וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורסמן: "אני לא משיח, השחקנים נותנים את הנשמה"

18.1.2010 / 21:47

מאמן חולון חגג ניצחון בכורה, כשגבר על נהריה: "הרוח של הקבוצה חיובית. המטרה להישאר בליגה". ג'ינו: "מאוכזב מאוד"

מנהלת ליגת העל בכדורסל

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מי שהיה הערב (שני) באולם הפחים בחולון, וודאי יכול היה להריח ריח של שינוי באוויר. זה לא רק הניצחון 73:82 על עירוני נהריה, במה שהיה הנצחון הראשון של מיקי דורסמן מאז שב לתפקיד מאמן מחזיקת הגביע; חולון בעיקר הציגה הערב לראווה את קבוצתו החדשה, מחוזקת בסאשה בראטיץ', אנטוניו גרייבס, ניב ברקוביץ' ושון דניאל, ונראה כאילו הסגל החדש, בצירוף המאמן החדש, עוד יניב פירות לחולונים, שפתחו את העונה בצורה נוראית. נהריה, מצידה, נתנה משחק לא רע הערב, אבל ניכר היה שעליה להוריד מעט חלודה שהצטברה עם היציאה לפגרה. אין ספק כי גם יעקב ג'ינו ביצע מספר שינויים לא רעים בקבוצתו, ובקרוב נדע האם גם אצלו זה יעבוד.

דורסמן: "הקבוצה הזו חיה מאנרגיה"

"היום שיחקנו ביחד. הייתה נחישות, התחלנו לשחק פנימה והיינו מרוכזים - זה שם המשחק", אמר בסיום המאמן החדש-ישן של הפועל חולון, מיקי דורסמן. "הקבוצה הזו חיה מאנרגיה וכמובן שהקהל עוזר לה. אני לא משיח, יש פה שחקנים שנותנים את הנשמה. הרוח של הקבוצה חיובית וצריך לדעת לנהל אותם המטרה שלנו להישאר בליגה, אבל אנחנו רחוקים מאוד מהמטרה. קודם כל נתחיל לנצח ואז יהיה בסדר". על הזרים החדשים אמר דורסמן: "גרייבס מאוד אוהב את הקהל וראו שהוא נהנה. אני מאמין שגם סאשה (בראטיץ') ייכנס יותר לעניינים, אבל זה ייקח קצת זמן".

עוזר מאמן חולון, אבנר יאור, הוסיף: "היום ראינו מאמץ קבוצתי גדול. זה לא קל לשלב את כולם בזמן קצר והיה לנו ברור שננצח את המשחק דרך ההגנה. בחצי הראשון הלך פחות טוב ובחצי השני זה הלך הרבה יותר טוב. זו התחלת הדרך בשבילנו. בשורה התחתונה הצלחנו להחזיק את נהריה על סביבות ה-70 נקודות כמו שרצינו וזה מה שחשוב".

ג'ינו: "אנחנו עדיין חסרים זרים"

מנגד, מאמן נהריה, יעקב ג'ינו, ידע למי היה מגיע הניצחון הערב. "אני חושב שהקבוצה שרצתה יותר עשתה את הדברים במאני טיים נכון יותר, הגנתית והתקפית. חולון הייתה טובה יותר ואני מאוד מאוכזב מצורת המשחק שלנו. לא ציפיתי להתפרק ברבע הרביעי ולהרים ידיים. מאוד קשה לשחק בלי שום משחק פנים וזה מאוד קשה". באשר לדימרקו ג'ונסון, ששיחק דקות מעטות הערב, אמר ג'ינו: "החזרנו אותו כי אביו נפטר וחשבתי שלא נכון לשחרר אותו בסיטואציה כזאת. להוציא את ליאור שגב, אף אחד מהשחקני ספסל לא תרם מספיק".

"חולון שיחקו עם חמישה זרים והביאו שחקנים בהרבה כסף. להביא שמות כמו שדורסמן הביא זה מה שחסר לנו", המשיך ג'ינו. "הסגל הנוכחי הוא טלאי על טלאי וכשאתה משחק עם שלושה זרים מאילוצים אז אין קבוצות פראייריות בליגה. אנחנו נישאר בליגה ונעשה את המקסימום. יש לנו קאדר לא רע בכלל אבל אנחנו עדיין חסרים זרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully