וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קינה פירי: "החליטו לקדם את אנגולה לרבע הגמר"

מאמן נבחרת מלאווי יודע לטענתו מאין נבע ההפסד לנבחרת המארחת. ואהיד חלילודז'יץ': "בחרנו בגן עדן ולא בגיהינום"

באפריקה כמו באפריקה, חייבים לצוץ סיפורים מפתיעים חדשות לבקרים. ענייני האליפות, שהחלה בצורה מזעזעת כזכור, רחוקים מאוד כרגע מלהיות ורודים, ויש כאלה שאפילו חוזים שחורות. כזה הוא מאמן נבחרת מלאווי קינה פירי. הנבחרת, שהדהימה את אלג'ריה במחזור הראשון עם 0:2 מדהים, נכנעה במשחקה השני למארחת, אנגולה, 2:0 ביום חמישי האחרון.

אלא שלפירי, לפחות על פי דבריו, לא היה ספק בקשר לתוצאה, והוא בא בטענות למארגנים: "מצאנו את זה מוזר שבטורניר מסוג זה קבוצה לא יכולה למצוא מגרש להתאמן בו. אנחנו חושבים שהוועדה המארגנת של האליפות או ההתאחדות לכדורגל באנגולה החליטו לפעול במטרה לקדם את אנגולה אל עבר רבע הגמר", הטיל פירי את הפצצה.

"שלוש פעמים הגענו למגרש כדי להתאמן, ומצאנו אנשים אחרים שמתאמנים עליו", קונן המאמן. "ביקשנו מהם לעזוב, אבל הם סירבו. לא הצלחנו להתאמן בצורה מסודרת בימים האחרונים".

דרוגבה: "היינו עקבים מתחילת המשחק"

המשחק בין חוף השנהב וגאנה היה אמור להיות חגיגה גדולה, שמפגישה בין שתיים מהנבחרות הטובות ביותר ביבשת אפריקה עם שחקנים נהדרים משני העברים, אבל לאור הדברים האחרונים שקרו באנגולה קיבלנו משחק טוב מבחינת כדורגל, אבל לא ממש שמח. חוף השנהב, שלא הבריקה וזאת בלשון המעטה במשחקה הראשון באליפות (0:0 נגד בורקינה פאסו), ניצחה 1:3 את גאנה ביום שישי והבטיחה בכך את מקומה ברבע הגמר, כיוון שהבית כולל רק שלוש נבחרות לאחר פרישתה של טוגו מהאליפות. גאנה ובורקינה פאסו תתחרנה ביניהן על הכרטיס הנותר, כשהגנאים חייבים ניצחון בלבד.

"היינו חייבים לבחור בין שתי דרכים - גן עדן או גיהינום", היטיב לבטא את הדילמה מאמן נבחרת חוף השנהב ואהיד חלילודז'יץ'. "הלחץ עלינו היה ענק. האוהדים של הנבחרת וכל המדינה לא הייתה סולחת לנו אם לא היינו מעפילים לשלב הבא".

חלוץ הפילים דידייה דרוגבה, שהבקיע את השער השלישי לנבחרתו בדקה ה-90, אמר בסיום: "היינו עקביים מתחילת המשחק. נשארנו מסודרים בצורת המשחק שלנו והיינו טובים מאוד בהתקפות המתפרצות שיצרנו".

"הניסיון והאיכות של חוף השנהב", הסביר מאמן גאנה מילובאן רייבאץ', "עשתה את ההבדל. אנחנו חסרנו שחקנים מנוסים. אני מאוכזב מהתוצאה, אבל מרוצה מכך שהשחקנים הצעירים של הנבחרת הראו הרבה אופי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully