחויבות מלאה. אני מאוד אוהב ומעריך את זה. בדיוק בגלל זה אני מבקש מהפרמיירליג לשקול מחדש את חרם ההעברות שמוטל עלינו. אני יכול לוותר בתירוץ של 'זה לא המצב שחשבתי שיהיה' ולעזוב, אבל אני רוצה לעשות את העבודה שלי בכדורגל. עכשיו חזרנו להתאמן במגרש שלנו והאימונים היו טובים מאוד, אבל אנחנו רוצים לחזור לשחק. הדחיות האחרונות היו מתסכלות עבור כולם, כי אנחנו בענף הזה כדי לשחק, ועכשיו אנחנו לגמרי עם הראש במשחק מול סנדרלנד".

כזכור, נועלת הטבלה עומדת בפני פירוק אפשרי, לאחר שבית המשפט העליון בלונדון דחה את ערעור הקבוצה על הסכום אותו היא חייבת לרשות המיסים הבריטית, שנעמד בכ-7.5 מיליון ליש"ט. אם כל זה לא היה מספיק, הרי שעתה מצטרף צד נוסף לחגיגה, כשאודינזה האיטלקית הודיעה כי היא מתכוונת לתבוע את המועדון הבריטי, בטענה שלא העביר לה את הסכום המלא עבור סולי מונטארי הגנאי.

פורטסמות רכשה את מונטארי ב-2007 תמורת 7 מיליון ליש"ט, אך כלי התקשורת בבריטניה מפרסמים כי היא עדיין חייבת לאילטקים קרוב ל-4 מיליון ליש"ט, שלא שולמו מעולם. "אנו מאשרים כי פנינו לבית המשפט לבוררות בספורט עבור אי התשלום על מונטארי", הודיע דובר אודינזה היום. מונטארי מאז כבר חזר לליגה האיטלקית, והוא משחק כיום באינטר. הבעיות הללו כאמור מצטרפות לשורה של חובות ואי תשלומים של פורטסמות, כשגם תביעתו של סול קמפבל, שטוען כי המועדון עדיין חייב לו כספים, עדיין ממתינה לפתרון.

ג'ון אושיי גמר את העונה

מצב הרוח במנצ'סטר יונייטד אחרי ההפסד בדרבי לסיטי, בחצי גמר גביע הליגה נותר שפוף גם היום, כשנודע כי שחקן הקבוצה, ג'ון אושיי ככל הנראה סיים את העונה. כזכור, פציעתו של אושיי היתה טראומטית, לא רק בגלל חומרתה, אלא בגלל התזמון שלה- במשחק השני במסגרת פלייאוף העלייה למונדיאל מול צרפת, ממנו הודחה אירלנד בצורה מעוררת מחלוקת. אושיי עבר טיפולים רבים במטרה להחזירו לפעילות עוד העונה, אלא שעתה מנג'ר הקבוצה, אלכס פרגוסון, מצהיר כי ככל הנראה זה כבר לא יקרה.

"יש לו פציעה נוראית כרגע", אמר פרגוסון. "זו מסוג הפציעות הבלתי רגילות. הבעיה היא שקרישי הדם שלו נקשרו זה לזה, וכשזה קורה, ישנו תהליך ארוך מאוד עד שזה נרפא. לכן נראה שהוא יחמיץ את המשך העונה", כך לפי הסקוטי. "זוהי מכה קשה לבחור", המשיך פרגוסון, "וגם לקבוצה שלנו, כי הוא מסוגל לשחק בכל מקום על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully