וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטסמות מתקרבת להליך פירוק

ביהמ"ש העליון בלונדון דחה את ערעור המועדון בנוגע לסכום אותו הוא חייב למס הכנסה. דיון מכריע נקבע ל-10 בפברואר

פורטסמות התקרבה היום (שלישי) צעד נוסף בדרך להליכי פירוק לאחר שבית המשפט העליון בלונדון דחה את ערעור הקבוצה על הסכום אותו היא חייבת לרשות המיסים הבריטית ושנעמד בכ-7.5 מיליון ליש"ט. דיון נוסף ומכריע בעניין נקבע ל-10 בפברואר ואחריו עשויה פומפי להפוך למועדון הראשון בפרמיירליג שנכנס להליך של פירוק.

פורטסמות מצויה בקשיים כלכליים כבר חודשים ארוכים ובלאחרונה אף לא שילמה משכורות לשחקניה בשלוש הזדמנויות שונות. בשבוע שעבר החליטה הנהלת הפרמיירליג לחלק 7 מיליון ליש"ט שהיו אמורים לעשות את דרכם לקבוצה בזכות זכויות שידור, לקבוצות להן היא חייבת כסף. בנוסף, הנהלת הליגה הטילה לפני מספר חודשים חרם האוסר על המועדון לרכוש או להחתים שחקנים חדשים.

בתוך כך, ביממה האחרונה נמשכה חרושת השמועות סביב מכירתם של חלק משחקני הקבוצה כשדייויד ג'יימס הוזכר כמועמד לסנדרלנד, יונאס קאבול ממשיך להיות מקושר למספר קבוצות שונות באנגליה וצרפת ובנפיקה וברמינגהאם הוזכרו כמי שמעוניינות לרכוש את נאדיר בלחאדג'. בפורטסמות לא ירוויחו רק ממכירתם של השחקנים, אלא גם מהחסכון במשכורותיהם ונראה שבפני ראשי המועדון לא תהיה ברירה אלא לקבל הצעות על שחקנים בכירים.

  • עוד באותו נושא:
  • פורטסמות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully